Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 256 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 156206246252253254255256257258259260266306356 ... SonuncuSonuncu
2,551 den 2,560´e kadar. Toplam 7395 Sayfa bulundu

Konu: Honda NC700X

  1. #2551
    Enduroist Kadim Üye CihanCöbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cihan Cöbek
    Üyelik tarihi
    06-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    430
    Motosiklet
    NC700 X Gümüş
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı SertanKaramollaoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben hakimiyet eğitimi için benim gittiğim Enis Hocayı tavsiye ederim. İstanbul Parkı'n otoparkında çalıştırıyor. Yokuşta var orada. Benim NC ile adaptasyon eğitimini orada yaptım.
    Dediğin yerde Murat Denizhan hocadan Gs2 aldık ancak oradaki yokuş hafif eğimli.

  2. #2552
    Enduroist Katılımcı Üye ÖzgürAyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    özgür ayhan
    Üyelik tarihi
    13-03-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    232
    Motosiklet
    NC 750 X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı reeper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuda polislerin sıkıntı yaratacağından bahsediliyor ama emin olun, özellikle havaların ısınmaya başladığı şu günlerde, şimdi buradan isim verip de kimseyi rencide etmek gibi bir niyetim yok efenim ama sarı renkli 4 tekerli araçlara binen bir tür canlı formu "Bakalım hangimiz şu motorları daha çok sıkıştıracağız, hatta dur toynağım bariyere değecek kadar yanaşayım" oyununu oynuyorlar. Bu tür canlılar daima kendinden güçlüden korktukları için "çakar" tabir edilen prensiple çalışan sis lambaları bu türler üzerinde caydırıcı etkiye sahip. Bu sebeple, ben de böyle birşey taktırmak istiyorum ama 3 modda çalışabilmeli ; kapalı-çakar-sürekli açık şeklinde. Bu konuda her türlü destek ve yardımı seve seve kabul etmeye hazırım
    Öncelikle sürücüyü korna ile uyarıyorum. Tekrar ederse yanına gidip el ile ne yapıyorsun diyorum. Bundan sonrasını deneyen olmadı zaten. Ama ısrar ile pislik yapıyorsa disk kilidini arka camdan içeri sokarım

  3. ÖzgürAyhan, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    İbrahimAKALIN (21-04-2013)

  4. #2553
    Enduroist Kadim Üye CihanCöbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cihan Cöbek
    Üyelik tarihi
    06-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    430
    Motosiklet
    NC700 X Gümüş
    Marka
    Honda

    Standart

    Sw motech orta sehpa ve yine motech 20mm gidon yükseltmeyi bugün motoruma uyguladım.İlk izlenimlerim orta sepha rahatlık,gidon yükseltici ise gidonda daha fazla ayar yapabilmeme olanak sağladı,givi cama elciklerim biraz değiyordu.Bu problemi hafifletti.Birde ellerimde uyuşma oluyordu özellikle sağ elde,yarın bunu biraz yol yaparak test etmiş olucam.Eminim kan dolaşımını da olumlu etkileyecektir.Kollar biraz daha yukarıda çünkü.
    Konu CihanCöbek tarafından (21-04-2013 Saat 01:04 ) değiştirilmiştir.

  5. #2554
    Enduroist Üye Eris Dogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Eris Dogan
    Üyelik tarihi
    14-02-2013
    Bulunduğu yer
    IST
    Mesajlar
    48
    Motosiklet
    Super Ténéré
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Çakar alacağınıza, spot beam veren, yani dar açıyla ışığı bir noktaya odaklayan bir tek veya çift led alın.
    mümkün olduğunca yüksek güçlü ışık veren ama az elektrik çeken bir şey alın (LED, LED , LED, 3600 lümen ışık veren led var, sadece 20 wat falan çekiyor)
    http://stores.intuitwebsites.com/hst...Categories.bok tavsiye ederim ürünlere bakın derim.
    ADV rider ın kıdemli üyeleri tarafından yıllar boyu süre araştırmalar ve denemeler sonucu geliştirilmiş ürünler.
    Muadiller bunların yanlarına yaklaşamaz, teknik özelliklere bakın anlarsınız, 3 led ile 900 lümen ışık bile çok ciddi rakkam bizim buradaki ledlere bakınca, 3600 lümenden bahsetmiyorum bile.

    Takın böyle "spot" tipi ışık açısı olan bir çift led, uzunlara ve selektöre bağlayın.
    Yaktığınızada önünüzde duramaz hiç bir kimse.
    Çakar biraz başa dert açabiliyor, örneği az ama, açabiliyor, riske gerek yok.

    Bu çok daha efektif birmethod bence çakarlara göre, bence ben de aynen bunu yapacağım.

    Sisli havalarda virajın geri kalanını görmek için geniş açılı bir çift sis alacağım (sanırım hella micro de olacak, kafam atarsa PiAA alırım, nasıl olsa sadece sisli havada açacağım, yılda kaç kere sisli yollarda viraj yapıyorum ki
    Onun haricinde, gerektiği yerde trafikte varlığımı hissettirebilmek için, en hayvanisinden 1 çift de led takıp selektöre ve uzunlara bağlayacağım.

    Normalde motosiklete para harcamamak ve defansif sürüş yaparak işimi görmeyi tercih edecek gibiydim, ama bu aydınlatma tertibatını yapacağım vallahi kaçarı yok.
    Özellikle altındaki 65 beygir dizel araba ile dibime giren, 4 leri yakmama rağmen dibimden gitmeyen adamın arkasına geçip, ne varsa artık yakmak istiyorum, gözünü kör etmek ve kaza ypamasına sebebiyet vermek istiyorum.
    Daha sonra da onun pert aracına bakarak sigaramı yakmak istiyorum, trafikte ezilen adam olmaktan bıktım artık yeter hüleaaayn

    Bu son örnekler her ne kadar tasvip etmeyeceğim ve şaka olarak söylediğim şeyler olsa da, aydınlatma tertibatı konusundaki tavsiyelerim şaka değil
    Umarım gönlünüze göre bir tertibat yapar keyfini sürersiniz.

  6. Eris Dogan güzel mesajın için 4 üye sana teşekkür etti :

    Can Ekin (21-04-2013),Hüseyin AVCI (21-04-2013),İbrahimAKALIN (21-04-2013),UzayOrdu (21-04-2013)

  7. #2555
    Enduroist Üye İbrahimAKALIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim AKALIN
    Üyelik tarihi
    26-09-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    95
    Motosiklet
    nc700x - montofon
    Marka
    Honda

    Standart

    Pisorg, ben o kadar agresif ol(a)mama taraftarıyım çünkü bu tip durumlarda işin çığırından çıktığına çokça şahit oldum. Ama dedim ya, ben sadece önlem olarak düşünüyorum, hani deliyle dalaşmadan evvel buna hiç gerek kalmaması durumu.

  8. #2556
    Enduroist Katılımcı Üye Tuncay Kahraman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Tuncay Kahraman
    Üyelik tarihi
    05-10-2012
    Bulunduğu yer
    Maltepe / Beyoğlu
    Mesajlar
    116
    Motosiklet
    NC700X Beyaz
    Marka
    Honda

    Standart

    Arkadaslar cakar konusunu basite almayin lutfen. Bu konu sandiginizdan daha ciddi bir olaydir. Gecen aylarda bu konuda ciddi ceza yaptirimlari yururluge girmis olup polisler tarafindan siddetle uygulanmaktadir bilgilerinize...

  9. #2557
    Enduroist Kadim Üye CihanCöbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cihan Cöbek
    Üyelik tarihi
    06-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    430
    Motosiklet
    NC700 X Gümüş
    Marka
    Honda

    Standart

    Eris,verdiğin linkte üstten 4. olan ürün M61 LED Light yazandan ben kullanıyorum.Bunu direk fara bağladım ve gündüzleri kapatmak içinde kontağın yanına bir anahtar bağladım.Gece ön farın aydınlattığı yerden ön tekerleğe kadar olan karanlık bölgeyi güzel aydınlatıyor.Dahası dikiz aynasından tek ön fara göre tahminim %50 daha fazla farkedilir olduğumu düşünüyorum.Faydalı ve tavsiye olunabilecek bir lamba.Hatta bir anahtar daha bağlayıp onuda sol kumanda paneline baş parmağıma yakın bağlayıp hızlı aç kapa yapabileceğim yaylı anahtarla bağlamayı planlıyorum,bir nevi selektör gibi yani.

  10. #2558
    Enduroist Katılımcı Üye ÖzgürAyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    özgür ayhan
    Üyelik tarihi
    13-03-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    232
    Motosiklet
    NC 750 X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı reeper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pisorg, ben o kadar agresif ol(a)mama taraftarıyım çünkü bu tip durumlarda işin çığırından çıktığına çokça şahit oldum. Ama dedim ya, ben sadece önlem olarak düşünüyorum, hani deliyle dalaşmadan evvel buna hiç gerek kalmaması durumu.
    En son çare zaten o. Genelde ya hızlanıyorum. Ya da yavaşlıyorum. Aramıza mesafe koyuyorum, uzaklaşıyorum bir şekilde. Bazıları takıntılı oluyor. Sıkıştırdıkça sıkıştırıyor. Bir yerden sonra canını tehliyeye sokuyor. En etkili yöntem disk kilidi. Altıktan sonra, uğraşmak istemiyorsanda bas git. Dediğim gibi benim başıma bu tarz bir olay gelmedi. Yapan arkadaşlarım var.

    1 ay önce, Mecidiyeköy civarı E5'de giderken bir motorcu ile denk geldik. Trafik akıcı ama yoğun. Eleman sol şeritte ben ise orta şeritteyim. Defansif sürüş yapıyoruz. Öndeki araba ile takip mesafesi bırakarak kullanıyoruz. Arkadan gelen bayan agresif bir sürücü. ikimizin arasına daldı, bir yandan da çekilin yoldan diye el hareketi yapıyor. Defansif sürüş yaptığımız için, bir arabanın gireceği bir yer yoktu. Kaçmasaydık, bize çarpma olasığı vardı. Gittik kadını yakaldık. İkimizde ne yapıyorsun diye el hareketi yaptık geçtik gittik. Bu tarz geri zekalı insanlar olduğu için kızıyorsun bir süre sonra. Tabiki arabadan insanları indirip dövecek değiliz.

  11. #2559
    Enduroist Üye İbrahimAKALIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim AKALIN
    Üyelik tarihi
    26-09-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    95
    Motosiklet
    nc700x - montofon
    Marka
    Honda

    Standart

    Disk kilidi lazım oluyor ama ben bu tip uygulamalar için, şantiyede kullandığımız 10'luk demirlerden 4 cm pim kestireyim işin şakası bir yana, yakın temas gerekiyor bazen, adama korna selektör yaptığında arabayı önüne kırıp da aşağıya inince.
    Bu arada, bir önceki motosikletim CBF500 idi, 2. el aldıığmdan sağolsun benden önceki arkadaş aksesuar-ekipman konusunda bana hiç yapacak iş bırakmamıştı. E ilk motosikletim de sadece "Motosiklet sürmeyi öğrenmek" maksatlı CBF150 olduğundan sadece bir topcase almıştım ama bu kez işim uzun. Şu anda sadece koruma demiri var, buna ekstra olarak ilk etapta elzem olduğunu düşündüğüm gereklilikler olarak ; tur camı (boyum 178), gündüz bile farkedilebileceğim bir ışıklandırma sistemi, radyatör koruma (Suzeko nickli Erkan beye teşekkürler) ve orta sehpa (özellikle zincir yağlama için) uygulamak istiyorum ama bu tip konularda bildiğin zırcahilim. Tabiri caizse fiyat-kalite karşılaştırmasının optimum noktalarında bulunan materyaller tabii ki tercih sebebim olacaktır.
    Konu İbrahimAKALIN tarafından (21-04-2013 Saat 01:37 ) değiştirilmiştir. Sebep: Mesaja ekleme yapıldı

  12. #2560
    Enduroist Üye Eris Dogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Eris Dogan
    Üyelik tarihi
    14-02-2013
    Bulunduğu yer
    IST
    Mesajlar
    48
    Motosiklet
    Super Ténéré
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı audioslave Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eris,verdiğin linkte üstten 4. olan ürün M61 LED Light yazandan ben kullanıyorum.Bunu direk fara bağladım ve gündüzleri kapatmak içinde kontağın yanına bir anahtar bağladım.Gece ön farın aydınlattığı yerden ön tekerleğe kadar olan karanlık bölgeyi güzel aydınlatıyor.Dahası dikiz aynasından tek ön fara göre tahminim %50 daha fazla farkedilir olduğumu düşünüyorum.Faydalı ve tavsiye olunabilecek bir lamba.Hatta bir anahtar daha bağlayıp onuda sol kumanda paneline baş parmağıma yakın bağlayıp hızlı aç kapa yapabileceğim yaylı anahtarla bağlamayı planlıyorum,bir nevi selektör gibi yani.
    Abi harika, fotoğraf var mı acaba eklermisin, nasıl bağladın görmek istiyorum.
    Ben buradan spot beam söyleceğim ama nereye ve nasıl bağlasam karar veremedim.
    Çamurluğa takmam.
    Koruam demirine sis takacağım.
    Başka yer lazım.
    Bugün bir arkadaş ile sinyal lambalarımdan bir ayak çıkarmayı gözümüze kestirdk, ama kafamda bitiremediğim için ledlerin siparişini bir türlü veremedim.
    Takacak yer bulsam anında siperiş geçeceğim, özelikle yaz aylarında daha çok ihtiyacım var.
    Kışın, işten çıkınca, hava kararmış oluyordu.
    Far + Reflektif yelek yeterince farkedilmemi sağluyordu, üstelik PCX kadar alçak bir skuter ile.
    Fakat, hava artık çok geç kararıyor, farım da yeleğim de gün ışığında seçişmiyor.
    Bu ledlerden almam lazım.

 

 
Sayfa 256 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 156206246252253254255256257258259260266306356 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •