Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 260 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 160210250256257258259260261262263264270310360 ... SonuncuSonuncu
2,591 den 2,600´e kadar. Toplam 7395 Sayfa bulundu

Konu: Honda NC700X

  1. #2591
    Enduroist Üye jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hakan Güneri
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    18
    Motosiklet
    1200 Gs
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı bkocoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sayın Jakobien,

    - Bence siz BMW nin ajanısınız. 14 mesaj yazmışsınız.10 tanesi NC700 ile ilgili -


    Tüm hayallerimizi yerle bir ettiniz.

    Motoru satmaktan ve 1200 GS almaktan başka şansımız kalmadı.

    Bunun sıfırı ne kadardı ??

    Çok para pahalı oyuncak

  2. #2592
    Enduroist Üye jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hakan Güneri
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    18
    Motosiklet
    1200 Gs
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı SertanKaramollaoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hakan çok feci yere vurdun. Burada laf yetiştirmek çok zor olacak. Ben kendimce düşüncemi yazayım.

    NC700X tam bir All-Around. Hiç bir şeyde en iyi motor değil ama hepsini yapıyor. Kiminde iddalı, kiminde yetersiz. Ama sadece enduro veya sadece turing özelliğini 1200GS ile kıyaslamak haksızlık olur.
    Zaten kıyaslanacak motor pek yok kendisiyle. Kullanım olarak bir çok farklı model gerek hızlanma gerek yoldaki duruşu yönünden daha iyi olabilir. Ama ben hem şehir içinde rahat kullanımı olan bir motosiklete sahip olayım, hem de uzun yola çıkabileyim derseniz, ve sizin için motorunun 250cc+ olması gerek ve az yakmasını da istiyorsanız. Alternatifi veya kıyaslayabileceğiniz bir motor yok. Öndeki yuvayı ayrıca belirtmem lazım. Ona alışan biri bir daha topcase ile uğraşmak istemeyebilir. Ama motosiklet işi tamamen zevk, ihtiyaç ve imkanlara göre belirleniyor. O yüzden herkesin seçiminin farklı olması en doğalı.
    Kesinlikle katılıyorum.

  3. #2593
    Enduroist Üye jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hakan Güneri
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    18
    Motosiklet
    1200 Gs
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı audioslave Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sw motech orta sehpa ve yine motech 20mm gidon yükseltmeyi bugün motoruma uyguladım.İlk izlenimlerim orta sepha rahatlık,gidon yükseltici ise gidonda daha fazla ayar yapabilmeme olanak sağladı,givi cama elciklerim biraz değiyordu.Bu problemi hafifletti.Birde ellerimde uyuşma oluyordu özellikle sağ elde,yarın bunu biraz yol yaparak test etmiş olucam.Eminim kan dolaşımını da olumlu etkileyecektir.Kollar biraz daha yukarıda çünkü.
    merhaba yazılarınızı okuyorum sırf iyi niyetten yazıyorum yarım debriyaj falan viraj dönülmez karıncalanma hissinizde kendinizi kastığınızdan tünel karpal denen hikaye oluşuyor acil size eğitim yazıyorum art veya omm ile iletişime geçin.

  4. jakobien, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Sertan Karamollaoğlu (22-04-2013)

  5. #2594
    Enduroist Katılımcı Üye Ali Erdeniz Ertem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali Erdeniz Ertem
    Üyelik tarihi
    29-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    194
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Can Ekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Iııı ıh , maalesef panik fren de tam tersi Eser.
    En son eğitimimiz de Uğur Ertekin hoca da varken, panik fren çalışmasında debriyajı en son sıkmanın daha verimli olması gerekmediğini sormuştu bir arkadaşımız.

    Uğur Hoca 2 şey söyledi ; "engine pull" ve "denemesi bedava" ..

    Panik anında yaptığın frenleme de, maalesef motorun debriyaj sıkmak için gerekli düşük devre ne zaman indiğini anlayıp sen debriyaj sıkana kadar zaten tekerlekteki çekme (ileri itme kuvveti) senin durma mesafeni uzatacaktır. (buyrun 25-26 mayıs eğitim başlığına )

    Konunun sevgili Ersan hocamizin mayis ayindaki egitiminde acikliga kavusacagina eminim. Sadece ufak bir deneyimimi aktarayim;
    OMM egitiminde debriyaj, on ve arka frenin eszamanli cekilmesi soylendi ve bu yonde alistirma yaptik. Hem hakimiyet hem durus mesafesi acisindan en etkin yontemin bu oldugunu soyleyebilirim.

    Ama asil konu panik fren ihtiyaci duymayacagimiz surus sistemine sahip olmak, bunun icinde egitim sart

    Sevgiyle kalın,
    "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."

    34 DU 0415
    AB Rh+
    alierdenizertem@gmail.com


  6. #2595
    Enduroist Üye İbrahimAKALIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim AKALIN
    Üyelik tarihi
    26-09-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    95
    Motosiklet
    nc700x - montofon
    Marka
    Honda

    Standart

    Daha önce okumuştum ama o mesajı bulamadım, Zeus cam uygulaması yapan bir arkadaşımız vardı, memnun mu acaba?

  7. #2596
    Ordinaryus Enduroist Sertan Karamollaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertan Karamollaoğlu
    Üyelik tarihi
    14-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,153
    Motosiklet
    CRF 1000 L Africa Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Birazda modifiye.

    Şimdi arkadaşlar dünkü Çatalca gezisinde gördüm ki, CRF250L ile bizim NC700X arasında dağlar kadar süspansiyon farkı var. Bende bizim NC'lerin süspansiyonları sert diye yazan yabancı forumları anlamıyordum. "Nesi varki, çok rahat bunlar diyordum." Şimdi Türkiye'de şehirler arası yolların durumu malum. Hele de kamp, gezi vs için gittiğimiz her yerde bile asfaltımızın hali içler acısı. E asfalttaki bu çukur ve tümsekleri bizim ve artçımızında bu kadar yakından bilmesine gerek yok. O yüzden arka ve ön amortisörleri değiştirmeye karar verdim. Yabancı kaynaklardan gördüğüm ve uygun olduğunu düşündüğüm 2 ürünü aşağıda paylaşıyorum. Muhtemelen Türkiye'de bulamayacağım. O yüzden bu konu da yardımcı olabilecek herkes rahatça fikir verebilir.

    Arka: Öhlins HO 070 http://www.ohlins.com/Our-products-n...-sport/HO-070/

    Ön: Racetech Gold Valve Cartridge Emulator Kit http://racetech.com/ProductSearch/2/Honda/NC700X/2012


  8. #2597
    Kurucu Enduroist GürbüzOKATAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    gürbüz okatan
    Üyelik tarihi
    03-01-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    7,070
    Motosiklet
    R 1200 GS ADeVe
    Marka
    Bmw

    Standart

    Arkadaşlar bir davette bulunuyoruz kulüp olarak.
    Aşağıdaki renkli yazıyı tıklayıp okursanız sevinirim...

    Lütfen Tıklayıp Okuyunuz
    o532 2965453
    "Mutluluğu Yanınızda Götürmezseniz
    Gittiğiniz Yerde Boşa Aramayın " G.O

  9. #2598
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Değerli Arkadaşlar,

    HArbiden tutulmuyoruz. İki çeşit frenleme vardır. Panik Fren ve yavaşlama Freni. Konumuz Panik Fren ise Uğur Hocam ın yazısını alıntılayan arkadaş en doğrusunu yapmış.

    Nedenlerini anlatmak uzun. ABS yi deneyen arkadaşlar. Hadi Oanik Fren konulu bir başlık açın da tartışalaım.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  10. #2599
    Enduroist Katılımcı Üye Levent COŞKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Levent Coşkun
    Üyelik tarihi
    24-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    177
    Motosiklet
    NC 700x
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Levent COŞKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler geçen motoru sağa yatırdığımda sanırım ön fren kolunu eğmişim galiba, sabah ön çamurluk ekini, arka hugger ve ductaili monte ettim. O sırada ön fren kolunun bayağı kavisli olduğu ve aşağıya doğru eğik durduğunu farkettim. Debriyaj kolu düz duruyor. Herhalde eğmişim değil mi? Emin olamadım çünkü kullanırken farketmedim, gerçi sağ elim ağrımıştı biraz. Sizlerinkinde debriyaj ve fren aynı mı?
    Bunun düzeltmesi yapılır mı? Evetse nerede yapılır?
    Vay be, düşenin dostu olmazmış hakikaten bi allahın kulu da cevap yazmamış

  11. #2600
    Enduroist Üye jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hakan Güneri
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    18
    Motosiklet
    1200 Gs
    Marka
    Bmw

    Arrow

    Alıntı SertanKaramollaoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birazda modifiye.

    Şimdi arkadaşlar dünkü Çatalca gezisinde gördüm ki, CRF250L ile bizim NC700X arasında dağlar kadar süspansiyon farkı var. Bende bizim NC'lerin süspansiyonları sert diye yazan yabancı forumları anlamıyordum. "Nesi varki, çok rahat bunlar diyordum." Şimdi Türkiye'de şehirler arası yolların durumu malum. Hele de kamp, gezi vs için gittiğimiz her yerde bile asfaltımızın hali içler acısı. E asfalttaki bu çukur ve tümsekleri bizim ve artçımızında bu kadar yakından bilmesine gerek yok. O yüzden arka ve ön amortisörleri değiştirmeye karar verdim. Yabancı kaynaklardan gördüğüm ve uygun olduğunu düşündüğüm 2 ürünü aşağıda paylaşıyorum. Muhtemelen Türkiye'de bulamayacağım. O yüzden bu konu da yardımcı olabilecek herkes rahatça fikir verebilir.

    Arka: Öhlins HO 070 http://www.ohlins.com/Our-products-n...-sport/HO-070/

    Ön: Racetech Gold Valve Cartridge Emulator Kit http://racetech.com/ProductSearch/2/Honda/NC700X/2012

    Amortisör değişikliği bütün sürüş dinamiklerini bozacaktır ben tavsiye etmiyorum.Motorunu orjinal tut bir süre daha kullan tam olarak ne istediğini anladığında o tipte bir motosklet seçersiniz.Ben motosikletimi çok seviyorum aşığım ölüyorum deseniz bile aşkın ömrü üç yıldır

  12. jakobien, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Sertan Karamollaoğlu (22-04-2013)

 

 
Sayfa 260 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 160210250256257258259260261262263264270310360 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •