Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 301 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 201251291297298299300301302303304305311351401 ... SonuncuSonuncu
3,001 den 3,010´e kadar. Toplam 7395 Sayfa bulundu

Konu: Honda NC700X

  1. #3001
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Eser Kara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar gidon yükseltme ve geriye çekme aparatını alıp takan oldu mu? Ben ciddi anlamda almayım düşünüyorum. Son dönemde boynumda ağrı olmaya başladı. Özellikle İğneada'ya giderken 2-3 saat kadar neredeyse hiç durmadan motosiklet kullandım. Ağrı biraz da o gezi sonrasında başladı. Can, İznik gezisinde eşin bahsetmişti önünde sonunda bu olacak önlem al pilates yap diye. Netice spora yazıldım bugün umarım düzenli yapabilirim, neyse! bu arada hemen ortapedik yastık aldım, daha düzgün yatabilmek için.

    Gidon yükseltme takarsam motosiklette daha dik oturabileceğimi ve boynumu dik tutabileceğimi düşünüyorum, o nedenle hem yukarı hem de bana doğru yaklaştırması mantıklı görünüyor. Sizler ne düşünüyorsunuz konuyla alakalı?
    BEnde sadece 2.5cm yükseltme var Eser. Aslında fark ettiğim bir şey bazen yeteri kadar dizlerimle motosikleti kavramadığım ve yeteri kadar önde oturmadığım.
    Gidon yükseltme taksan bile hafiften ön deponun üzerinde oturacak şekilde kullanmayı dene .Ben bindikten sonra iyice öne alıyorum kendimi, o zaman daha uzun süreler rahat ediyorum.

    Alıntı AtillaMenekşe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benimki tutundu,yalnız
    yinede dikkatli olmanızı temenni ederek, bu konuyu araştıracağım.
    Biz teknelerde epoxy kullanıyoruz ve araya plastik yada nylon koyuyoruz işkence yaparken. 8-10 saat sonra o parçaları çekerek çıkartabiliyoruz ama bizde hazır karışım değil reçine/dondurucu ayrı (litrelik ).
    birde plastik için ayrı olabilir belki araştıracağım.
    koyduğunuz linklerden 1 tanesinde , "most plastics" yazıyor. belki de bizim çamurluk ve uzatma kısma giriyor olabilir


    hatta 2.düzeltme
    Devcon Plastic Welder sert plastik, ABS(bizim çamurluk sanırım) vb. plastikler için uygun hazır karışımlı epoxy imiş.
    ben hiç kullanmadığım ve standart epoxy yi bulaşmasın diye plastik/nylon la maskelediğimizden ben tavsiye etmemiştim. Ancak sanırım bu linkteki epoxy ile boşluk kalmayacak şekilde ve mümkünse işkence ile basınç altında bekletilirse sıkıntı yaşanma ihtimali düşük.

    Kısaca haklısınız

    Alıntı ÖzgürAyhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet ben alacağım. Üretimi bekliyorum. Taktıktan sonra düşüncelerimi paylaşacağım. Onun dışında 2 yıldır pilates yapıyorum Fark etmiyor her türlü ağrı var ama vücuda çok faydalı ..
    aynı şekilde, biraz deponun üzerine doğru otur abi.
    Pilates iş yapar abi söyle hocana özellikle iç bacak çalıştırsın ki yorulmadan motoru sık, boyun ve middle back e hem direnç arttırıcı hemde bol bol esnetici hareket yaptırsın . daha önde oturup, motoru sıkınca dizlerle , çalışılmış(esnetilmiş) sırt ve boyun kaslarıyla da çok çok daha geç ağrıların başlar.


    Alıntı bkocoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eser Bey,

    Bu cam tıraşlama işi daha önce bahsedildi demek ki ben kaçırmışım.

    Söylemeden edemiyeceğim yine,

    Bu Honda mühendisleri bu mereti üretirken gidon un açısı yüksekliği ne olaracak hesaplamamışlar mı?

    Biz neden aldığımız motorlara böyle ıvır zıvır şeylerle uğraşıyoruz.
    Her yapılan ekstra başka bir şeyi bozuyor. Cebimizden para gidiyor.

    Cam Kriko: Tur camı tıraşlaması
    Elcik Koruma: Tur camını patlatması
    Gidon Yükseltme: Kabloların gerilmesi belkide sıkıştırmada kopması
    Zincir Yağlama: Pantalonun , motorun yağ içinde kalması
    Sis Lambası: Zırt pırt ampul patlaması, akünün zayıflaması
    Çamurluk uzatma: Kırılma kopma, yok şunla yapıştır, yok punto at
    vs
    vs


    Sağlıcakla kalın

    Bülent
    yazdıklarınızı ciddiye alarak cevaplıyorum Bülent bey,

    honda mühendisleri belli bir ortalama da üretim yapıyorlar. Ancak farkındaysanız honda nın kendi koruma demiri bile yok. Yani bu da demek oluyor ki, motosikletin Ar-Ge çalışmasından itibaren 2.parti aksesuar üreticisi firmalarla iletişim halinde olduğu belli oluyor.

    cam asansörü, Japonya dan batıya geldikçe artan boy ortalamasından ötürü ortaya çıkan amatör bir parça. Ancak honda nın uzun camına uygularsanız, hiç bir kesim biçim yapmanıza gerek kalmıyor.

    elcik koruma , honda yine kendisi üretmiyor ama kendi uzun camını ona göre yapmış, hiç bir elcik koruma ve asansörle takılma yapmıyor.

    zinciri, yağlamak sizin el ayarınıza ve kullandığınız yağa göre değişiyor, bu zorunlu bir işlem. yağlayıcı taktıysanız akış ayarlarını kontrol etmeniz gerek.

    sis farı, için led kullanabilirsiniz, böylece sadece gerçekten ihtiyacınız olduğunda halojen sis farı kullanır hem aküyü yormaz hem de ampüllerinizi patlatmazsınız (ben daha sağlıklı bir elektrik sisteminde sık sık patlayan ampül görmedim)

    yine sadece honda da olmayan,diğer üreticilerinde yaptığı bir açık özellikle ön çamurluktaki kısalık. Doğru yapıştırma veya sabitleme ile bir sıkıntı yaşamayacağınız bir olay.
    Konu Can Ekin tarafından (17-05-2013 Saat 13:37 ) değiştirilmiştir.

  2. Can Ekin, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    AtillaMenekşe (18-05-2013)

  3. #3002
    Enduroist Katılımcı Üye Levent COŞKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Levent Coşkun
    Üyelik tarihi
    24-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    177
    Motosiklet
    NC 700x
    Marka
    Honda

    Standart

    [QUOTE=ÖzgürAyhan;176500]Evet ben alacağım. Üretimi bekliyorum. Taktıktan sonra düşüncelerimi paylaşacağım. Onun dışında 2 yıldır pilates yapıyorum Fark etmiyor her türlü ağrı var ama vücuda çok faydalı ..[/QUOTE

    Hızlandırıcılı yapışkanlar var, 5 TL ye nalburdan aldım, 1 tane Japon yapıştırıcısı bir de spreyi var önce spreyi çamurluğun iç kısmına sıktım, buharlaşmasını bekledim, ötekini de diğer tarafa sürüp yapıştırıyorsun, taş gibi oldu.
    İşkenceyi geçtim, 5 dakika bile tutmadım elimle. Tavsiye ediyorum. Hiç arama orada burada.
    Şimdi senin için elimle yokladım, milim oynamıyor.
    Konu Levent COŞKUN tarafından (17-05-2013 Saat 13:56 ) değiştirilmiştir.
    34 JL 6211

  4. #3003
    Enduroist Katılımcı Üye BULENT KOCOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    BULENT KOCOGLU
    Üyelik tarihi
    18-12-2012
    Bulunduğu yer
    ANKARA
    Mesajlar
    154
    Motosiklet
    NC700X+CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    "yazdıklarınızı ciddiye alarak cevaplıyorum Bülent bey,"

    Can Bey,

    Beni "ciddiye" aldığınız için teşekkür ederim.

    Ancak, yazımdaki (-ki burada kendimede öz eleştiri yapıyorum)

    bana tek tek bunlar gerekli açıklaması yerine,

    ana fikri ciddiye almanızı beklerdim


    Saygılarımla

    Bülent KOÇOĞLU

    -Not: Küsmece -darılmaca yok haaa. aman diyim....

  5. #3004
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı bkocoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    "yazdıklarınızı ciddiye alarak cevaplıyorum Bülent bey,"

    Can Bey,

    Beni "ciddiye" aldığınız için teşekkür ederim.

    Ancak, yazımdaki (-ki burada kendimede öz eleştiri yapıyorum)

    bana tek tek bunlar gerekli açıklaması yerine,

    ana fikri ciddiye almanızı beklerdim


    Saygılarımla

    Bülent KOÇOĞLU

    -Not: Küsmece -darılmaca yok haaa. aman diyim....
    Estağfurullah ne darılmacası, ben "ciddiye" derken yazınızı espri maksatlı mı ciddi mi bilemedim ama daha çok ciddi yazdığınızı düşünerek cevapladım.

    ana fikre gelirsek, bir şeyler takmak netice de isteğe bağlı ,aksesuar adı üzerinde.
    neyse ki, biz sanayi gençliği olmadığımızdan yaptıklarımızda genel olarak motosikletin kendisine zararlı şeyler olmaz diye düşünüyorum. kısaca bizim elimizde

  6. #3005
    Enduroist Katılımcı Üye AtillaMenekşe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    atilla menekşe
    Üyelik tarihi
    18-05-2009
    Bulunduğu yer
    Kırklareli/Lüleburgaz
    Mesajlar
    210
    Motosiklet
    Tiger Explorer 1200
    Marka
    Triumph

    Standart

    Alıntı Ali Erdeniz Ertem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eser selam,

    Dün aksamki toplantida konustugumuz konulardan biriydi bu...sonucta Ozgur amaya karar vermisti benide ikna etti. Alıp denemek lazım bence.

    Sevgiyle kalın,
    Ben aldım montajını yaptım ama kullanmak nasip olmadı bu pazar kısmetse deneycem,Diğer motorlarımda dl 650,1150 gs'te çok faydasını gördüm oturma şeklin ve kol mesafesi mükemmel denk geliyor.OMM eğitimlerinde hocalarımızın bize dediği gidonla kollarınız gergin değil dirsekler hafif katlanık olması gerektiğini söylemişlerdi.

  7. #3006
    Ordinaryus Enduroist Sertan Karamollaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertan Karamollaoğlu
    Üyelik tarihi
    14-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,153
    Motosiklet
    CRF 1000 L Africa Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Can Ekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Estağfurullah ne darılmacası, ben "ciddiye" derken yazınızı espri maksatlı mı ciddi mi bilemedim ama daha çok ciddi yazdığınızı düşünerek cevapladım.
    ana fikre gelirsek, bir şeyler takmak netice de isteğe bağlı ,aksesuar adı üzerinde.
    neyse ki, biz sanayi gençliği olmadığımızdan yaptıklarımızda genel olarak motosikletin kendisine zararlı şeyler olmaz diye düşünüyorum. kısaca bizim elimizde
    Bende Bülent Bey'in Honda'dan şikayet babında yazdığını düşünmüştüm. Ama Honda'nın böyle bir tarzı var. Yani Honda'dan aldığınız hangi motosiklette full giydirilmiş bir motor bulabilirsiniz ki? Hatta Honda'yı geçtim neredeyse bütün motosiklet firmaları böyle. Parasını verince BMW ve KTM bana göre oldukça dolu teslim ediyorlar. Başka var mı bilemedim?

  8. #3007
    Enduroist Kadim Üye Eser Kara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Eser Kara
    Üyelik tarihi
    12-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    903
    Motosiklet
    F800 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı bkocoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    "yazdıklarınızı ciddiye alarak cevaplıyorum Bülent bey,"

    Can Bey,

    Beni "ciddiye" aldığınız için teşekkür ederim.

    Ancak, yazımdaki (-ki burada kendimede öz eleştiri yapıyorum)

    bana tek tek bunlar gerekli açıklaması yerine,

    ana fikri ciddiye almanızı beklerdim


    Saygılarımla

    Bülent KOÇOĞLU

    -Not: Küsmece -darılmaca yok haaa. aman diyim....
    İş biraz harcamak istemekle ilişkili.. Benim bundan önceki iki motoruma tek kuruş para harcamadan 3 yıl kadar bindim. Ne çanta aldım, ne xenon far, ne lastik ne de başka bir şey. İş uzun süreli bineceğiniz motosikleti aldığınızda biraz daha kendinize göre geliştirmek istiyorsunuz. Sonuç olarak motosikleti aldığınızda ne satın aldığınızı biliyorsunuz. Üzerine bir şey koyup koymamak tamamen sizin isteğinizle ilgili. Eğer motosikletinizdeki hiç bir şeyi değiştirmek istemiyorsanız, yalnızca Honda orjinal parçalarını kullanmanız gerekli. Honda'nın ürettiği motosiklete, GIVI cam takıp, onu da Bruudt asansör kullanarak yükseltirseniz camı traşlamanız gerekebilir. (GIVI camın traşlanması gerektiğini açık bir şekilde belirtmiştim bu arada).. Aynı şey Honda motor, GIVI cam, ve farklı elcik koruma durumunda da geçerlidir. Motosiklet nihayetinde sizin, bunları takmadan da istediğiniz kadar yol yapabilirsiniz.

    Nihatinde Bülent Bey ana fikrinize katılıyorum, çok para gidiyor, sürekli bir şeyler almak isteği baki kalıyor. Pahalı spor kardeşim, az kişi yapıyor bu sporu, talep az olunca da basit bir kulak tıkacı bile dünya para oluyor..

  9. Eser Kara güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Arda Guldogan (17-05-2013),Can Ekin (17-05-2013)

  10. #3008
    Enduroist Katılımcı Üye AtillaMenekşe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    atilla menekşe
    Üyelik tarihi
    18-05-2009
    Bulunduğu yer
    Kırklareli/Lüleburgaz
    Mesajlar
    210
    Motosiklet
    Tiger Explorer 1200
    Marka
    Triumph

    Standart

    [QUOTE=Levent COŞKUN;176527]
    Alıntı ÖzgürAyhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet ben alacağım. Üretimi bekliyorum. Taktıktan sonra düşüncelerimi paylaşacağım. Onun dışında 2 yıldır pilates yapıyorum Fark etmiyor her türlü ağrı var ama vücuda çok faydalı ..[/QUOTE

    Hızlandırıcılı yapışkanlar var, 5 TL ye nalburdan aldım, 1 tane Japon yapıştırıcısı bir de spreyi var önce spreyi çamurluğun iç kısmına sıktım, buharlaşmasını bekledim, ötekini de diğer tarafa sürüp yapıştırıyorsun, taş gibi oldu.
    İşkenceyi geçtim, 5 dakika bile tutmadım elimle. Tavsiye ediyorum. Hiç arama orada burada.
    Şimdi senin için elimle yokladım, milim oynamıyor.
    Tabiki siznde yapmış olduğunuz yapıştırma şekli doğru ancak japon yapıştırıcılarda esneme payı yoktur siz bence uzatmayı kontrol altında tutun

  11. #3009
    Banned
    Isim
    Özgür * Bulut Yani
    Üyelik tarihi
    17-11-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    920
    Motosiklet
    KLE 650 (Versys)
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    bugun simsiyah bi ncx gordum, yine pek begenmedim, fiti fiti, commuter gibi bisi bu.
    (topukk efekti )

    Başlık kirlliği olmaması için cevaplar buraya devam:
    http://www.enduroist.com/forum/showt...k-payla%FE%FDm
    Konu OB tarafından (17-05-2013 Saat 16:08 ) değiştirilmiştir.

  12. #3010
    Enduroist Katılımcı Üye Levent COŞKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Levent Coşkun
    Üyelik tarihi
    24-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    177
    Motosiklet
    NC 700x
    Marka
    Honda

    Standart

    [QUOTE=AtillaMenekşe;176536]
    Alıntı Levent COŞKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Tabiki siznde yapmış olduğunuz yapıştırma şekli doğru ancak japon yapıştırıcılarda esneme payı yoktur siz bence uzatmayı kontrol altında tutun
    Kendiliğinden düşecek gibi durmuyor. Kaza esnasında ona bir şey olacak bir pozisyonda zaten bana da bir şey olmuştur. Pek umurumda olmaz o zaman Hem motor baktığın yöne gider, gözü çamurluğun dibine kaydırırsam yerin dibine girerim o da ayrı açıkçası pek umurumda olan bir parça değil. Ben Sikaflex aramaktan yoruldum ondan bu şekilde çözdüm. İnşallah düşmez.
    34 JL 6211

 

 
Sayfa 301 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 201251291297298299300301302303304305311351401 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •