Benim Boyum 1.68 . Bir yıldır şehiriçi, şehirdışı, arazi vs kullanıyorum.
Zor oluyor mu? Durduğum zaman bazen oluyor.
F650'den sonra bu motorla kıçımı hemen yana atıp tek ayakla durmayı öğrendim
Ama her zaman gerekli değil. Parmak ucunda durabiliyorum normalde.
Zor durumlarda ya dediğim gibi yana kayıyorum ya da motoru bırakıyorum .
Giderken hiç bir sıkıntı yok tabi!
181 boyla Versys ile yokusda durdugumda. sagimda araba, solumda cukur, bacak uzunlugu sayesinde kaldirima dayandim hizli davranip. normal yer su var yerlerde, dibi gozukmuyor. hoop cukur cikti altindan. Dar yokuslu yollarda alttan uste giderken u yapmam gerektigi yerlerde bacak boyu onemli faktor oluyor. kissadan hisse.
Bir de ornek olarak; bir bayan surucu 165 boyla gs1200 kullaniyor, egitim olarak bayagi ust seviyelerde omm de!
Gün itibari ile 2011 Temmuz da aldıgım motorumla 21000 km yi tamamlamıs durumdayım, henüz hiç bir aksilik ile karsılasmadım...
su bakıma da bi gireyim detaylı rapor veririm ...
Gördüğüm kadarıyla F800GS'ini benden başka araziye sokan, KTM'lerin peşinden koşturan yok. Her ne kadar tatlısucu arkadaşlarım "Yazık ediyorsun güzelim BMW'ye" deseler de ben yalnızca moturun hakkını verdiğimi düşünüyorum.
F800GS'i 1200GS'le kıyaslamak çok mantıklı gelmiyor bana. Çünkü ADV bile olsa ön tekerlek 19 inç. Seleleri ise, arazide ayakta kullanmak için biraz genişçe gibi.
Arazi dediğinizde toprak yol aklınıza geliyorsa tabii ki 1200 serisi her halukârda daha rahattır. Ama dar patikalar, çalılıklar, taşlar, çamur diyorsanız Boxer'ın çıkıntıları ve ağırlığı biraz rahatsız edecektir.
Ben tercihimi bilerek F800GS'ten yana kullandım. Arazide bir KTM 640 kadar olmasa da, olabilecek en yakın motor bu. Ama Asfalta çıkınca KTM 640 (bence) F800GS'e yakın değil.
Performans derseniz asfaltta herhangi bir 1000'lik ya da 1200'lük enduronun peşinde zorlanmazsınız. Hatta yeterince iyiyseniz onlar sizin arkanızda kalabilirler (bayağı denedim bunu)
Üzerinde standart gelen Bridgestone'lar yok death wing'miş, yok çok kötüymüş gibi yorumlar fasa fiso, kulaktan dolma bilgiler. İstediğiniz gibi asfaltta ya da toprakta gidiyorlar, kıçı başı oynamıyor. Ama ben toprak ağırlıklı kullanmaya çalıştığım için TKC 80 taktım. Yol tutuşu asfaltta mükemmel, toprakta da gayet iyi. Ancak çamura gelince, hem benim tecrübe eksiğim, hem de tam motorun tork fazlası nedeniyle kıçı başı oynuyor illa ki! Bir de 170-180 km'ye çıkınca kafayı sallıyor, o kadar da olsun, sonuçta arazi lastiği.
peki bunu alirken yeni paketlerde bmw safety paketi ve comfort paket sunuyor. comfort orta sehpa, elcik isitma ve yol bilgisayari sunuyor. safety paket de elektronik suspansiyon ile anti patinaj. safety pakete gercekten ihtiyac var mi? alinmali mi dersiniz? farki 700-800 euro gibi birsey
Geçen hafta 20 ay = 30.000 km sonra motorumdan ayrıldım.. .
Bu süre içinde beni hiç üzmedi, tabi ki genelde uzun yolda kullandım ama soft arazi şartlarında da zaman geçirdik..
Sesi torku hırcın şımarık haylaz tavrı ve özellikle de süspansionunu özleyeceğim...
Açıkcası yeni f800 ü almak için satmışdım yenisine ısınamadım..
(sebebleri saçma ama ısınamadım )
Değişdirmiş olmama rağmen aklına düşmüş olan gitsin baksın üstüne otursun ve kaçırmasın...
melihulubilgen@hotmail.com
B RH +
0532 312 68 18
TAM KORUMA olmazsa olmaz.
Kavgada YUMRUK sayılmaz..
F800GS 2008 SERVİS MANUAL arıyorum olan bilen varsa isterim..
melihulubilgen@hotmail.com
B RH +
0532 312 68 18
TAM KORUMA olmazsa olmaz.
Kavgada YUMRUK sayılmaz..
Servis manual'li buldum indirdim..
melihulubilgen@hotmail.com
B RH +
0532 312 68 18
TAM KORUMA olmazsa olmaz.
Kavgada YUMRUK sayılmaz..