Alıntı Okan YILDIRIM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
1- Tenere ile kle yi kastediyorsanız arka lastikleri haricinde ; ön lastikleri, amortisor açısı, şasi, oturma pozisyonu, yakın ağırlıkları ve kıyaslanabilir sele yükseklikleri ( abs li tenere için 86 cm, kle için 85 cm)
2- benim de merak ettiğim soru ( büyük hacimli ve yüksek olmaları bakımında ktm ler ile ilgili de birçok video izledim)
3- yerle temas eden yüzey aynı fakat yanaklarda daha yumuşak bir lastik bileşeni (compaund) olması bakımından tutuşun arttığını düşünüyorum. tabii CT2 özellikli asfalt ağırlıklı lastikler için söylüyorum.
4- metzeller tourance ın hem tenere,kle ; hem de gs serisi ebatlarında lastikleri var . ben de ilk başta sorumu sorarken bu lastik ve kalınlığına bağlı yanak açılarını kastetmiştim.

Bir de güvenli sürüş konusunda hemfikiriz elbette; ben, lastik ebatlarına bağlı sürüş dinamikleri değişiyor mu değişiyorsa nasıl değişiyor onu merak ettim aslında.. ''içeri doğru daralan virajda ne yapmalı ?'' sorusunun bir cevabı olarak ''daha fazla kontra vermek'' diye cevaplar vardı, işte ince tekerli motora biniyorsak ve böyle bir durumda kalırsak lastiğimizin bütün açılarını kullanma konusunda tedirginlik yaşamalımıyız? sorusuna da cevap arıyorum aslında ( elbette doğru asfaltta)
ilginiz için teşekkür ederim..


Şef,

Mesajını geç gördüm. Açıklamalarda bulunacağım.