Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 13 Toplam 15 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 39101112131415 SonuncuSonuncu
121 den 130´e kadar. Toplam 149 Sayfa bulundu
  1. #121
    Enduroist Katılımcı Üye ZekiAkbay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Zeki Akbay
    Üyelik tarihi
    19-05-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    201
    Motosiklet
    FJR 1300
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Eser bahsettiğin şikayetleri bir kere daha kontrol edeceğim. Toplasan 3 kere kullandım loobman i bu aralar fazla km yapmıyorum. Zincirlerin yağ durumu iyiydi. Lastiklerde ve jantlarda da birşey dikkatimi çekmedi. Dur bakalım..

  2. #122
    Enduroist Üye Selçuk Sabri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Selçuk Sabri
    Üyelik tarihi
    29-01-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    97
    Motosiklet
    XL 650 V6
    Marka
    Honda

    Standart

    teşekkür ederim Can.

  3. Selçuk Sabri, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Can Ekin (31-07-2013)

  4. #123
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Hala almadım gitti şu loobman i

  5. #124
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Eser ve Zeki montajlanmış hallerinin detaylı fotolarını koyar mısınız?

    Nedir farkınız bakalım ? Eser e de çözüm bulalım.

  6. Can Ekin, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (31-07-2013)

  7. #125
    Enduroist Üye Yunus DERVİŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yunus Derviş
    Üyelik tarihi
    12-08-2010
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    148
    Motosiklet
    Varadero
    Marka
    Honda

    Standart

    Benim aklıma takılan soru şu manifoltta bağlanan zincir yağlama sistemi,
    bunun hakkında bir türlü detaylı bilgi bulamadım benim motorda manifold başına 2 tane vakum çıkış yeri var bunları nasıl değerlendireceğim şimdi?
    Birde 90 numara yağ kullanmaya başladım lakin kalıcılığı eski zincir yağlarına nazaran daha az geldi yani normalde 300kmde bir yağlıyorsam bu 200km menzile düştü sanki..

  8. #126
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Yunus DERVİŞ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim aklıma takılan soru şu manifoltta bağlanan zincir yağlama sistemi,
    bunun hakkında bir türlü detaylı bilgi bulamadım benim motorda manifold başına 2 tane vakum çıkış yeri var bunları nasıl değerlendireceğim şimdi?
    Birde 90 numara yağ kullanmaya başladım lakin kalıcılığı eski zincir yağlarına nazaran daha az geldi yani normalde 300kmde bir yağlıyorsam bu 200km menzile düştü sanki..
    biraz yağlamaya ve kullanıma bağlı olabilir ama spreyler kadar kalıcı olmadığı kadar, spreyler kadar temizliği zor değil, kir tutması yok, janta sıçrarsa janttan temizlemesi de kolay.

    ben sprey kullanırken (asfaltta kullanmama rağmen) 300-400km de bir yağlayıp 800-900km de bir temizlerken canım çıkıyordu, baklaların arasındaki ince kum gibi kirler zor çıkıyordu.(bu da sürüş esnasında onların orada kaldığı anlamına geliyor).

    Şimdi 90 numara sayesinde en azından zincir hep temiz ama yağlama aralığı biraz daha artıyor haklısın.İşte bu nedenle zincir yağlama sistemi biraz daha gerekiyor.


    Vakum konusunda tam bilgim yok ancak 1 tanesinden vacum alman yeterli olsa gerek.

  9. #127
    Enduroist Kıdemli Üye Emre Tekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emre Tekin
    Üyelik tarihi
    23-04-2010
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    336
    Motosiklet
    CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Can Ekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz yağlamaya ve kullanıma bağlı olabilir ama spreyler kadar kalıcı olmadığı kadar, spreyler kadar temizliği zor değil, kir tutması yok, janta sıçrarsa janttan temizlemesi de kolay.

    ben sprey kullanırken (asfaltta kullanmama rağmen) 300-400km de bir yağlayıp 800-900km de bir temizlerken canım çıkıyordu, baklaların arasındaki ince kum gibi kirler zor çıkıyordu.(bu da sürüş esnasında onların orada kaldığı anlamına geliyor).

    Şimdi 90 numara sayesinde en azından zincir hep temiz ama yağlama aralığı biraz daha artıyor haklısın.İşte bu nedenle zincir yağlama sistemi biraz daha gerekiyor.


    Vakum konusunda tam bilgim yok ancak 1 tanesinden vacum alman yeterli olsa gerek.
    Özellikle 90 numara yağ arazi için çok iyi. Bezle siliyorsun olay bitiyor. Temizleme ihtiyacı büyük oranda azalıyor. Ben yine standart 300-350 km aralığında yağlama yapıyorum. Yağmurda sürünce biraz daha sık yağlıyorum.

    Uzun yol için de eski bir plastik şişeyi (aseton şişesi) doldurdum ve sele altına koydum. Her bir yağlamada yaklaşık 25 ml yağ kullanıyorum. Bu da kaba bir hesapla bir litre yağın 12.000 km gideceği anlamına geliyor.

    Spreye verilen paraya yazık, başka bir şey değil.

  10. #128
    Enduroist Üye Yunus DERVİŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yunus Derviş
    Üyelik tarihi
    12-08-2010
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    148
    Motosiklet
    Varadero
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Can Ekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz yağlamaya ve kullanıma bağlı olabilir ama spreyler kadar kalıcı olmadığı kadar, spreyler kadar temizliği zor değil, kir tutması yok, janta sıçrarsa janttan temizlemesi de kolay.

    ben sprey kullanırken (asfaltta kullanmama rağmen) 300-400km de bir yağlayıp 800-900km de bir temizlerken canım çıkıyordu, baklaların arasındaki ince kum gibi kirler zor çıkıyordu.(bu da sürüş esnasında onların orada kaldığı anlamına geliyor).

    Şimdi 90 numara sayesinde en azından zincir hep temiz ama yağlama aralığı biraz daha artıyor haklısın.İşte bu nedenle zincir yağlama sistemi biraz daha gerekiyor.


    Vakum konusunda tam bilgim yok ancak 1 tanesinden vacum alman yeterli olsa gerek.
    1 tanesinden vakum alacağım ama bunu nasıl kullanacağım?
    Zaten 1 tanesinde oksijen sesnsörünün bağlandığı bir filtre var,
    aklımı kurcalayan bunun şeması mantığı nasıl acaba?

  11. #129
    Ordinaryus Enduroist HALİDUN KAYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    h.kaya
    Üyelik tarihi
    10-04-2010
    Bulunduğu yer
    İST/HAREM/GARAJ
    Mesajlar
    1,099
    Motosiklet
    gv 650
    Marka
    Hyosung

    Standart

    bir te ile vakkumu alacaksın vakkumlu benzin musluklarından da bir tane vakkum u muslugun hava girişine takacaksın bir girişine yag deposunu baglıyacan çıkışınıda arka dişliye hortumla ulaştıracaksın araya debiyi ayarlayıcı bir vana koyacaksın bu da hava malzemecilerinde satılıyor kısıcı diye çok hasasa debiyi ayarlıyabiliyorsun ve otamatik yaglaman bu.motor çalışmaya başladıgında muslugu açıyor yag akıyor.stop edincede musluk otamatikmen kapanıyor.
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...29503814/detay musluk bunlar
    Konu HALİDUN KAYA tarafından (31-07-2013 Saat 16:02 ) değiştirilmiştir.
    GARAJ KURUCUSU GARAJ MOTOR BAKIM YERİDİR 5322124353

  12. HALİDUN KAYA, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Yunus DERVİŞ (31-07-2013)

  13. #130
    Enduroist Üye Yunus DERVİŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yunus Derviş
    Üyelik tarihi
    12-08-2010
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    148
    Motosiklet
    Varadero
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı HALİDUN KAYA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir te ile vakkumu alacaksın vakkumlu benzin musluklarından da bir tane vakkum u muslugun hava girişine takacaksın bir girişine yag deposunu baglıyacan çıkışınıda arka dişliye hortumla ulaştıracaksın araya debiyi ayarlayıcı bir vana koyacaksın bu da hava malzemecilerinde satılıyor kısıcı diye çok hasasa debiyi ayarlıyabiliyorsun ve otamatik yaglaman bu.motor çalışmaya başladıgında muslugu açıyor yag akıyor.stop edincede musluk otamatikmen kapanıyor.
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...29503814/detay musluk bunlar
    halidun abi bu vakumlu benzin musluğu dediğin naneyi nerde bulabiliriz?
    şimdi hepsi yerli yerine oturdu kafamda,
    vakumlu muslukta 3 tane hortum bağlanacak yer var benim anladığım
    birisi manifold vakumdan gelen hortumun takılacağı kısım
    Birisi yağ kabından(şişesinden gelen hortum)
    biriside zincire giden hortum..

    şimdi netleşti herşey,
    lakin bu musluğu nerden alabilirim nerelerde satılır?

    o kadar yazdım yazdım musluğu vermişssin zaten abi saolasun

 

 
Sayfa 13 Toplam 15 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 39101112131415 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •