Eser bahsettiğin şikayetleri bir kere daha kontrol edeceğim. Toplasan 3 kere kullandım loobman i bu aralar fazla km yapmıyorum. Zincirlerin yağ durumu iyiydi. Lastiklerde ve jantlarda da birşey dikkatimi çekmedi. Dur bakalım..
Eser bahsettiğin şikayetleri bir kere daha kontrol edeceğim. Toplasan 3 kere kullandım loobman i bu aralar fazla km yapmıyorum. Zincirlerin yağ durumu iyiydi. Lastiklerde ve jantlarda da birşey dikkatimi çekmedi. Dur bakalım..
teşekkür ederim Can.
Can Ekin (31-07-2013)
Hala almadım gitti şu loobman i
Eser ve Zeki montajlanmış hallerinin detaylı fotolarını koyar mısınız?
Nedir farkınız bakalım ? Eser e de çözüm bulalım.
Ersan ÖZYURT (31-07-2013)
Benim aklıma takılan soru şu manifoltta bağlanan zincir yağlama sistemi,
bunun hakkında bir türlü detaylı bilgi bulamadım benim motorda manifold başına 2 tane vakum çıkış yeri var bunları nasıl değerlendireceğim şimdi?
Birde 90 numara yağ kullanmaya başladım lakin kalıcılığı eski zincir yağlarına nazaran daha az geldi yani normalde 300kmde bir yağlıyorsam bu 200km menzile düştü sanki..
biraz yağlamaya ve kullanıma bağlı olabilir ama spreyler kadar kalıcı olmadığı kadar, spreyler kadar temizliği zor değil, kir tutması yok, janta sıçrarsa janttan temizlemesi de kolay.
ben sprey kullanırken (asfaltta kullanmama rağmen) 300-400km de bir yağlayıp 800-900km de bir temizlerken canım çıkıyordu, baklaların arasındaki ince kum gibi kirler zor çıkıyordu.(bu da sürüş esnasında onların orada kaldığı anlamına geliyor).
Şimdi 90 numara sayesinde en azından zincir hep temiz ama yağlama aralığı biraz daha artıyor haklısın.İşte bu nedenle zincir yağlama sistemi biraz daha gerekiyor.
Vakum konusunda tam bilgim yok ancak 1 tanesinden vacum alman yeterli olsa gerek.
Özellikle 90 numara yağ arazi için çok iyi. Bezle siliyorsun olay bitiyor. Temizleme ihtiyacı büyük oranda azalıyor. Ben yine standart 300-350 km aralığında yağlama yapıyorum. Yağmurda sürünce biraz daha sık yağlıyorum.
Uzun yol için de eski bir plastik şişeyi (aseton şişesi) doldurdum ve sele altına koydum. Her bir yağlamada yaklaşık 25 ml yağ kullanıyorum. Bu da kaba bir hesapla bir litre yağın 12.000 km gideceği anlamına geliyor.
Spreye verilen paraya yazık, başka bir şey değil.
bir te ile vakkumu alacaksın vakkumlu benzin musluklarından da bir tane vakkum u muslugun hava girişine takacaksın bir girişine yag deposunu baglıyacan çıkışınıda arka dişliye hortumla ulaştıracaksın araya debiyi ayarlayıcı bir vana koyacaksın bu da hava malzemecilerinde satılıyor kısıcı diye çok hasasa debiyi ayarlıyabiliyorsun ve otamatik yaglaman bu.motor çalışmaya başladıgında muslugu açıyor yag akıyor.stop edincede musluk otamatikmen kapanıyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...29503814/detay musluk bunlar
Konu HALİDUN KAYA tarafından (31-07-2013 Saat 16:02 ) değiştirilmiştir.
GARAJ KURUCUSU GARAJ MOTOR BAKIM YERİDİR 5322124353
Yunus DERVİŞ (31-07-2013)
halidun abi bu vakumlu benzin musluğu dediğin naneyi nerde bulabiliriz?
şimdi hepsi yerli yerine oturdu kafamda,
vakumlu muslukta 3 tane hortum bağlanacak yer var benim anladığım
birisi manifold vakumdan gelen hortumun takılacağı kısım
Birisi yağ kabından(şişesinden gelen hortum)
biriside zincire giden hortum..
şimdi netleşti herşey,
lakin bu musluğu nerden alabilirim nerelerde satılır?
o kadar yazdım yazdım musluğu vermişssin zaten abi saolasun