http://www.facebook.com/events/453699038041693/?fref=ts
var mı festivale gelen. ben İzmir'den 1-2 arkadaşımla orada olacağım
http://www.facebook.com/events/453699038041693/?fref=ts
var mı festivale gelen. ben İzmir'den 1-2 arkadaşımla orada olacağım
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
çevrilmiş halidir devrik cümleler içerir
2007 itibariyle, CRF X serisi 250X ve 450X içerir. Bu bisiklet elektrik başlangıç ve hala oldukça motokros daha off-road için de olsa, yarış bisikletleri olarak kabul edilir.R modelleri farklılıklar aydınlatma, elektrikli start, süspansiyon ayarları, motor ayar ve daha fazla tork, daha büyük yakıt tankları ve geniş-yayılması vites oranları için egzoz ayar içerir.
2008 yılı itibariyle, CRF L serisi 230L içerir. Bir çift spor motosiklet olmak, fabrika sokak yasaldır, ama yine de bir toprak odaklı bir tasarıma sahiptir. Bu Honda'nın CRF230F tamamen farklı bir çerçeve ve motor vardır ve çoğu diğer bileşenleri (non-street-legal) F-serisi motosiklet ile paylaşılmaz. Her iki 230s elektrik başlar var.Amerika Birleşik Devletleri dışında CRF230L XR230L olarak pazarlanmaktadır.
Nisan 2012'de, yeni çift amaçlı CRF250L Japonya'da başlatıldı. Bu CBR250R ile 4 zamanlı DOHC tek silindirli EFI motor sıvı soğutmalı 249 cc paylaşıyor. Bu Tayland üretilmektedir. [2]
Nisan 2013 yılında, tam bir yıl CRF250L ilk lansmanından sonra, Honda Avrupa'daki çift amaçlı motosiklet bir Supermoto versiyonu satmak için planlarını açıkladı.CRF250M revize edilmiş süspansiyon, güçlendirilmiş ön fren ve daha geniş yol lastikler ile 17 inç jantlar ile, popüler çift amaçlı CRF250L dayanır, CRF250M Honda'nın line-up başka bir A2 lisans dostu makine ekler
Alışılmışındışındaymışım...
HakanÖMRÜUZAK (22-08-2013)
Ramazan öncesi solo gezimden Babür Abi, ilanımda ve burada paylaşayım
http://www.enduroist.com/forum/showt...-G%FCn-3-Da%F0
emre atakan (22-08-2013),Mustafa Kavusdu (14-06-2014)
Ercan Arığ (23-08-2013)
[QUOTE=erkan zorlu;185920]kardeşim çanakkaleden aşağı ölüdenize kadar indim ama bi kere çevrilmedim..sanırım racing gbi 200 üstünü görmezsen (ki göremiyoruz zaten )çevrilmiyorsun..bunun dışında bizim gbi bilinçli kaskı montu korumaları tam olan 2 tekerlileri çevirmiyorlar..bu arada sana iyi yolculuklar..
benim gibi bahtsız bedevi iseniz 1 km için bile ceza yersiniz http://imageshack.us/a/img837/3199/bjmj.jpg
Konu EmreDEMİRAY tarafından (22-08-2013 Saat 12:30 ) değiştirilmiştir.
Merhaba arkadaşlar. Forumunuza üye olmak için feleğin çemberinden kırk takla atıp geldikten sonra CRF 250 L ile ilgili iki çift laf etmek istiyorum.
Bu motosikleti almayı düşünüyorum ancak aklımda sorular var. Birincisi yakıt deposu 7.7 litre olduğundan çok kısa menzilli kalıyor. Bu kadar kısa menzilli bi motosiklet enduro'dan çok cross olarak adlandırılabilir. Ki geziye çıkan arkadaşların çoğu, arazide benzin konusunda sıkıntıya düşmüşler. Ancak bu rahatsız edici depoya rağmen, bu sorun aşılabilir bir engel. Araştırmalarım sonucu IMS adlı bir fimanın CRF 250 L için ürettiği ekstra yakıt deposu alınarak bu sorunun çözülebileceğimi düşündüm.. (Ekstra benzin deposu uradan görülebilir; http://justgastanks.com/product_info...oducts_id=4801 ). İkinci sıkıntı ise kick starter olmaması. Kick starter olmaması başlı başına bir sorun gibi geliyor. Evet son yıllarda bir çok motosiklet kick starter olmadan üretiliyor ancak ileriye dönük olarak bunun bir sorun haline geleceğini düşünüyorum. Sonuçta CRF 250 L enduro amaçlı üretilmiş bir motosiklet ki, cross'a daha yakın olduğu bile söylenebilir. Dağ başında akü ile ilgili bir sorun olursa(biterse vs.) veya egzoza su kaçması durumunda suyun atılması için kick starter'a ihtiyaç duyulması işten bile değil. Bu konuda deneyimi veya fikri olan, kick starter kit satılan bir site vs. bilen varsa yardımcı olmasını rica ediyorum. Aklıma takılan bazı şeyleri de sorabilirim. Şimdiden çok teşekkür ederim. Saygılar.