Tüylerim tiken tiken oldu en korktuğum şey gece aniden önüme bir şey çıkması. Allah korusun yahu, çok geçmiş olsun.
Tüylerim tiken tiken oldu en korktuğum şey gece aniden önüme bir şey çıkması. Allah korusun yahu, çok geçmiş olsun.
----------------------------------------
Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı
geçmiş olsun zor iş tek başına danaya girmek
geceleri yeterince aydınlatma donanıma sahip olmak gerek, ayrıca olası engeller önünde sürat ve sürüş için kaçablmek namına pay bırakmalı.. aniden birşey çıkmaması için.. ayrıca müsait durumlarda yolun sağına ve soluna mesafeyi büyütmek için yolu ortalamakta faydalı olabilir.
allah korusun..
● hız sınırlarına uy / trafiğin akışkanlığını takip et / hızını görüş ve duruş mesafene göre ayarla ● sürüş şekli ile kimseyi hataya zorlama, tehlike yaratma ● diğerlerin öküzlüklerini telafi edebilmek için pay bırak
Hatalari ayiklamaya başladığına göre olayin şokunu atlatmissin. Hep beraber nedenlerini ve olası tedbirlerini tartismamamiza izin verir misin? Dersler çıkartırız ilerisi için ne dersin?
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
geçmiş olsun
Girdim ilim meclisine, eyledim kıldım talep
Dediler 'İlim geride; illa edep illa edep'
Yunus Emre
tabii ki efendim!
bir iki mesajım önce kendimce hatalarımı ve tedbirleri sıralamıştım.
ilk önce geceleri yetersiz donanım ile bilinmeyen yola çıkmamak gerekir. gerekli donanımlar olarak ilk önce yeterince aydınlatmayı koydum - otomobiller gibi çift fara sahip değin benim motosiklet ve hayvanı daha önce farkedememe neden oldu bu. bunun eksikliğini olduğumdan da daha dkkatli ve daha yavaş seyir ile telafi edebilirdim ki hatayı burda yaptım. her ne kadar kurallar çerçevesinde seyir etmiş olsamda o anki şartlara uygun değildi.
yolun ortasında duran bir engel yerine aniden yol kenarından önümüze çıkabilecek bir engel atlayabileceğini varsayarak hız ve sürüş şeklini belilemek gerekir - sanırım burda ekstra aydınlatma az da olsa reaksiyon için biraz zaman kazandırabilr. yolun ortasında olan bir engeli daha erken farketme açısından ekstra aydınlatma kaçınılmaz olarak görüyorum. sadece engeller için değil hertürlü güvenlik için önemlidir.
motoru toplamaya başlarken mutlaka iki adet sis lambası ile donatacağım - gece yoculuğu severim ve bilhassa bilmediğim yollardan seyahat etmeyi. gittiğim yoldan geri dönmeyi hiç sevmem.
● hız sınırlarına uy / trafiğin akışkanlığını takip et / hızını görüş ve duruş mesafene göre ayarla ● sürüş şekli ile kimseyi hataya zorlama, tehlike yaratma ● diğerlerin öküzlüklerini telafi edebilmek için pay bırak
sinan karagöz (02-11-2013)
Çok geçmiş olsun.. başıma gelmesinden korktuğum durumlardan birisi gerçekten..
buyuk gecmis olsun, manda ve sığırı bol bir memlekette yasiyoruz, allah beterinden saklasin.
sinan karagöz (02-11-2013)
Soru : Karanlikta hizinizi neye gore belirlersiniz?
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475