Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12
11 den 18´e kadar. Toplam 18 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Üye SinanATASOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sinan Atasoy
    Üyelik tarihi
    02-07-2009
    Bulunduğu yer
    Istanbul / Beylikdüzü
    Mesajlar
    37
    Motosiklet
    DL 1000 K5
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Bir iridium buji patlatmada bu kadar fark ediyorsa ikincisinin birşey katmayacağını ve maliyeti boş yere yükselteceğini düşünüyorum.. Ayrıca ebay'de bir ilanda 2 adet satışa sunmuştu ve bu ikli adetin transalpe yettiğini belirtmişti.. O yüzdende zaten aklıma takıldı konu..

  2. #12
    Banned
    Isim
    BT
    Üyelik tarihi
    26-05-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,825
    Motosiklet
    Yamaha YBR 125
    Marka
    Bmw

    Standart

    iyide, olay sadece daha yuksek performans degil ki?! ayni zamanda silindirin icine giren karisimin daha iyi yanmasi demek... yani ayni miktar yakit ile daha cok yol gidebilmek degil mi?

  3. #13
    Enduroist Üye SinanATASOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sinan Atasoy
    Üyelik tarihi
    02-07-2009
    Bulunduğu yer
    Istanbul / Beylikdüzü
    Mesajlar
    37
    Motosiklet
    DL 1000 K5
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Kabul, amaç bu.. Ve ben diyorum ki iridium bujinin bi tanesi zaten içeride olabilecek maksimum patlamayı sağlaması gerekir..

  4. #14
    Banned
    Isim
    BT
    Üyelik tarihi
    26-05-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,825
    Motosiklet
    Yamaha YBR 125
    Marka
    Bmw

    Standart

    ehhehe,ilk yazdigin yazinin basini kacirmisim "silindir basina cift buji".... teorik olarak bir tanesi yeter gibi gorunuyor. fark olsa bile ne seviyede olur, deger mi kismini bilemedim... ama ben kilimdir, takarsam ikisini de iridium takarim

  5. #15
    Enduroist Üye SinanATASOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sinan Atasoy
    Üyelik tarihi
    02-07-2009
    Bulunduğu yer
    Istanbul / Beylikdüzü
    Mesajlar
    37
    Motosiklet
    DL 1000 K5
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Verdiğin cevaplar şimdi anlam kazanmış oldu

  6. #16
    Enduroist Katılımcı Üye Şükrü Namazcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şükrü Namazcı
    Üyelik tarihi
    16-09-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    195
    Motosiklet
    Motorhane R1100GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    bence gerek yok standart bujiyle aradaki fiyat farkına benzin alırsın daha iyi yanar
    Motosiklet hakkında herşey 7/24 yollarda

    Motorhane


    A rh(-)
    Şükrü Namazcı
    0532 255 1 666

  7. #17
    Ordinaryus Enduroist __face__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Feyzhan ÖZTÜRK
    Üyelik tarihi
    29-09-2009
    Bulunduğu yer
    Bandırma
    Mesajlar
    1,893
    Motosiklet
    XJR 1200
    Marka
    Yamaha

    Standart

    CUK_O muuhahahahaaaa...

    helaal olsuun cidden noktayı koymuşun sen yaa.. abi allahta seni güldürsüün yıkıldıım valla gülmekteeennn...

    evet çift bujide yaklaşım 14 litre benzin farkı çıkıyo...
    ...der __face__

    Feyzhan
    ÖZTÜRK
    545 401 45 46

  8. #18
    Ordinaryus Enduroist __face__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Feyzhan ÖZTÜRK
    Üyelik tarihi
    29-09-2009
    Bulunduğu yer
    Bandırma
    Mesajlar
    1,893
    Motosiklet
    XJR 1200
    Marka
    Yamaha

    Standart Ngk İrİdİum bujİ İle İlgİlİ Çok faydali bİlgİler

    öncelikle SİNAN ATASOY arkadaşımın açtığı konuya ek gibi olacak ama daha kapsamlı olacağını tahmin ediyorum ve paylaşıyorum..

    öncelikle SİNAN: 2 buji ateşlemeli (twin spark) makinalarda (benimkide twin spark F650) makinalarda bir bujinin kendi orjinal bujisi digerinin ise muadili iridium buji olmasının bence bir sakıncası yok, hatta ikiside orjinal bujisi olan makinalardan daha iyi bir patlama edinileceğide tabi tartışılmaz, öncelikle benim mantığıma göre:
    2 bujiside orjinal olan bir makinanın ateşleme performansına %80 dielim, biri iridium biri orjinal olana %90 dielim ama ikiside iridium olan makinaya %100 dielim...benim düşünceme göre durum bu şekilde gelişmekte... (tabi verilen % de deerleri tamamen misal olarak yazılmıştır) hatta belki farklı ama bir örnek daha vereyim: ön veya arka balataları değişen bi arabanın balatalarının takım olarak değilde teker teker değiştirilmesine benzetiyorum bu durumu.. tam performans için takım değişmesi tabiki daha iyi muhaffakiyet sağlayacaktır kanımca..

    ve NGK ile ilgili birkaçta bilgi (döküman) sunmak istedim...
    işte size NGK bujilerinin üzerindeki karakterler ve açıklamaları:

    Ana katalog: http://www.ngk.com.tr/Download.3648.0.html
    NGK-E-Learing: http://www.ngk.com.tr/E-Learning.3554.0.html#

    SN Uğur KARABIYIK (NGK Turkiye) katkılarıyla...

    saygılar...
    ...der __face__

    Feyzhan
    ÖZTÜRK
    545 401 45 46

 

 
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •