Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 208 Toplam 321 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 108158198204205206207208209210211212218258308 ... SonuncuSonuncu
2,071 den 2,080´e kadar. Toplam 3207 Sayfa bulundu
  1. #2071
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı selim aksel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selamlar kitapçıkta yazan lastik basıncıyla (22 psi) yeni aldığım lastiğin (sahara 3) üzerinde yazan (38 psi) çok fark var kafam karıştı bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilirmi..? not : şimdilik lastiğin üzerinde yazanla biniyorum...
    Lastik olcusu ayni ise kitapciktaki basinc dogrusudur,cunku lastikci hangi motora takilacagini bilmez uzernde yazan basinc muhtemelen tavsiye edilen max.basincdir..
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  2. MelihUlubilgen güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    cemsolmaz (08-02-2014),selim aksel (09-02-2014)

  3. #2072
    Enduroist Üye selim aksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    selim aksel
    Üyelik tarihi
    23-06-2013
    Bulunduğu yer
    marmaris
    Mesajlar
    48
    Motosiklet
    Crf 250
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı MelihUlubilgen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lastik olcusu ayni ise kitapciktaki basinc dogrusudur,cunku lastikci hangi motora takilacagini bilmez uzernde yazan basinc muhtemelen tavsiye edilen max.basincdir..
    teşekkür ederim ilginizden dolayı saygılar...

  4. #2073
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı selim aksel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim ilginizden dolayı saygılar...
    Birsey degil kolay gelsin..
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  5. #2074
    Enduroist Katılımcı Üye MuratBOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    murat boy
    Üyelik tarihi
    14-03-2013
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    241
    Motosiklet
    XT 660 Z Tenere
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Sahara 3 un iç hacmi ircye nazaran daha genisse daha fazla hava basmanız gerekir.
    Alışılmışındışındaymışım...

  6. #2075
    Enduroist Üye cemsolmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    cem solmaz
    Üyelik tarihi
    30-10-2013
    Bulunduğu yer
    adana
    Mesajlar
    35
    Motosiklet
    mondial x-treme max
    Marka
    Ugur

    Standart

    Alıntı MuratBOY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sahara 3 un iç hacmi ircye nazaran daha genisse daha fazla hava basmanız gerekir.
    daha fazla hava basılır ama basınc değişmez

  7. cemsolmaz, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    selim aksel (09-02-2014)

  8. #2076
    Enduroist Üye selim aksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    selim aksel
    Üyelik tarihi
    23-06-2013
    Bulunduğu yer
    marmaris
    Mesajlar
    48
    Motosiklet
    Crf 250
    Marka
    Honda

    Standart

    psi olayını hallettim direk ersan abiyi aradım zaten lastiği de ondan almıştım, bu gibi durumlarda kitapçığı dinliyomuşuz bilginize; yalnız bu sefer de şöle bi durum oldu lastik havalarını kontrol edip yola çıktıktan sonra daha ilk virajda arka teker feci bişekilde kaydı düşmedim ama ramak kaldı diyebilirim abartmıyorum lastiğin o anki performansı irc den bile kötüydü asfaltın zifti bol kısmına denk gelmişim ama aynı virajı irc varken de dönüyodum üstelik bu lastik için yol tutuşu mükemmel deniyodu sanırım ben bi yerde yanlış yaptım ama nerde çözemedim, paylaşmak istedim saygılar

  9. #2077
    Enduroist Üye cemsolmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    cem solmaz
    Üyelik tarihi
    30-10-2013
    Bulunduğu yer
    adana
    Mesajlar
    35
    Motosiklet
    mondial x-treme max
    Marka
    Ugur

    Standart

    Alıntı selim aksel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    psi olayını hallettim direk ersan abiyi aradım zaten lastiği de ondan almıştım, bu gibi durumlarda kitapçığı dinliyomuşuz bilginize; yalnız bu sefer de şöle bi durum oldu lastik havalarını kontrol edip yola çıktıktan sonra daha ilk virajda arka teker feci bişekilde kaydı düşmedim ama ramak kaldı diyebilirim abartmıyorum lastiğin o anki performansı irc den bile kötüydü asfaltın zifti bol kısmına denk gelmişim ama aynı virajı irc varken de dönüyodum üstelik bu lastik için yol tutuşu mükemmel deniyodu sanırım ben bi yerde yanlış yaptım ama nerde çözemedim, paylaşmak istedim saygılar
    lastikler ilk birkac yuz km tam performans veremez,
    bence, lastiğin rodajı da denilebilir,
    biraz zaman gecene kadar daha yavas ve dikkatli olmakda fayda var

  10. cemsolmaz, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    selim aksel (09-02-2014)

  11. #2078
    Enduroist Üye selim aksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    selim aksel
    Üyelik tarihi
    23-06-2013
    Bulunduğu yer
    marmaris
    Mesajlar
    48
    Motosiklet
    Crf 250
    Marka
    Honda

    Standart

    bende çok yazmazdım ama sürekli girip yazılanları okurdum bu aralar bişiler oldu bizim sayfaya bi sakinledi nedendir acep..?

  12. selim aksel, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    cemsolmaz (10-02-2014)

  13. #2079
    Enduroist Üye selim aksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    selim aksel
    Üyelik tarihi
    23-06-2013
    Bulunduğu yer
    marmaris
    Mesajlar
    48
    Motosiklet
    Crf 250
    Marka
    Honda

    Standart

    hafta sonu çamurlu maceram kısmi foto çünkü arkadaş benim girdiğim yerlere giremedi





  14. selim aksel güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    cemsolmaz (10-02-2014),emre atakan (10-02-2014)

  15. #2080
    Enduroist Üye Aydoğan AKIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Aydoğan AKIN
    Üyelik tarihi
    13-12-2013
    Bulunduğu yer
    Burdur
    Mesajlar
    29
    Motosiklet
    NC750X
    Marka
    Honda

    Standart

    Herkese merhabalar.
    Epey zamandır sizlerin paylaşımlarınızı okuyorum ve çok şey öğrendiğimi söylemek ve teşekkür etmek istiyorum.
    Hepinizin her pazar günü yaptığı gibi ben de bu pazar 3 ay önce sahip olduğum ve ancak 300km geçebildiğim crf250L motorumla dolaşmaya çıktım.
    Borçka karagöle doğru giderken köylerden birinden geçiyordum ki bir anda karşıma bir köpek çıktı. Ben köpekleri çok severim. Bana doğru koştuğunu görünce
    gaza basmak yerine frene bastım Motor durduğunda hayvanın dudaklarının geriye çekildiğini gördüm ve panikledim köpeğin olduğu tarafın diğer tarafından motordan indim ama...
    hayvan hemen motoru turladı ve bana saldırdı
    Bu sırda ben de moru sağ tarafına yatırarak koşmaya çalıştım ama....
    Neyse ki yakınımda birileri vardı da ucuz yırttım
    Gelelim asıl meseleye
    Motoru sağ yatıdığımda asfaltın üzerinde 30x40cm lik bir alanda siyah yağ ile karışık benzin islaklığını gördüm. Önce anlam veremedim çünkü motoru yumuşak bir şekilde bırakmıştım sert darbeye maruz kalan motor bloğu yokktu.
    Sonra motoru köyün dışına çıkartıp tekrardan sağ yatırdım ve motosikletin sağ tarafında karterin yanında 3 adet tahliye hortumcuğunun ince olanından (ikisi kalın biri ince) önce biraz kirli yani siyah yağ ve benzin sonra sadece saf benzin aktı.
    Arkadaşlar bu 3 hortum nedir ve neden motor yan yatınca buradan benzin boşalıyor?
    Teşekkürler



 

 
Sayfa 208 Toplam 321 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 108158198204205206207208209210211212218258308 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •