Ersan ÖZYURT (11-02-2014)
Valla ben de ki elektrikli aksesuarlar azımsanmayacak kadar var. Buna rağmen sorun yok. Kendim nazar değdireceğim. Bağlantılarda da ahım şahım bir ayrıcalık yok. Yine de haklısınız. Geriye bağlantı dışında sorun gelmiyor insanın aklına.
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
Bence aksesuarların falan bir zararı yok akünün bitmesi için. Bence sorun akünün ta kendisinde. Neden? Hepsi aynoı yerde üretim yapılıyor hepsi aynı akü. Bence servislerde bir sıkıntı var. Motor satılıdığı anda servisin bu aküleri ilk kullanımdan önce sarj etmesi gerekir. Bazı servislerin satıştan hemen önce sarj ettiğini duymuştum. Bence sorun burdan kaynaklanıyor, bazıları şarj ediyor bazıları etmiyor demekki
----------------------------------------
Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı
Daha önce paylaşmıştım: benim akü "serviste" sis farı takıldıktan sonra bitmişti. Bir gün şarjda kaldı sonrasında aynı sorunu bir daha yaşamadım. 3 hafta kadar yatmasına rağmen tık demeden çalıştı.
Can Ekin (12-02-2014)
İbrahim bey'cim bahsettiğim extra aksesuarlardan kastım fazla akım çeken ürünler,malüm akülerimiz çok küçük , bu tür fazla akım çeken aksesuarları bağlatırken mutlaka ve mutlaka röle bağlanması ve estalasyonun çok iyi yapılması gerekmektedir, maalesef ülkemiz elektrikçileri ölçü aleti kullanmak yerine hala artı uçtaki gerilimi şaseye sürterek kıvılcım varsa cereyan vardır mantığında çalışmaktalar.
Sevgili NC'm servisten çıktı yaklaşık iki hafta oldu. Vites geçişleri çok harika oldu, motoruma bir daha aşık oldum. Her ne kadr servislerine gıcık olsam da. Maliyet konusuna gelince de
Debriyaj Balatası EBC : 135 TL,
Debriyaj Plakası Honda : 120 TL
Castrol 10W50 Power-1 Racing 4 Lt. : 100 TL
İşçilik (1.2 Saat) : 60 TL.
Total : 415 TL.
Honda servisi dışardan parça getirmeme acaip bozuldu çünkü bunları dışarıdan almasam totalde 750 tL gibi bir hesap çıkardı. Sonunda düzeldi vites geçişleri. Bu arada bir tane de 150cc scooter aldım, artık şehiriçi onu kullanıyorum.
Zincir yağında da benim için son nokta da MOTUL C4 zincir yağı, bu yağı üretenlerin eline sağlık on numara bir yağ yapmışlar. Zincire yapıştığı zaman kesinlikle sıçrama yapmıyor. Herkese tavsiye ederim. Motoru ilk aldığımda üzerinde gelen zincir yağına çok benziyor, çok süper bir yağ.
----------------------------------------
Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı
Can Ekin (17-02-2014),Engin Delipınar (18-02-2014),Faruk Ortaç (18-02-2014)
50.000 km sonra nc
Ersan KARAGÖZLÜ