Erol Hocam teşekkürler. Senin de söylediğin gibi, iyi anlaşılması ve uygulanması gereken bir tekniktir. Bu nedenle, ben de burada uzun uzun anlatamayacağım. Açıklamalarına katılıyorum. İki gündür düşünüyorum, buradan anlatmanın bir yolunu bulamadım.
Bu yüzden ne olduğundan çok ne olmadığını ve ne yapılmayacağını anlatmaya karar verdim.
1. Diğerler araçların arasından, kendinizi ve diğer sürücülerin güvenliğini, trafik akış düzenini etkileyecek şekilde slalom yaparak, pervasızca ilerlemek değildir. Sizin filtreleme ile geçtiğiniz araçlar, bu hareketiniz sonucunda sürüşlerinde ilave hiç bir hareket yapmak zorunda kalmamalılar. (Gaz kesmemeliler, fren yapmamalılar, direksiyonu kırmamalılar ....)
2. Aynı anda iki yanınızda araç olacak şekilde, iki aracın arasından geçemezsiniz. Sadece araçların, farklı şeritlerde ileri ve geri olmaları ile aralarında oluşan boşlukları kullanabilirsiniz.
3. Motosikletinizi daima yer düzlemine dik olacak şekilde yönlendirmelisiniz ki, ihtiyacınız olduğunda frenleme yapabilesiniz.
4. Yeni konumunuzu almadan gaz açmamalısınız
5. Hiç bir aracın kör noktasında kalmamalısınız.
6. Çok iyi ileri planlama yaparak ilerlemelisiniz. Alternatif planınız mutlaka aklınızda olmalı.
7. ....
8. ..
Göreceğiniz üzere uygulaması oldukça dikkat isteyen bir teknik. Roadcraft sisteminin şehir içinde uygulandığı, şehir içi sistemli sürüş eğitimlerine katılmak lazım. Nerede mi? Siz hangi eğitimi istediniz de ben organize etmedim.