Alıntı Halil AKGUL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
selam selcuk;

nasil yaptin? anlatabilir misin? yurtdisinda bunun icin pahali bir aparat satiliyor.
Cok basıt onden amortısor baglantıları var alt ve ust olmak uzere. Usttekı allen anahtarla alttakını de 14-15 lokma takımıyla gevsetıp 3 cm dusuruyorsun. Bu kolay kısmı . Burada dıkkat edecegın ıkı amortısorde kumpas ıle ölç tam 30 mm yukarı cıkmıs olsun . Daha zor olan arkası. Alt amortısor baglantı cubukları var onları sokuceksın ancak motoru arka tutma yerlerınden ceraskal yada vinc yardımıyla askıda tutman lazım. Orta sehpa da olur ama yenı cubukları takmakta zorlanırsın dengeye gelmez . Ceraskal yardımıyla arkasını askıya al . Ama tekerıde yerden tam kesme . Internette de pahalı dedıgın parcaları anahtar takımı ve lokma yardımıyla sokuceksın. Cıkan cubukların delık merkezı 1 cm yanı 10 mm daha uzununu paslanmaz 6 mm sacdan keserek daha sonra delıklerını delerek ve herhangı bır burulma varsa kesılen saclarda onlarıda duzeltıp takıyorsun. takarken ceraskalı az salıyorsun ve saplamalrın denk geldıgını goreceksın . Takıp somunlarıda sıkıyorsun ve 3 cm alcalmıs oluyor. Kestırecegın parcaları orjınalı gıbı olmasına gerek yok . Dıkdortgen kestır gıtsın sıkıntı olmaz . Sadece enıni cıkan orjınal parcanın en genıs yerıne uy , boyunuda 10 mm uzun yaptır o kadar. Yada yalova ya gel yardımcı olurum saygılarımla. Ben bu sekılde su ana kadar kullandıgım tum motorları ındırdım bı sıkıntı yasamadım. Scooterlar harıc