benim motor'da sava mc24 takılı.yağmurda'da kullandım bi anormalliğini görmedim.
sava slovenya malı yani avrupa manşei bir ürün,Goodyear 'ın desteklediği bir markadır.ayrıca artık mitas adı altında satılacak diye biliyorum.
Öner BAKIR - A Rh(+)
iletişim = 0555 425 05 58
Her türlü etiket,sticker,damla sticker,tankpad,depopad vb... işler için irtibata geçin...
Katmandu gezisine katılmak veya takip etmek isteyenler için link tıklayınız
Ersan KARAGÖZLÜ
Oytun Uskan (06-05-2014)
Haklısınız. K60 Scout'da uygun ön yok. K60'da ön var ama TT (tubetype) iç lastikli kullanıma uygun. Continental Tkc 80'de ön var ama arkayı bir cm küçültmek gerekiyor 150/70B17 olarak.
Ersan KARAGÖZLÜ
En uygun lastik Pirelli mt60 Corsa, bu durumda.
Orjinal.ebat,hafif araziye uygun desen.
Tüplü iç lastikli anlamına geliyor (Kısaca TT).İç lastikli modeller arazi kullanımı için daha uygundur. Telli jantlarla beraber ekstra süspansiyon ve mukavemet kazanır. Teller kırıldığı zamanda kolayca değiştirilebilir. En büyük dezavantajı lastiğe çivi vs. girdiğinde hemen iner, tamiri zordur.
Tubeless (genelde dublex olarak yanlış söylenir) iç lastiksiz (kısaca TL) demektir. (daha çok aliminyum / çelik jantlarda kullanılır nc700x gibi). Çivi vs. girdiğinde (çiviyi çıkartmazsanız) yavaş yavaş iner, tamir kitleriyle kolayca dışarıdan fitil yaparak tamir edebilirsiniz. En kötü tamirciye kadar götürür ve fitil yamayla gecici bir çözüm bulmuş olursunuz.( İçeriden kalıcı yama yaptırmayı ihmal etmeyin)
Çelik jantlar darbede yamulabilirler, arazi koşullarına telli jantlar kadar uygun değildirler. Yamulduğunda tamiri zordur.
Ersan KARAGÖZLÜ