Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 25 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Katılımcı Üye AtillaMenekşe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    atilla menekşe
    Üyelik tarihi
    18-05-2009
    Bulunduğu yer
    Kırklareli/Lüleburgaz
    Mesajlar
    210
    Motosiklet
    Tiger Explorer 1200
    Marka
    Triumph

    Standart

    Alıntı Erhan Tezcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Pirelli MT60'ların ömrü hakkında bilgisi olan varmı?
    10000 ile 13000'de değiştirmek gerekiyor.

  2. #12
    Enduroist Katılımcı Üye AtillaMenekşe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    atilla menekşe
    Üyelik tarihi
    18-05-2009
    Bulunduğu yer
    Kırklareli/Lüleburgaz
    Mesajlar
    210
    Motosiklet
    Tiger Explorer 1200
    Marka
    Triumph

    Standart

    Ersan Bizim NCler için arka lastik varda ön lastik olmadığını biliyorum

    Alıntı Ersan Karagozlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


  3. #13
    Ordinaryus Enduroist Öner BAKIR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ÖNER BAKIR
    Üyelik tarihi
    28-12-2011
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL / ÇEKMEKÖY
    Mesajlar
    1,179
    Motosiklet
    KLE 500
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    benim motor'da sava mc24 takılı.yağmurda'da kullandım bi anormalliğini görmedim.
    sava slovenya malı yani avrupa manşei bir ürün,Goodyear 'ın desteklediği bir markadır.ayrıca artık mitas adı altında satılacak diye biliyorum.
    Öner BAKIR - A Rh(+)
    iletişim = 0555 425 05 58


    Her türlü etiket,sticker,damla sticker,tankpad,depopad vb... işler için irtibata geçin...


  4. #14
    Enduroist Kıdemli Üye Ersan Karagozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan Karagozlu
    Üyelik tarihi
    21-11-2012
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    276
    Motosiklet
    Versys 650
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    Katmandu gezisine katılmak veya takip etmek isteyenler için link tıklayınız
    Ersan KARAGÖZLÜ

  5. Ersan Karagozlu, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Oytun Uskan (06-05-2014)

  6. #15
    Enduroist Kıdemli Üye Ersan Karagozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan Karagozlu
    Üyelik tarihi
    21-11-2012
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    276
    Motosiklet
    Versys 650
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    Haklısınız. K60 Scout'da uygun ön yok. K60'da ön var ama TT (tubetype) iç lastikli kullanıma uygun. Continental Tkc 80'de ön var ama arkayı bir cm küçültmek gerekiyor 150/70B17 olarak.
    Ersan KARAGÖZLÜ

  7. #16
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    En uygun lastik Pirelli mt60 Corsa, bu durumda.
    Orjinal.ebat,hafif araziye uygun desen.

  8. #17
    Enduroist Kıdemli Üye Ersan Karagozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan Karagozlu
    Üyelik tarihi
    21-11-2012
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    276
    Motosiklet
    Versys 650
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    Alıntı Can Ekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En uygun lastik Pirelli mt60 Corsa, bu durumda.
    Orjinal.ebat,hafif araziye uygun desen.
    Aynen katılıyorum, "tadundan yinmez"
    Ersan KARAGÖZLÜ

  9. #18
    Enduroist Üye Erhan Tezcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Erhan Tezcan
    Üyelik tarihi
    09-05-2013
    Bulunduğu yer
    Çorlu
    Mesajlar
    159
    Motosiklet
    S1000XR
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Ersan Karagozlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haklısınız. K60 Scout'da uygun ön yok. K60'da ön var ama TT (tubetype) iç lastikli kullanıma uygun. Continental Tkc 80'de ön var ama arkayı bir cm küçültmek gerekiyor 150/70B17 olarak.
    Cahilliğimi mazur görün arkayı küçültmek nasıl oluyor? Birde başlamışken tüplü tüpsüz farkı faydası zararı nedir?
    Konu Erhan Tezcan tarafından (06-05-2014 Saat 18:28 ) değiştirilmiştir.

  10. #19
    Enduroist Kıdemli Üye Ersan Karagozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan Karagozlu
    Üyelik tarihi
    21-11-2012
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    276
    Motosiklet
    Versys 650
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    Alıntı Erhan Tezcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cahilliğimi mazur görün arkayı küçültmek nasıl oluyor? Birde başlamışken tüplü tüpsüz farkı faydası zararı nedir?
    Tüplü iç lastikli anlamına geliyor (Kısaca TT).İç lastikli modeller arazi kullanımı için daha uygundur. Telli jantlarla beraber ekstra süspansiyon ve mukavemet kazanır. Teller kırıldığı zamanda kolayca değiştirilebilir. En büyük dezavantajı lastiğe çivi vs. girdiğinde hemen iner, tamiri zordur.
    Tubeless (genelde dublex olarak yanlış söylenir) iç lastiksiz (kısaca TL) demektir. (daha çok aliminyum / çelik jantlarda kullanılır nc700x gibi). Çivi vs. girdiğinde (çiviyi çıkartmazsanız) yavaş yavaş iner, tamir kitleriyle kolayca dışarıdan fitil yaparak tamir edebilirsiniz. En kötü tamirciye kadar götürür ve fitil yamayla gecici bir çözüm bulmuş olursunuz.( İçeriden kalıcı yama yaptırmayı ihmal etmeyin)
    Çelik jantlar darbede yamulabilirler, arazi koşullarına telli jantlar kadar uygun değildirler. Yamulduğunda tamiri zordur.
    Ersan KARAGÖZLÜ

  11. #20
    Enduroist Kadim Üye Eser Kara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Eser Kara
    Üyelik tarihi
    12-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    903
    Motosiklet
    F800 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Ersan Karagozlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tüplü iç lastikli anlamına geliyor (Kısaca TT).İç lastikli modeller arazi kullanımı için daha uygundur. Telli jantlarla beraber ekstra süspansiyon ve mukavemet kazanır. Teller kırıldığı zamanda kolayca değiştirilebilir. En büyük dezavantajı lastiğe çivi vs. girdiğinde hemen iner, tamiri zordur.
    Tubeless (genelde dublex olarak yanlış söylenir) iç lastiksiz (kısaca TL) demektir. (daha çok aliminyum / çelik jantlarda kullanılır nc700x gibi). Çivi vs. girdiğinde (çiviyi çıkartmazsanız) yavaş yavaş iner, tamir kitleriyle kolayca dışarıdan fitil yaparak tamir edebilirsiniz. En kötü tamirciye kadar götürür ve fitil yamayla gecici bir çözüm bulmuş olursunuz.( İçeriden kalıcı yama yaptırmayı ihmal etmeyin)
    Çelik jantlar darbede yamulabilirler, arazi koşullarına telli jantlar kadar uygun değildirler. Yamulduğunda tamiri zordur.
    Hazır yakalamışken sorayım, benim telli jantların lastiğin oturduğu yerlerinde hafif yamulmalar var. Hava kaçırma vs durumu yok, bazı tellerde boşta gibi sıkı değil. Bunun tamiri oluyor mu, bir de bunu İstanbul'da kime yaptırabiliriz?

 

 
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •