Gerçekten aylardır bu geziye hazırlandığını görebiliyoruz Umarım herşey gönlünce olur Sorunsuz keyifli yolculuklar dilerim
Gerçekten aylardır bu geziye hazırlandığını görebiliyoruz Umarım herşey gönlünce olur Sorunsuz keyifli yolculuklar dilerim
Üsdatlar,
Motorun enjektörünü değiştiren oldu mu hiç? İnternette araştırdım. bizim motora uyan Bosch marka bir enjektör buldum fiyatı 20 €+ KDV görünüyor. Henüz stoğunda olan bulamadım ancak olursa ki almayı düşünüyorum. Sizin bu konuda bir fikriniz veya yorumunuz varsa öğrenmek isterim.
Bu arada Halil Hocam sana da iyi yolculuklar.
Sağlıcakla.
Tam uyup uymayacağı ile alakalı bir şüphem yok. Çünkü parça kodundan uyumlu model olarak sadece 650 GS görünüyor. Yine de aklımda bulunsun; testi otomobillerin enjektörlerini temizleyen servisler mi yapar?
Ya da ben sana bir uğrasam hem tanışmış hem de neler yapabileceğimize baksak olur mu?
Sağlıcakla.
Konu BarışÇELİK tarafından (06-05-2014 Saat 13:14 ) değiştirilmiştir.
herkese merhabalar, 1 ay önce aldığım BMW F 650GS motorum için iyi bir usta arıyorum. yardımcı olabileceklere şimdiden teşekkür ederim. üsküdar - istanbul'da oturuyorum, ancak avrupa yakasına gidebilirim.
Konu Orkun Alev tarafından (09-05-2014 Saat 10:56 ) değiştirilmiştir.
Oytun Uskan (09-05-2014)
Evet anadolu yakasında Uğur KOÇ abimiz var saolsun çok yardımcı olur geçenlerde telefonla konuştuk biraz yoğun olduğundan foruma az girdiğini söyledi ben telefonunu yazayim ihtiyaç anında aranabilir 0533 603 06 32.
F650GS (2001) için koruma demiri arıyorum gören duyan olursa haber verirse sevinirim.
melihulubilgen@hotmail.com
B RH +
0532 312 68 18
TAM KORUMA olmazsa olmaz.
Kavgada YUMRUK sayılmaz..
İran'dan döndüm. Detaylı bir gezi yazısını Serdar Hocam yazar yakın zamanda. Ben motorla ilgili yorum yapayım.
Yaklaşık 4 bin km yol yaptık, motorla ilgili tek yaşadığım sıkıntı arkadaki seyyar çamurluğun vidaları titreşimden düştü. Yanımda cırt kelepçe vardı, yolda onları taktım. Akşamda yedek civata kurumdan fiber somun ve civata takıp sorunu çözdüm. Zinciri germeye bile gerek olmadı, 4-5 kez yağladım. 1 kere debriyaj ayarı yaptım. Su ve yağ eksiltmesi olmadı. Suptex keçeler şimdilik sorunsuz.
Yola çıkmadan önce eski harley davidson çalışanı arkadaşım Harry ile konuşmuştuk. Bu gezi sonrasında motorunu ya çok seveceksin ya da nefret edeceksin demişti. Haklıydı da. Ben çok sevdim, çok memnun kaldım.
Her türlü yol ve iklimden geçtik. Hiçbirinde iki kez düşündürmedi beni. Bu nedenle motorumu ödüllendirmeye karar verdim yan çanta alacağım : )) Belki birde jel sele yaptırabilirim. Zira 200 km durmayınca kıçta ağrı başlıyor.
30-40 dk 140-160 bandında sürdüğümde oldu bir kaç kez. Hiçbir şekilde beni üzmedi.
Yakıt tüketimim normal sürüşlerde (80-110km/h) 3,5 - 3,7 lt arasında oldu. Tabi uzun düzlük ve eğim olmayan rotalarda. Ortalama da 3,9 civarı. Tempolu sürüşlerde 4,2 leri gördüm.
Benzin 1000 tümen olduğundan bunların pek önemi olmadı tabiki : )) (1 tl = 1500- 1600 tümen )
Berkay İnal (13-05-2014),Can Ekin (13-05-2014),Furkan Çelebi (12-05-2014),omercem (12-05-2014),Orhan Yurtsuz (24-08-2016),Oytun Uskan (12-05-2014)