Gecmis olsun Aras. Hasanpasa Mototal'la konuyla ilgili bi gorusmek gerek, nasil gozden kacirmislar anlatsinlar bi...
Gecmis olsun Aras. Hasanpasa Mototal'la konuyla ilgili bi gorusmek gerek, nasil gozden kacirmislar anlatsinlar bi...
Aras Acer (14-05-2014)
Pendik servisinde, kendileri hem test sürüşü yapıyorlar hemde daha iyi baktıklarını duşunuyorum. Ayrıca Hasanpaşa Motoal parça ve işçilik ücreti bayağı kazık olduğunu söyledi oradaki çalışan ustalardan biri... Yani pendikte ki usta hasanpaşa hondanın yarı fiyatına yapıyormuş... Geçen gün kü 6000 Km bakım faturasını gösterdim adama... Ayrıca hiç test sürüşü v.s yapmıyorlar... Yani motora binip bir kaç tur atsaydı belki de sorunları fark ederdi... Yarın görüşmeye gideceğim... Şu debriyaj tasından gelen sesi de fark edebilirlerdi... Bilmiyorum acaip moralim bozuldu...
Seyahat sürecinin sonunda vardığınız tek yer kendi benliğinizdir...
https://www.facebook.com/yolajandam
Tekrar çok geçmiş olsun Aras abi. Böyşe birşeyi yaşaman ve bunu benim eski motorumla yaşaman beni fazlasıyla üzdü.
Benim anlamadığım şeyler var. Baskı balatanın yağ kaçırması olayı nasıl oluyor? neden kaynaklanıyor? daha önce duymadım bilmiyorum.
Debriyaj tasından ses gelmesi olayını 3-4 sene önce Cbf150'yi bu problemini bilerek aldığımda görmüştüm. ama bu fark edilemeycek gibi değildi. Kalkışlarda çok fazla takır tukur ses geliyordu. Muhtemelen aynı sorun değil yoksa servise gerek kalmadan sen de motorda bir sorun olduğunu anlardın.
Anlamadığım diğer bir konu ise 6 bin bakımında servis fark etseymiş garantiye girermiş ama fark etmediği için garantiye girmemesi. Bunun senin problemin olduğunu sanmıyorum, tamamen servisin problemi. Sen 6 bin km bakımına servise hiç gitmeyebilirdin bile. Motorun kitapçığında yazan ve Honda Türkiye'nin de dediği 12 bin km'de servise gitmenin garantiyi bozmadığıdır.
Tekrar çok geçmiş olsun abi. Gerçekten çok üzüldüm. Herhangi bir konuda yapabiliceğim yardım edebileceğim bir şey olursa elimden geldiği kadar yardım etmek isterim.
Konu Engin Delipınar tarafından (14-05-2014 Saat 17:17 ) değiştirilmiştir.
Aras Acer (14-05-2014)
Ben de anlamadım şu 6.000 km bakım garantisini? Motosikletin 2. yılı mı doldu geçen sürede?
Aras Acer (14-05-2014)
tekrar geçmiş olsun,bi uğursuzluk dolaşıyor başında hadi hayırlısı...
Öner BAKIR - A Rh(+)
iletişim = 0555 425 05 58
Her türlü etiket,sticker,damla sticker,tankpad,depopad vb... işler için irtibata geçin...
Aras Acer (14-05-2014)
Aras Acer (14-05-2014)
Aras Acer (14-05-2014),Engin Delipınar (14-05-2014)
Geçmiş olsun Aras Bey. Can sıkıcı. Gece yarısı olması da büyük şanssızlık olmuş.
Aras Acer (14-05-2014)
Baskı balata yağ kaçırıyormuş ne demek ? Onlar zaten yağın içinde çalışıyorlar. Debriyaj kapağından yağ sızıyorsa bunu servisin görmemesi çok zor, onu geçtim siz alırken bakmışsınızdır olsa görürdünüz. Onuda geçtim motorda yağ eksikse bunu fark etmeniz gerekir. Bu arada eğer debriyaj tasında balans varsa çok sorun olmaz ancak merkezdeki burç oynuyorsa ilerleyen dönemde sorun teşkil edebilir. Ama crf nin debriyaj tası için 350-450 çok para. Bence yurtdışından bakın fiyatlara.
Herşey bir yana bu motorun kilometresi yaşı kaç ki böyle bir sorun yaratıyor ? Debriyaj kapağı yağ kaçırıyorsa bu sizin suçunuz değil. Her zaman serviste bakım görmüş bir motor ise zaten o kapağı açanda servistir - ki o kapağı açmaları içinde bir sebep yok. Yani fabrikasyon bir hata vardır orda sızıntı varsa . Bu süreçte servisle honda ile uğraşmak insanı yıpratıyor, geçenlerde kaza nedeni ile yine sigorta ile uğraşmıştınız ancak azminizi kaybetmeyip bu işin üzerine gidin derim.
Ersan ÖZYURT (15-05-2014)
Benim teknik bilgim cok az... Fakat söyle birşey var... Adamlara "eğer garantisi varsa benden neden bu kadar yüksek ücret alıyorsunuz" dedim. Baski balatasi kullanıcı hatası dedi.
Peki dedim "bu debriyaj tasından ses gelmesi falan bunları benim hattan mi? ve Nasıl benim hatam olur."
Tabi adam mototal servisini suçluyor bu kez... Yani bakımda gormeliymis v.s dedi görmediği icin bakımından sonra yapıldığı icinde kullanıcı öder dedi...
Gercekten bende lanet var... Ama uğraşacağım... Bakalım ne sonuc çıkacaktır...
Seyahat sürecinin sonunda vardığınız tek yer kendi benliğinizdir...
https://www.facebook.com/yolajandam