Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 251 Toplam 321 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 151201241247248249250251252253254255261301 ... SonuncuSonuncu
2,501 den 2,510´e kadar. Toplam 3207 Sayfa bulundu
  1. #2501
    Enduroist Katılımcı Üye Oytun Uskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Oytun USKAN
    Üyelik tarihi
    16-04-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    135
    Motosiklet
    F650 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Aras Acer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu gün Honda Mutluhan Servisine uğradım. Motorumun seyir halindeyken arada bir istop ettiğini ve Mototal ile Göngör motor servisinin bu sorunu tespit edemediğini söyledim. Salı gününe randevu aldım. Salı günü uğrayıp bu sorunu tespit edilmesi için motorumu servise bırakacağım... Umarım bu problemim bir an önce hal olur... Neyse ki birinin açığını kapatırkan başka problemler çıkıyor... Ben motoru bu kadar hor kullanmadığımı düşünüyorum. Bir hafta önce jantların bilyaları serviste değiştirilmiş fakat bu gün fark ettim ki yeniden bilyalar dağılmış diye tahmin ediyorum... çünkü çan gibi bir ses çıkartıyor. veya daha önceki gibi zincir bir yere çarpıyor gibi garip bir ses çıkartıyor... Sorun sorun...
    Aras Selam,
    Motor bu binmekten çok sorunlarıyla uğraşacağız tabi şaka bir yana zincir gerginliğin ne durumda?

  2. #2502
    Enduroist Kadim Üye Aras Acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Aras Acer
    Üyelik tarihi
    25-02-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul/ Kadıköy
    Mesajlar
    809
    Motosiklet
    CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Oytun Uskan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aras Selam,
    Motor bu binmekten çok sorunlarıyla uğraşacağız tabi şaka bir yana zincir gerginliğin ne durumda?
    Abi 2 hafta içinde üç kez servise gitmiş sözde tüm problemleri çözülmüş olarak teslim aldım. Yalnız sürekli bir yeri yamuluyor... Keyfini çıkarmak varken ve 6000 km de bir gidip gelmek varken ne gerek var Honda servisiyle akraba olmaya... Artık öyle bir duruma geldim ki servise gittiğimde oturup okey veya pişti oynayacağız... Vayyyy aras hoşgeldin tabi oooo toprağım kısa sürede servisi özledim yeniden bir uğrayayım filaannn olduk... Zincirin durumu çok iyi herhangi bir gerginlik yada gevşeklik yok! Kontrol ettim... Komedi sanki...
    Seyahat sürecinin sonunda vardığınız tek yer kendi benliğinizdir...
    https://www.facebook.com/yolajandam

  3. #2503
    Enduroist Üye
    Isim
    ahmet eroltu
    Üyelik tarihi
    28-05-2014
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    38
    Motosiklet
    CRF250L
    Marka
    Honda

    Standart

    mehabalar keyifli forumlar
    bu hafta crf 250l teslim alıyorum inşallah
    arkadaşlarım üzerindeki lastiklerin şehir içi asfalt kullanımda bana tehlike yaratacağını söylediler
    bu konuda acaba asfalt ve haftasonu offroad ayrı lastik kullanmam daha iyi mi olur ?
    şehir içi kısa mesafeler 4 mevsim kullanmayı planlıyorum
    şehir dışıda tecrübe edindikçe motora uygun parkurlarda doğa aktiviteleri düşüncem var

    şehir içi super moto jant lastik
    parkurdada orjinal kombinasyon
    kullananbilirmiyim?
    kendi imkanlarımla değişimi yapabilir miyim ?
    hangi ebat jant lastik kullanmam gerekir
    kafam çok karışık :S
    yorumlar için şimdiden teşekkürler

  4. #2504
    Enduroist Kadim Üye Engin Delipınar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Engin Delipınar
    Üyelik tarihi
    13-03-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    451
    Motosiklet
    CBF 150 ve CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    Nasıl bir parkurdan bahsediyorsunuz? Supermoto jantlara neden ihtiyaç duyuyorsunuz? Bence bunların hiç birini düşünüp kafanızı karıştırmayın. İlk önce motorunuzu alın keyifle biraz kullanın ondan sonra bunları düşünün. Belki de hiç bir değişikliğe ihtiyacınız olmayacak.

  5. Engin Delipınar, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Alphan Özel (28-05-2014)

  6. #2505
    Enduroist Üye
    Isim
    ahmet eroltu
    Üyelik tarihi
    28-05-2014
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    38
    Motosiklet
    CRF250L
    Marka
    Honda

    Standart

    parkurdan kastım
    http://www.youtube.com/watch?v=7i74ake73WU belki ilk aşamada böyle
    ama asfaltta virajda ıslak zeminde yağmurda orj lastiği iyi değilse diye dedim
    super moto jant lastiğe gelince crf250m den yola çıkarak demiştim malum buraya gelmedi
    aslında hayalimde onu hafta içi kullanmak haftasonu jant lastik değiştirip doğa turları yapmak vardı
    busebebpten soruyorum

  7. #2506
    Enduroist Üye Alphan Özel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Alphan Özel
    Üyelik tarihi
    28-06-2013
    Bulunduğu yer
    muğla
    Mesajlar
    71
    Motosiklet
    crf250l
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı mar1lyn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    parkurdan kastım
    http://www.youtube.com/watch?v=7i74ake73WU belki ilk aşamada böyle
    ama asfaltta virajda ıslak zeminde yağmurda orj lastiği iyi değilse diye dedim
    super moto jant lastiğe gelince crf250m den yola çıkarak demiştim malum buraya gelmedi
    aslında hayalimde onu hafta içi kullanmak haftasonu jant lastik değiştirip doğa turları yapmak vardı
    busebebpten soruyorum
    Ahmet bey öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız kullanımlar dilerim.

    Aslında Engin arkadaşımız genel ama doğru bir cevap vermiş. Önce siz olduğu gibi kullanın size yetmediği veya sıkıntı duyduğunuz durumlara göre lastik değişimi forumda bir çok arkadaşın paylaştığı sayfalardan bulabilirsiniz. Biraz geriye dönük sayfalara bakarsanızı bu konu ile ilgili bir çok bilgi paylaşımı var. Ben daha lastik değiştirmeyeceğim için ileride bakacağım. Süper moto olayına gelince net bilmemekle birlikte fren ve geri kalan tertibata uyması için doğru seçim jant olması lazım. Yalnız şehir içi için süper moto lastik jant ve arazi için orjinal lastik jant değiştirme işlemi en azından benim için hiç kolay gelmeyeceği kanatindeyim. Ayrıca şehir içi ve arazi performansı bana yeterli geliyor. Tabi daha iyi seçimler muhakkak vardır. Ama dediğim gibi tekerlekler esikiyince bakacağım.

    İyi keyifli sürüşler.

  8. Alphan Özel, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Engin Delipınar (28-05-2014)

  9. #2507
    Enduroist Üye
    Isim
    ahmet eroltu
    Üyelik tarihi
    28-05-2014
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    38
    Motosiklet
    CRF250L
    Marka
    Honda

    Standart

    yorumlare için teşekkürler
    tabi en doğrusu kendim binmeye başlayıp bakmam sadece bu yorumu bana yapanlar çok emişn yaptıkları için çok tedirgin oldum
    sizin şehir için kullanım yorumlarınız nedir ?
    virajlarda nasıl ?
    malum şlimdi yazın belediyeler bahçeleri değil yolları suluyorlar
    kuru asfalttan birden ıslağa geçme olasılığı çok oluyor


    örneğin pcx orj lastik çok kötü dendi ben ıslak havalarda az yatarak kuru sıcak havalarda normal kullanarak 15000 km kullandım ihtiyaç duymadım

    ama dişli lastik yol tutmaz vs denince korktum açıkçası

  10. #2508
    Enduroist Kadim Üye Engin Delipınar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Engin Delipınar
    Üyelik tarihi
    13-03-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    451
    Motosiklet
    CBF 150 ve CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı mar1lyn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yorumlare için teşekkürler
    tabi en doğrusu kendim binmeye başlayıp bakmam sadece bu yorumu bana yapanlar çok emişn yaptıkları için çok tedirgin oldum
    sizin şehir için kullanım yorumlarınız nedir ?
    virajlarda nasıl ?
    malum şlimdi yazın belediyeler bahçeleri değil yolları suluyorlar
    kuru asfalttan birden ıslağa geçme olasılığı çok oluyor


    örneğin pcx orj lastik çok kötü dendi ben ıslak havalarda az yatarak kuru sıcak havalarda normal kullanarak 15000 km kullandım ihtiyaç duymadım

    ama dişli lastik yol tutmaz vs denince korktum açıkçası
    Kuru asfalttan ıslak asfalta geçişlerde neredeyse bütün lastiklerde aynı risk var. Crf'nin orjinal lastiğinde yol lastiklerinde biraz daha fazla risk var ama bu yüzden bu motorda lastik değiştiren kişi sayısının çok az olduğunu düşünüyorum. Ben orjinal lastiğine biraz dikkat ettikten sonra gayet rahat şekilde şehir içinde kullanılabileceğini düşünüyorum. Benim gibi yorum yapan arkaşlarımın da çok olduğunu formun önceki sayfalarını okuyup görebilirsiniz.

    En başta dediğim gibi ilk önce motorunuza ve kendinize orjinal lastiklerinizle biraz zaman verin. Ben Pcx'de olduğu gibi bu lastiği de bitirene kadar kullanacağınızı düşünüyorum Bunu düşünmemin nedeni pcx'i orjinal lastiklerle kullanmanızdır.

    Bu arada orjinal jantlarıyla İstanbul'un delik deşik yollarında çok keyifle sürdüğünüzü görünce supermoto jantlarını unutacağınızı düşünüyorum. Çünkü bu jantlarla çukurlardan korkarak geçmek yerine bunlardan zevk alacaksınız Motorunuz hayırlı olsun. Keyifli, kazasız belasız sürüşler.

  11. Engin Delipınar, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    emre atakan (29-05-2014)

  12. #2509
    Enduroist Üye
    Isim
    ahmet eroltu
    Üyelik tarihi
    28-05-2014
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    38
    Motosiklet
    CRF250L
    Marka
    Honda

    Standart

    çok teşekkür ederim
    bu motoru tarzımı da anlayabilmek adına tercih ettim
    (haftasonu kaçarım diyorum kaçabilecekmiyim?)
    nerelerde nasıl kullanacağım ?
    hafta içi gülük ile gidip gelme çarşı pazar cafe restoran yeryere gideceğim kesin
    kullandıkça oturacak herşey haklısınız
    sabırsızlıkla bekliyorum plaka işlemlerini


    not : bu arada honda stoklarında 190 adet crf kalmış o bitene kadar alınan tüm motorlar 2013 model çıkacak bilginize
    2014 leri öyle piyasaya sürecekler
    honda türkiyeden aldım bilgiyi

  13. ahmet eroltu, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Dogan Delipinar (28-05-2014)

  14. #2510
    Enduroist Kadim Üye Aras Acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Aras Acer
    Üyelik tarihi
    25-02-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul/ Kadıköy
    Mesajlar
    809
    Motosiklet
    CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı erkantürkkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler merhaba. Uzun süredir birçok modele aksesuar ve ekipman üretiyordum. Ancak CRF ye gidon yükseltme dışında birşey yapmamıştım. Bir arkadaşımın isteği üzerine Topcase veya tabla bağlamak için arkaya bağlantı aparatı tasarlayarak ürettim. Yarın montajını yapacağım. Ürünü sizlerle de paylaşmak istedim. Fotolar taze taze imalathanemden Ürün 5 mm çelik sacdan üretildi. Üzeri gofrato mat siyah statik toz fırın boya ile boyandı. Ağırlığı 2080gr.





    Çanta demirlerini Erkan hocadan temin edeceğim... Umarım benim çantalar tam uyum sağlar... Uzun süre aramalarım sonucu böyle güzel ve kaliteli bir ürünü bulduğum için şanslıyım... Teşekkürler...
    Seyahat sürecinin sonunda vardığınız tek yer kendi benliğinizdir...
    https://www.facebook.com/yolajandam

  15. Aras Acer güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    ahmet eroltu (29-05-2014),emre atakan (29-05-2014)

 

 
Sayfa 251 Toplam 321 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 151201241247248249250251252253254255261301 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •