Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol

Anketimiz: DEgistirmeli miyim?

Katılımcı sayısı
23. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Degistir

    13 56.52%
  • Degistirme

    10 43.48%
Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 12345 ... SonuncuSonuncu
1 den 10´e kadar. Toplam 60 Sayfa bulundu
  1. #1
    Enduroist Kadim Üye Faruk Ortaç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Faruk Ortaç
    Üyelik tarihi
    24-02-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    515
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart NC 700'umu satip baska bir enduro almali miyim?

    Evet NC'ci dostlarin tavsiyesi ile bu basligi aciyorum. Bir arkadasim bugun motorunu satti ben de gaza geldim yani ayran gonullulugum kabardi. Son bir kac gundur de toza topraga cikiyordum iyice gaza geldim. Daha enduro bir motor alasim geldi. Aslinda tam emin de degilim. Yani anlayacaginiz cok kararsizim. Simdilik ilani verdim malum siteye. Incelemek isterseniz ilan no 172179522.

    Benim kullanimim %90 is-ev arasi gunluk 80km ve otoyol agirlikli. Simdi %10'luk keyfi gezi ve ev-is arasi yolumu dusunurek sizce NC'yi satip TNR660 veya daha da fenasi F800GS-KTM990 falan alsam uzulur pisman olur muyum? Nedir fikirleriniz? Mumkunse aciklamasiyla beraber. Heleki bu motorlari kullanmis kisileri ozellikle dinlemek yani okumak isterim. Ozellikle korkum gunluk ise gidis geliste yaptigim 80km'de eger tenere alirsam titresimden salak olmak. Bu ozelliginden bahseden de cok bunu sadece 140 uzeri suratlerde yaptigini soyleyende.

    NC'nin nesinden memnun degilsin diye sorarsaniz, aslinda herseyinden memnunum. Sadece son zamanlarda topraga bulasma istegim biraz artti ve NC buna bir yere kadar hizmet ediyor. Onun disinda gercekten herseye ama herseye benim icin yeterince cevap veriyor. İste bu yuzden de acayip kararsizlik yasiyorum. Dedigim gibi benim durumum aslinda tam olarak ayrangonulluluk.

    Bu ayrangonulluluk aslinda yeni kasa GS alabilsem tamamen gecek ya neyse O cooook sonraki konu. Simdi bu durumum konusunda sizce ne yapmali? Aklini kullan ayda bir kez dere tepe icin motor degistirilmez mi? yoksa bu dunyaya bir kez geliyoruz imkanlar dogrultusunda herseyin tadina bakmak lazim mi?

    Sizce?
    EVEN EINSTEIN ASKED QUESTIONS

  2. Faruk Ortaç, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (16-07-2014)

  3. #2
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Tadına bakmalı tabi. Beğenmezsen geri dönersin be Sefim.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  4. Ersan ÖZYURT, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Faruk Ortaç (16-07-2014)

  5. #3
    Ordinaryus Enduroist ahmet f senel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet f senel
    Üyelik tarihi
    22-09-2011
    Bulunduğu yer
    ADANA
    Mesajlar
    1,876
    Motosiklet
    XT1200ZE
    Marka
    Yamaha

    Standart

    bence hiç gerek yok.
    çok da toprağa çıkmak istersen ve istanbuldaysan ayda bir kros motor kiralarsın olur biter.
    en iyi motor elinizde olan motordur. bu işin sonu yok zaten.
    nc çok uzun süredir herkes tarafından övgüyle bahsedilen bir motor ve bir çok kişi ulaşmak için çırpınıyor.
    bu şartlarda boşu boşuna bir sürü zahmete girmeye gerek yok.
    kısaca bin gitsin.

  6. ahmet f senel güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Faruk Ortaç (16-07-2014),Kağan Dalak (17-07-2014)

  7. #4
    Enduroist Katılımcı Üye Furkan Çelebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Furkan Çelebi
    Üyelik tarihi
    05-08-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    157
    Motosiklet
    F650GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Motorunuza göz koyduğum için bence kesinlikle değiştirmelisiniz (:

    Ben de tek silindir F650GS kullanıyorum bir çok uzun yol yaptım Suat Bey'in dediği gibi rahatsız edecek bir titreşim söz konusu değil.

  8. Furkan Çelebi, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Faruk Ortaç (16-07-2014)

  9. #5
    Enduroist Kadim Üye CihanCöbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cihan Cöbek
    Üyelik tarihi
    06-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    430
    Motosiklet
    NC700 X Gümüş
    Marka
    Honda

    Standart

    Aynı ikilemleri bende yaşıyorum.Şehir içi için Ybr 125 aldım. Nc'yi sadece haftasonu şehir dışı sürüşünde ve tatilde uzun mesafe yaparken kullanıyorum.Acaba diyorum 4 silindire geçiş yapsam mı? Ama diğer taraftan da yakıt ekonomisi ve yüksek süratlere çıkmaması ile bir nebze daha olsun daha güvende hissettirmesi açısından vazgeçiyorum.Birde ilginçtir ki belli bir süre Ybr'yi kullandıktan sonra hafta sonu sürüşünde Nc'ye geçince motorum daha kıymetli geliyor.Frenleri,hızı,dengesi... Vay be,125'likten sonra fazla bile geliyor.
    Bu seneyi böyle kapatıcam gibi bakalım.Hem biraz da para biriktirmek lazım.

  10. CihanCöbek güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Faruk Ortaç (16-07-2014),YASEMİN AYDIN (16-07-2014)

  11. #6
    Enduroist Kadim Üye Faruk Ortaç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Faruk Ortaç
    Üyelik tarihi
    24-02-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    515
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart NC 700'umu satip baska bir enduro almali miyim?

    Alıntı CihanCöbek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı ikilemleri bende yaşıyorum.Şehir içi için Ybr 125 aldım. Nc'yi sadece haftasonu şehir dışı sürüşünde ve tatilde uzun mesafe yaparken kullanıyorum.Acaba diyorum 4 silindire geçiş yapsam mı? Ama diğer taraftan da yakıt ekonomisi ve yüksek süratlere çıkmaması ile bir nebze daha olsun daha güvende hissettirmesi açısından vazgeçiyorum.Birde ilginçtir ki belli bir süre Ybr'yi kullandıktan sonra hafta sonu sürüşünde Nc'ye geçince motorum daha kıymetli geliyor.Frenleri,hızı,dengesi... Vay be,125'likten sonra fazla bile geliyor.
    Bu seneyi böyle kapatıcam gibi bakalım.Hem biraz da para biriktirmek lazım.
    Ben ABS ve fren daha dogrusu güvenlik konusunda biraz takintili oldugum icin ilk NC alacağım zamanlar cbf150 düşünmüştüm ama sonradan vazgeçtim. Bir de nedense hala 2 motor sahibi olmak bana biraz garip geliyor. Yanlış anlamayın sizin icin degil bu yazdığım kişisel bakışım. Bazı arkadaslarım cunku madem bu kadar toz toprak meraklisin NC'yi satmak yerine uygun fiyatli bir de WR125 al keyfine bak diyor. Sonucta maddi olarak NC'yi satıp F800GS almaya kalkarsam onların soyledigini yapmak daha mantıklı ama iste ne bileyim bana 2 motor hala garip geliyor. Zengin isi gibi.
    EVEN EINSTEIN ASKED QUESTIONS

  12. #7
    Enduroist Kadim Üye CihanCöbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cihan Cöbek
    Üyelik tarihi
    06-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    430
    Motosiklet
    NC700 X Gümüş
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Faruk Ortaç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben ABS ve fren daha dogrusu güvenlik konusunda biraz takintili oldugum icin ilk NC alacağım zamanlar cbf150 düşünmüştüm ama sonradan vazgeçtim. Bir de nedense hala 2 motor sahibi olmak bana biraz garip geliyor. Yanlış anlamayın sizin icin degil bu yazdığım kişisel bakışım. Bazı arkadaslarım cunku madem bu kadar toz toprak meraklisin NC'yi satmak yerine uygun fiyatli bir de WR125 al keyfine bak diyor. Sonucta maddi olarak NC'yi satıp F800GS almaya kalkarsam onların soyledigini yapmak daha mantıklı ama iste ne bileyim bana 2 motor hala garip geliyor. Zengin isi gibi.
    Çok doğru,2. motor için toptan belli bir para veriyoruz,mtv,trafik sigortası vs her türlü masraf oluyor fakat günlük ulaşım amaçlı ve sürekli kullanım olarak düşününce 2. motor mantıklı. En basiti Nc'nin lastikleri 1 senede paket oldular.20bin km kullandım ve bitti. Sonuç: 1100tl lik bir masraf. 125'lik motorun ön arka takım lastiği Örn: Pirelli 180tl,Michelin 220tl. Hava Filtresi birinin 20 tl diğerinini 200tl,balataları bile yine yarı yarıya fark ediyor. Kabaca yaptığım hesaba göre 2. motor benim kullanım şeklimle 1.5 sene sonra kendini amorti ediyor ( bu hesapta tüm masraflar; noter satışı,mtv,trafik ücretleri,benzin sarfiyatları,bakım masrafları ve km bazında değer kayıpları dahil)

    İstanbul'da şehir içinde enduro yapmayı düşünüyorsanız 2. el temiz birşeyler bakabilirsiniz.Ki eğer çok fazla kullanmayacaksanız ayda bir kiralamak gerçekten mantıklı.Hem kiralanan yerde temel teknikleri de gösteriyorlar.Sahibinden'de kiralık endurolar mevcut.
    Ankette değiştirme şıkkını işaretledim;)
    Konu CihanCöbek tarafından (16-07-2014 Saat 17:12 ) değiştirilmiştir.

  13. CihanCöbek, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Faruk Ortaç (16-07-2014)

  14. #8
    Enduroist Katılımcı Üye Recai Topallar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    RECAİ TOPALLAR
    Üyelik tarihi
    21-03-2013
    Bulunduğu yer
    Tekirdağ
    Mesajlar
    381
    Motosiklet
    BMW 1150 RT CBF150
    Marka
    Honda

    Standart

    Cihana katılıyorum 2. motor lüx değil ihtiyaç. Kimisi zevk için benim içinse tamamen iş amaçlı. Trafik çevirse SRC + K belgesi isterse şaşırmam
    NC yi değiştieceksem Sele meselesi yüzünden olabilir


    [IMG][/IMG]

  15. #9
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    faruk aslında "NC sahiplerinin kaşıntısı" diye bir başlık vardı oradan devam edebilirdin ...

    Aynı sebeplerle NC yi satmıştım. Evet doksan km çok güzel abi ama bence bahsettiğin o 10 km varya işte ona paha biçilemez. Buradan bursaya çanakkaleye gidiş dönüş 500- 600 km yol yapıyorum ama inan en sevdiğim kısım orada başlıyor, dağ taş ova köy yolları hatta yol olmayan yerler, haldır huldur girip çıkmak motorun adeta yol kendisi açması inanılmaz bir keyif .... becebilsem de şu videoları bir atabilsem ne demek istediğimi daha iyi anlatacağım aslında

    F 800 almadan önce epey tenere yi araştırdım..sonra transalp almaya karar verdim. onunda temizleri inanılmaz pahalı olduğu için fuardan sonra sıfır tenere sipariş vermek üzere iken bu motoru tesadüfen buldum ve aldım.

    Tenere güzel bir motosiklet ve aman aman pişmanlık yaratacak bir alet değil NC den sonra ..haa ktm 660 desen bir daha düşün derdim.

    ama f 800 gücü dengesi artçılı kullanıyorsan özellikle biçilmiş kaftan diyorum. şu an hakkaten 1200 gs mi 800 mü deseler direk 800 derim.
    umarım gönlündekini bulursun sende

  16. omercem güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Faruk Ortaç (16-07-2014),Kağan Dalak (17-07-2014)

  17. #10
    Enduroist Kadim Üye Faruk Ortaç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Faruk Ortaç
    Üyelik tarihi
    24-02-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    515
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Benim kullanımım %100 tek oluyor. Esim motora 3 metreden fazla yaklaşmıyor şimdilik eğer olurda motoru satarsam seçeneklere 3'e inmiş gibi gözüküyor.
    1- teneke660
    2- F800gs
    3- tiger800
    EVEN EINSTEIN ASKED QUESTIONS

 

 
Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 12345 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •