melihulubilgen@hotmail.com
B RH +
0532 312 68 18
TAM KORUMA olmazsa olmaz.
Kavgada YUMRUK sayılmaz..
Araştırmayı yapan dr.şerif bey'den aldığım cevap aşağıdadır..
Tabii ki var. Çalışma tamamlandıktan sonra yazılacak olan makaleyi size de gönderirim.
2014-09-30 15:01 GMT+03:00 Melih Ulubilgen <melihulubilgen@hotmail.com>:
sn. şerif bey anketinizi doldurdum ve birçok arkadaşıma da doldurmaları için ilettim sorum şu:anket sonuçlarını öğrenme imkanımız varmı?kolay gelsin teşekkür ederim..
melihulubilgen@hotmail.com
B RH +
0532 312 68 18
TAM KORUMA olmazsa olmaz.
Kavgada YUMRUK sayılmaz..
Ersan ÖZYURT (30-09-2014),oguz.aktan (08-10-2014)
Doldurdum.
Bende doldurdum hayırlı olsun.
Ancak sorulara verilen cevaplar bir şeyleri hatırlatmak adına iyiydi bence. Bu anketin sonuncunda bir makale v.s. olmasa bile ben kendi adıma tekrar bir şeyleri hatırladığımı düşünüyorum. Kendimi kontrol etmiş oldum
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
Gözü Kara Motorcular vardır, birde Yaşlı Motorcular Vardır.
Hem gözü kara, hemde yaşlı motorcu yoktur.
Doldurdum, araştırma makalesini sabırsızlıkla bekliyorum.
Abi illa sıkıştırıcan dimi?
Peki cevap veriyorum.
1. Öncelikle kask takmamayı tercih ettiğim olduğumu diye düşündüm. Orada hayır cevabı vermiş olsam da zaman zaman motorun otoparktaki bakımı sonrası bir kaç metrelik sürüşlerde takmadığımı hatırladım.
2. Kask alırken yazdıkların önceliklere baktığımda, önceliklerimin fiyat ve güvenlik olduğunu, ama fiyatın maalesef birinci derecede tuttuğumu gördüm
3. Kaskın, zayıf ve kuvvetli taraflarını eğitimlerde kafamıza sokmuş olmanıza rağmen ulan acaba mı dediğimi gördüm ve kaskın koruma kısımlarını tekrar hatırlamam gerektiğini tespit ettim.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
Gözü Kara Motorcular vardır, birde Yaşlı Motorcular Vardır.
Hem gözü kara, hemde yaşlı motorcu yoktur.
Ersan ÖZYURT (01-10-2014)
Ersan ÖZYURT (01-10-2014)
Bilirsim dayanamam Sadık kardeş. Tahmin ettiğim cevaplardı. Öz eleştirinden dolayı tebrik ediyorum. Gelişim göstermenin en önemli aşaması, kendi hatalarını bulabilecek kadar objektif olmaktır.
Otoparkta 5 metre giderken, sabah çıkan araçtan bulaşan yağa ön tekeri kaptırmayacağına eminsen ve düşsen de kafanı vurmayacağına eminsem takmayabilirsin. Ben değilim.
Mesela ben iki kere düştüm. Ikisi de benzinci de. Biri girerken biri de hava saatine yaşanırken.
Fiyat zor bir olgu. Bilse de insan maalesef hayat şartları ağır. Önemli olan optimum çözümler üretebilmek. Bu kinu da bu forum gercekten faydalı.
Hasar bölgeleri konusuna diger mesajda değineceğim izninle.
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
Berkay İnal (01-10-2014)