1150 GS Lerde yolda bırakacak sorun krank sensörüdür,bu modeli alacak insanın bu parçayı değişmesi gerekir ,ilk versiyonlarında sensörde kullanılan kablo sertleşip çatlıyor ve kısa devre yapıyordu ,2004-2008 model arası 1200 gs lerin yolda bırakmasının 2 sebebi var ,benzin regülatörünün ilk versiyonlarında su alması ve elektronik kartın yanması,2 .sebebi ise ews anteninin su alıp ,immobilizer çipini okuyamaması.bu yıllar arası bmw 1200 gs yi alacak arkadaşın ,ilk iş olarak bu iki sorunu giderip yola öyle çıkması gerekir,benzin regülatörü 170 dolar ,ews anteni 35 dolar ,yeni versiyonlarda izalasyon güçlendirildi artık su girmiyor.
Düzgün kullanılmış bir bmw nin en ağır masrafı , 60-70 bin km de yapılan 1500 tl lik debriyaj balatası değişimi,aslında onunda 1000 tl si işciliktir.parça konusunda fiyatlar ,japon motorlarına yakındır ve borusanda anında bulabileceğiniz bir çok parçası vardır.50 yaşındaki bmw motorlarının bile yedek parçası hala bulunuyor ,benim bu motoru almamdaki en büyük sebeblerden biride bu parça konusudur. yamaha da bir tps sensörü için bile 40 gün beklemek bana koydu. ebay da üçte bir fiyatına bmw nin zebil gibi çıkma parçası var .