Eser Kara (01-06-2015)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Marangozlar hep şunu der "Bizim içimize talaş kaçmış, istesek de biz bu mesleği bırakamayız" . Sanırım bu big boys motorlar nikotine benziyor bir defa içine çekmen yeterli, aradan yıllar da geçse bıraksan da hep içinde bir istek var. Ben henüz nikotini çekmedim ama f650gs le nikotin sakızı çiğniyorum. Şaka bir yana da gönlünden geçenlere inşallah Allah izin verirse birgün bir adv almak nasip olur.
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
Arif Oral Unal (01-06-2015),GürbüzOKATAN (01-06-2015),sinan karagöz (01-06-2015),tolunay şentürk (01-06-2015),UĞUR KOÇ (01-06-2015)
Bir gün ben size 1100 gs imi vereyim.
Esas o zaman siz boxer neymiş görün.
😄😄😄😄😄😄
Ali KORKMAZ (01-06-2015),Arif Oral Unal (01-06-2015),UĞUR KOÇ (02-06-2015)
valla dostum f800 yüksek bir motor. sanırım ağırlık merkezinde sıkıntı var çünkü asfaltta bana çok güven vermedi ve rüzgardan çok etkilendi. ama ufak tefek toprak ve taşlı yollarda da bir o kadar konforluydu.
selesi 650 den çok daha rahattı. ayna görüş açısı daha kısıtlıydı diyebilirim.
netice itibariyle hepsini alt alta koyup toplarsak, dengesi dezavantaj ama konforu avantaj. (650 ye göre konuşuyorum tabi). o kadar para verilip geçiş yapılır mı dersen, ben şahsen şartları biraz daha zorlayıp 1200 GS alırdım. ki an itibariyle arıyorum
bir de sesi çok hoşuma gitti
Not: road modunda denemedim. belki bu nedenle denge konusunda biraz negatif olabilirim ama genel kanı denge problemi olduğu yönündeydi.
aslında Melih Abi' nin de yorumları referans olabilir diye düşünüyorum, uzun zamandı 800 GS kullanıyor sanırım.
Emir ÇELTEK (02-06-2015)
F 800 GS ile bir yaz ve yaklaşık 11.000 km uzun yol yaptım.
üzerinde alçak sele vardı 86 cm. Boyum 177. Ayak ucu ile yere temas ettiğimden artçı biniş inişte sorun yaşıyordum onun dışında normal sürüşte sorun yaşamadım.
F 800 GS kullananın kabiliyeti çerçevesinde gidemeyeceği yol olmayan gerçek bir enduro/touring motosiklet. Özellikle arazide ikinci vitese alırsınız haldır huldur kendi kendine gider .. Sağlam basit yapısı, bakım maliyetleri, yakıt tüketimi gerçekten mükemmel. Yüklü ve yüksüz yolda yormayan çift silindir rotax motor üzerin. Güç ağırlık dengesi çok güzel. ve orjinal eksozu ile harika bir sesi vardır.
Motorun rüzgar alma sorunu var .. Ancak yerli üretim 80-100 TL makul fiyatlı tur camları ile sorun çözülüyor. Motor yüksek ve dalma eğiliminde... touratech yay kullananlar çok memnun satmasam bende değiştirecektim. 1.500 TL gibi takım fiyatı var. yakıt deposu koltuk altında olduğundan yüksek olmasına rağmen dengeli bir motosiklettir. Uygun lastiklerle yata yata dönersiniz . Aşırı hızı sevmez 140 üstü güven vermez ama amacıda bu değil zaten. 1190 ı satarsam yol ve arazi kabiliyeti sebebi ile alacağım tek motosiklet diyebirim. Aşağıda kısa bir video ekliyorum . Bu yolları tek başıma ve tam yüklü 3 çantalı olarak yaptım. 1200 GS yada 1190 ile buna cesaret edemem sanırım.
https://www.youtube.com/watch?v=HQ8zI6qySTw
Arif Oral Unal (02-06-2015),Çağın Sarılar (01-07-2015),Emir ÇELTEK (02-06-2015)
F800 e kötü motor diyen çarpılır burda sorun 1200 gs adv çok çok güzel motor onla karsılaştirinca kucumsuyoz
Emir ÇELTEK (02-06-2015),UĞUR KOÇ (02-06-2015)