melihulubilgen@hotmail.com
B RH +
0532 312 68 18
TAM KORUMA olmazsa olmaz.
Kavgada YUMRUK sayılmaz..
Ersan ÖZYURT (17-06-2015)
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
melihulubilgen@hotmail.com
B RH +
0532 312 68 18
TAM KORUMA olmazsa olmaz.
Kavgada YUMRUK sayılmaz..
arada vakkumlu musluk var motor çalışınca musluk açılıyor stopta devre kapalı ayrıca debiyi ayarlamak için hasas bi musluk var damlamaması içinde çıkış agzı 1 mm civarında .hasas muslugu sıçratmıyacak kadar açıyorsunuz durdugunda zincir üzerinde fazla yag varsa o damlar ona yapacak bir şey yok.
GARAJ KURUCUSU GARAJ MOTOR BAKIM YERİDİR 5322124353
totora yaglamada bildiğiğmce kendin pompalayıp yaglamayı yapıyorsun giderken otamatik olarak bi yaglama yok yani yagdanlık motorun üzerinde hazır pompala yaglasın.
benim yaglamanın farkı giderken devamlı yaglaması duruncadayagı kapatması
GARAJ KURUCUSU GARAJ MOTOR BAKIM YERİDİR 5322124353
Ersan ÖZYURT (17-06-2015)
benzin deposunun vakum hortumundan olabilir.
Ersan ÖZYURT (17-06-2015)
Nasil birsey o vakumlu musluk? Nereden bulunur?
Siringanin içi bosaldikca üstte kalan boşluk vakum yapacaktır. O noktaya bit hava alma deliği koymak iyi olabilir.
Benzin deposu havalandırması olmaz, motor çalışınca sürekli vakum yapan bir nokta lazim ki ya kelebek boğazı olur ya da, venturi etkisi ile egsoz gazından yararlanılabilir.
Yanlız bir donem bu manüel yağlama ile uğraşmış biri olarak, vakumlu musluğu hic farketmemisim. Nasıl bir şey bu.