Ersan ÖZYURT (27-07-2015)
Ben garanti süresinde iken Uğur Usta da zincir, fren balatası ve yağ-yağ filtresi değiştirdim. Ara bakımlarını yaptı. 12000 ve 24000 bakımlarını serviste yaptırdım. Garantiden arka süspansiyon değişti. Sıkıntı çıkarmadılar.
Ersan ÖZYURT (27-07-2015)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Servis ne takıyorsa aynısını dışarıdan temin edip takılırsa bence bir sıkıntı çıkmaz. Kimse sizin motosikletinizi çok yakından takip etmez ki. Örneğin balata değişim km si sadece balata azalırsa olur. Freni çok kullanmayan kişi 10 bin veya 15 bin km de aynı balatayı kullanabilir. Aynı şey buji için de geçerlidir. Kararma veya çatlama olmadıktan sonra buji uzunca km ler kullanılır. Veya patlayan ampülü değişip servise periyodik bakıma gittiğinizde size bu ampülü neden değiştiniz motosikletiniz garanti dışıdır diyen çıkmaz sanırım. Ancak yağ öyle değil km si gelince veya yılı dolunca mecbur değişirsin. Yani mantıken bu tarz şeyleri değişmek için de ekstra servise gitmeye veya onun için işçilik ödemeye gerek yok diye düşünüyorum. Bu tarz yapıp da servisi sadece garantisini korumak adına giden kişiler var mı?
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
Ersan ÖZYURT (27-07-2015)
O kadar da değil. Sarfa bağlı malzemeler değişti diye olmaz bu. Müdahele edilen yer de bir başka hasar oluşursa belki.
Benim garanti doldu, Ben de servise gitmesem mi 48.000 bakımı için. Tam 48.000 oldu, gitmeye korkuyorum açıkçası.
Yine de şu satarken "tüm bakımları yetkili serviste yapıldı" hikayesi olmasa.
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
Ali abi iyi diyorsun da şöylede bir durum var serviste hata yapılmaz yapılırsa onların sorumluluğundadır ve sen üzülmezsin boş yere. Nc ler relief valfli yağ filtreleri kullanır. Bu filtreler fabrika yapımı içlerinde illaki bozuk olanlar çıkıyor. Ben dükkana giren her filtreyi kontrol ediyorum kaç kişi biliyor bunu nasıl kontrol edeceğini? Aldın bozuk filtreyi değiştirdin ohh ne güzel işçilikten yırttım diye sevinirken marşa bi basıyosun yağlama yapamıyor makine neden valf açamadı çünkü filtre, sonra dişli sistemli yağ pompaları zorladı iyice filtreden ufak parçalar kopardı,bu parçalar yağ kanallarına doldu bi baktıkki motor elimizde.. Bazı hayati noktalar var bunları unutmamak lazım. Balata değişimi kimine göre kolaydır evet ama metal tutuculardan biri gevşek yada yerine tam oturmamış taktın balatayı boşunu aldın herşey normal görünüyor çıktın yola pat balata kurtuldu yerinden girdi jantın arasına ne olacak ozaman?yada buji değiştirdin torkunda sıkmadın fazla kaçtı dişleri bozdun haydaa bu sefer üst kapak doğğru işlem görmeye yada az sıktın sarsıntıdan ve sürekli basınca maruz kalmasından yolda mermi gibi fırlayıp gitti. Gitse iyide bizide götürür üzerinde Canımızı taşıyoruz bence bu riskleri düşünmek lazım. (biraz uzun oldu kusura bakmayın)
ozgurcakici (30-07-2015)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Teşekkürler hemen buluyorum
Hazır zincir mevzusu konuşulmuşken, 23000'deki NC'me gerek var mı acep?
elimdeki en net foto bu malesef
görünmüyorsa
http://i.imgur.com/q9SDMBg.jpg?1
Konu kayasertac tarafından (27-07-2015 Saat 11:16 ) değiştirilmiştir.
Eski crf'ci olduğumdan arada bozuk yola girerim diye düşündüğümden, pirelli corsa'lardan alayım diyorum, var mı etme eyleme diyen
http://www.motolastik.com/nc-700-750-pmk17379?rnd=17379
995 TL görünüyor, daha uygunu bulunur mu?
10000'de biter mi yahu?
kendi kendime çözüme ulaşacağım gibi
Konu kayasertac tarafından (27-07-2015 Saat 12:00 ) değiştirilmiştir.