Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 672 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 172572622662668669670671672673674675676682722 ... SonuncuSonuncu
6,711 den 6,720´e kadar. Toplam 7395 Sayfa bulundu

Konu: Honda NC700X

  1. #6711
    Enduroist Katılımcı Üye Ozan Fidan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ozan Fidan
    Üyelik tarihi
    02-12-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    117
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Kağan Dalak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    NC nin orijinal hava filtresi 200 kusur lira diye hatırlıyorum. En mantiklisi K&N filtre takmak bence. Bujiler ise iridyum diye hatırlıyorum ve değişim aralığı 48000km olması lazım. 24000 de neden buji değiştirdin? Diğer husus fren balataları. 12000 bakımında Honda arka fren baltası için 100 TL almıştı. Geçen gün ebc HH serisi on ve organik arka balata + değişim için 150 TL verdim.
    Evet hava filtresi 200 lira civarı. Bujiler laser iridyum sanırım tanesi 40 lira. Kitapçıkta 24000 kontrol 48000 değişim yazıyor. Kontrol edip değişmesi gerektiğini söylediler

    Ön fren balatası 130 TL. Arka fren balataları iyi durumdaymış, değiştirmediler.

  2. #6712
    Enduroist Katılımcı Üye Ozan Fidan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ozan Fidan
    Üyelik tarihi
    02-12-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    117
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Ali KORKMAZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hazır aklıma gelmişken sorayım servise km bakımı geldiğinde gidiyorsunuz ya siz gitmeden yağ hariç öteki bakımlarını kendiniz yapsanız örneğin balataları değiştirmek veya zincir dişli değiştirmek, ya da yağını bir defa değiştirip gitseniz, bunları yapıp servise gitseniz garanti konusunda sıkıntı yapılıyor mu?
    Bunu ben de merak ediyorum açıkçası.

  3. Ozan Fidan, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (27-07-2015)

  4. #6713
    Eğitim Koordinatörü Berkay İnal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Berkay İnal
    Üyelik tarihi
    14-09-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Anadolu yakası
    Mesajlar
    824
    Motosiklet
    F700 GS '16
    Marka
    Bmw

    Standart

    Ben garanti süresinde iken Uğur Usta da zincir, fren balatası ve yağ-yağ filtresi değiştirdim. Ara bakımlarını yaptı. 12000 ve 24000 bakımlarını serviste yaptırdım. Garantiden arka süspansiyon değişti. Sıkıntı çıkarmadılar.

  5. Berkay İnal, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (27-07-2015)

  6. #6714

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu
    Bölge Sorumlusu

    Ali KORKMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali KORKMAZ
    Üyelik tarihi
    19-06-2014
    Bulunduğu yer
    MERSİN
    Mesajlar
    3,096
    Motosiklet
    SULUSUNDAN R1200GS(2016)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Ozan Fidan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunu ben de merak ediyorum açıkçası.
    Servis ne takıyorsa aynısını dışarıdan temin edip takılırsa bence bir sıkıntı çıkmaz. Kimse sizin motosikletinizi çok yakından takip etmez ki. Örneğin balata değişim km si sadece balata azalırsa olur. Freni çok kullanmayan kişi 10 bin veya 15 bin km de aynı balatayı kullanabilir. Aynı şey buji için de geçerlidir. Kararma veya çatlama olmadıktan sonra buji uzunca km ler kullanılır. Veya patlayan ampülü değişip servise periyodik bakıma gittiğinizde size bu ampülü neden değiştiniz motosikletiniz garanti dışıdır diyen çıkmaz sanırım. Ancak yağ öyle değil km si gelince veya yılı dolunca mecbur değişirsin. Yani mantıken bu tarz şeyleri değişmek için de ekstra servise gitmeye veya onun için işçilik ödemeye gerek yok diye düşünüyorum. Bu tarz yapıp da servisi sadece garantisini korumak adına giden kişiler var mı?
    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER

  7. Ali KORKMAZ, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (27-07-2015)

  8. #6715
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Ali KORKMAZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Servis ne takıyorsa aynısını dışarıdan temin edip takılırsa bence bir sıkıntı çıkmaz. Kimse sizin motosikletinizi çok yakından takip etmez ki. Örneğin balata değişim km si sadece balata azalırsa olur. Freni çok kullanmayan kişi 10 bin veya 15 bin km de aynı balatayı kullanabilir. Aynı şey buji için de geçerlidir. Kararma veya çatlama olmadıktan sonra buji uzunca km ler kullanılır. Veya patlayan ampülü değişip servise periyodik bakıma gittiğinizde size bu ampülü neden değiştiniz motosikletiniz garanti dışıdır diyen çıkmaz sanırım. Ancak yağ öyle değil km si gelince veya yılı dolunca mecbur değişirsin. Yani mantıken bu tarz şeyleri değişmek için de ekstra servise gitmeye veya onun için işçilik ödemeye gerek yok diye düşünüyorum. Bu tarz yapıp da servisi sadece garantisini korumak adına giden kişiler var mı?
    O kadar da değil. Sarfa bağlı malzemeler değişti diye olmaz bu. Müdahele edilen yer de bir başka hasar oluşursa belki.
    Benim garanti doldu, Ben de servise gitmesem mi 48.000 bakımı için. Tam 48.000 oldu, gitmeye korkuyorum açıkçası.
    Yine de şu satarken "tüm bakımları yetkili serviste yapıldı" hikayesi olmasa.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  9. #6716
    Enduroist Katılımcı Üye Bekir Koç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Bekir Koç
    Üyelik tarihi
    10-06-2015
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    171
    Motosiklet
    F800GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Ali abi iyi diyorsun da şöylede bir durum var serviste hata yapılmaz yapılırsa onların sorumluluğundadır ve sen üzülmezsin boş yere. Nc ler relief valfli yağ filtreleri kullanır. Bu filtreler fabrika yapımı içlerinde illaki bozuk olanlar çıkıyor. Ben dükkana giren her filtreyi kontrol ediyorum kaç kişi biliyor bunu nasıl kontrol edeceğini? Aldın bozuk filtreyi değiştirdin ohh ne güzel işçilikten yırttım diye sevinirken marşa bi basıyosun yağlama yapamıyor makine neden valf açamadı çünkü filtre, sonra dişli sistemli yağ pompaları zorladı iyice filtreden ufak parçalar kopardı,bu parçalar yağ kanallarına doldu bi baktıkki motor elimizde.. Bazı hayati noktalar var bunları unutmamak lazım. Balata değişimi kimine göre kolaydır evet ama metal tutuculardan biri gevşek yada yerine tam oturmamış taktın balatayı boşunu aldın herşey normal görünüyor çıktın yola pat balata kurtuldu yerinden girdi jantın arasına ne olacak ozaman?yada buji değiştirdin torkunda sıkmadın fazla kaçtı dişleri bozdun haydaa bu sefer üst kapak doğğru işlem görmeye yada az sıktın sarsıntıdan ve sürekli basınca maruz kalmasından yolda mermi gibi fırlayıp gitti. Gitse iyide bizide götürür üzerinde Canımızı taşıyoruz bence bu riskleri düşünmek lazım. (biraz uzun oldu kusura bakmayın)
    MOTOSENKRON İÇERENKÖY
    BMW ÖZEL SERVİS
    0537 822 95 31 --0216 469 28 04
    www.bmwmotosikletservisi.com

  10. Bekir Koç, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    ozgurcakici (30-07-2015)

  11. #6717

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu
    Bölge Sorumlusu

    Ali KORKMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali KORKMAZ
    Üyelik tarihi
    19-06-2014
    Bulunduğu yer
    MERSİN
    Mesajlar
    3,096
    Motosiklet
    SULUSUNDAN R1200GS(2016)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Bekir Koç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ali abi iyi diyorsun da şöylede bir durum var serviste hata yapılmaz yapılırsa onların sorumluluğundadır ve sen üzülmezsin boş yere. Nc ler relief valfli yağ filtreleri kullanır. Bu filtreler fabrika yapımı içlerinde illaki bozuk olanlar çıkıyor. Ben dükkana giren her filtreyi kontrol ediyorum kaç kişi biliyor bunu nasıl kontrol edeceğini? Aldın bozuk filtreyi değiştirdin ohh ne güzel işçilikten yırttım diye sevinirken marşa bi basıyosun yağlama yapamıyor makine neden valf açamadı çünkü filtre, sonra dişli sistemli yağ pompaları zorladı iyice filtreden ufak parçalar kopardı,bu parçalar yağ kanallarına doldu bi baktıkki motor elimizde.. Bazı hayati noktalar var bunları unutmamak lazım. Balata değişimi kimine göre kolaydır evet ama metal tutuculardan biri gevşek yada yerine tam oturmamış taktın balatayı boşunu aldın herşey normal görünüyor çıktın yola pat balata kurtuldu yerinden girdi jantın arasına ne olacak ozaman?yada buji değiştirdin torkunda sıkmadın fazla kaçtı dişleri bozdun haydaa bu sefer üst kapak doğğru işlem görmeye yada az sıktın sarsıntıdan ve sürekli basınca maruz kalmasından yolda mermi gibi fırlayıp gitti. Gitse iyide bizide götürür üzerinde Canımızı taşıyoruz bence bu riskleri düşünmek lazım. (biraz uzun oldu kusura bakmayın)
    Ben bu olasılıkları kendi motosikletim için göz önüne alırım çünkü ortada bilinçli bir kullanım ve tamirat söz konusu. ..
    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER

  12. #6718
    Enduroist Kadim Üye kayasertac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertaç KAYA
    Üyelik tarihi
    08-03-2012
    Bulunduğu yer
    İskenderun/Hatay
    Mesajlar
    566
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Ersan ÖZYURT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin Şef,

    Site de Öner BAKIR'ı ara. Onun elinden var. Hem de en kalitelisinden.
    Teşekkürler hemen buluyorum

    Hazır zincir mevzusu konuşulmuşken, 23000'deki NC'me gerek var mı acep?

    elimdeki en net foto bu malesef



    görünmüyorsa

    http://i.imgur.com/q9SDMBg.jpg?1
    Konu kayasertac tarafından (27-07-2015 Saat 11:16 ) değiştirilmiştir.

  13. #6719
    Enduroist Kadim Üye kayasertac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertaç KAYA
    Üyelik tarihi
    08-03-2012
    Bulunduğu yer
    İskenderun/Hatay
    Mesajlar
    566
    Motosiklet
    NC700X
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı yavuz değerli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazın azda olsa toprak yollara girebileceğim için. Rirelli Corsa 2 Mt 60 almayı düşünüyorum. Ama ıslak performansı yüzünden Pilot 4 de çok istiyorum. orjinal lastiklerle toprak yollarda feci kayıyor, orj. nazaran pilot 4 toprak yollarda nasıl performans sağlar. Tecrübe eden oldu mu pilot 3 yada 4 ile.

    Birde zincir değiştirmem gerekiyor. arka lastik sona kadar dayandı. Sahteleri çok oluyomuş did'in fiyat bilen ve önerisi olan var mı?

    yurt dışından lastik ve zincir gerirebilir miyiz ?
    Eski crf'ci olduğumdan arada bozuk yola girerim diye düşündüğümden, pirelli corsa'lardan alayım diyorum, var mı etme eyleme diyen

    http://www.motolastik.com/nc-700-750-pmk17379?rnd=17379

    995 TL görünüyor, daha uygunu bulunur mu?

    Alıntı Sertan Kara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi 10000km de biten lastige razı isen kesinlikle hem soğuk, hem ıslak hem de off-on road performansı mükemmel olan pirelli Corsa mt60 rs i tek geçiyorum. Şimdi degistirecegim, gene aynı lastikle devam.
    10000'de biter mi yahu?

    kendi kendime çözüme ulaşacağım gibi


    Alıntı Ersan Karagozlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pirelli MT 60 RS Corsa aslında süpermoto lastiğidir. Süpermoto yarışlarında all round denilen, asfalt ve arazi karışımı parkurlarda performans gösterebilmek için özel üretilmiştir.
    Görüntü olarak arazi lastiği görünümündedir. Fakat içerdiği bileşikler sayesinde üstün bir tutunma ve ıslak zeminlerde dahi yüksek performans özelliği bulunmaktadır.
    Bu özelliklerinin getirmiş olduğu en büyük dezavantaj ise lastik ömrünün (km ömrü) kısa olmasıdır.
    Kullanım amacınız arazi ise Honda nc 700x için ebatlarında üretilen, en çok arazi tip diyebileciğimiz lastik budur.
    Şunu da unutmamak gerekir ki, arazi derken; çukurlu ve taşlı yolları kastediyorsanız, telli olmayan, küçük jantları ve düşük yanak boyutuyla nc700x (ve benzeri modeller, vstorm, versys) dezavantajlıdır. Kısacası bu motosikletler cadde endurosudur.
    Arazide çok düşük süratlerle gitmeniz gerekir ki bunu spor lastiği ya da spor turing bir lastikle de yapabilirsiniz.
    Daha ayrıntılı bilgi isterseniz iletişimden ulaşabilirsiniz: iletişim
    Alıntı Sabit AKSU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım nc de kullandın mt60 ı 8000 km de bitti benim ondan yılda 3-4 set takmam gerekli o bana cok gelmiyor
    Konu kayasertac tarafından (27-07-2015 Saat 12:00 ) değiştirilmiştir.

  14. #6720
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Bekir Koç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ali abi iyi diyorsun da şöylede bir durum var serviste hata yapılmaz yapılırsa onların sorumluluğundadır ve sen üzülmezsin boş yere. Nc ler relief valfli yağ filtreleri kullanır. Bu filtreler fabrika yapımı içlerinde illaki bozuk olanlar çıkıyor. Ben dükkana giren her filtreyi kontrol ediyorum kaç kişi biliyor bunu nasıl kontrol edeceğini? Aldın bozuk filtreyi değiştirdin ohh ne güzel işçilikten yırttım diye sevinirken marşa bi basıyosun yağlama yapamıyor makine neden valf açamadı çünkü filtre, sonra dişli sistemli yağ pompaları zorladı iyice filtreden ufak parçalar kopardı,bu parçalar yağ kanallarına doldu bi baktıkki motor elimizde.. Bazı hayati noktalar var bunları unutmamak lazım. Balata değişimi kimine göre kolaydır evet ama metal tutuculardan biri gevşek yada yerine tam oturmamış taktın balatayı boşunu aldın herşey normal görünüyor çıktın yola pat balata kurtuldu yerinden girdi jantın arasına ne olacak ozaman?yada buji değiştirdin torkunda sıkmadın fazla kaçtı dişleri bozdun haydaa bu sefer üst kapak doğğru işlem görmeye yada az sıktın sarsıntıdan ve sürekli basınca maruz kalmasından yolda mermi gibi fırlayıp gitti. Gitse iyide bizide götürür üzerinde Canımızı taşıyoruz bence bu riskleri düşünmek lazım. (biraz uzun oldu kusura bakmayın)
    Abam anam. Korktum ulen. :eek:
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

 

 
Sayfa 672 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 172572622662668669670671672673674675676682722 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •