Zaten yapmazsınız ama yine de bir hatırlatma:
Sis ve sıfırın altı dereceler gibi bir durum varsa, hele de geceyse (İç Anadolu'da çok sık olur bu durum), unutun motoru. Kalacak bir yer bulun.
Zaten yapmazsınız ama yine de bir hatırlatma:
Sis ve sıfırın altı dereceler gibi bir durum varsa, hele de geceyse (İç Anadolu'da çok sık olur bu durum), unutun motoru. Kalacak bir yer bulun.
Ersan ÖZYURT (26-08-2015),Sadık SÖNMEZ (28-08-2015)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Ersan ÖZYURT (28-08-2015)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Ben siste sürmeye karşıyım çünkü siste sürmek bir keyif değil bir zaruriyettir. Biz motosiklet sürücüleri genelde keyif amaçlı kullandığımız için keyfimizi bozucu bir olayla karşılaşmak istemeyiz. Oldu da zaruriyet doğarsa da akümü bitirmeden tüm görünür ışıklarını yakarım. Uzunları asla yakmam zira gözümün önünü göstermez. Stop ve ön çakarlarımı da açarım ki görünürlük daha da artsın. Zaten ne kadar şiddetli ışık yayarsanız yayın sisin şiddeti çok ise karşının gözüne varana kadar o ışık dağılacaktır dolayısıyla da karşının gözünü de almaz ve sıkıntı yaratmaz zaten herkes de temkinli ve yavaş oldu mu sorun olmaz. Ben şeritten de bahsedeyim. Şerit çizgilerini takip ederek kendi şeridimi ortalamaya çalışırım belki sağda duran araç olur veya karşı şeritten bana taşan olur bu durumu da düşünürüm. Başta da dediğim gibi bu zaruriyetten yaptığım bir sürüş olur yoksa keyif aldığım bir sürüş olmayacaktır.
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
Siste guvenli hizda gidildiginde (onunuzde acik mesafede karsimiza bir engel ciktiginda durulabilecek hiz) duran araclar cok sorun olmayacaktir ama sizin seride tasmis ya da sollama yapan dallamalar (dalma yapan kisi) en buyuk tehlike. Bence solda daha cok pay birakilmali.
Dortlu flasor meselesinde de Ersan hocamin soylediklerini takip edecegim
Buradaki konusmalarimizdan sonra sorgulamak ve emin olmak icin diger arac surucusu arkadaslarimla da davranislari konusunda konusuyorum ve ikna oluyorum
Ersan ÖZYURT (28-08-2015)