İnsan gibi gidilmesi konusunda hem fikir olsam da, viraj birleştirme yapılması konusun da aynı fikirde değilim. Görüş yeterince açıksa neden olmasın?
Bu arada bu süreklilik arz eder ve alışkanlık halini alırsa, görüşün olmadığı yerde de yaparsın diye, bir hocadan kati şekilde eğitim sırasında tavsiye almış olmanız muhtemel.
Hiç bir zaman, bu hareket kesinlikle yapılmaz gibi bir düsturum olmadı, zorda kalındığında bizi hayatta tutmak için her şey yapılabilir. Ancak dediğim gibi bazı aksiyonlar, alışkanlık haline gelip bu vatandaşın düştüğü duruma sokabilir bizi.
Bu arada madem yeri geldi. Şu hız meselesinde söyleyeceğimi buraya ekleyivereyim. Bu eğitim sürüşleri neden hızlı olur? Neden kimse gaz kesmez? Yada, dediniz ki tamam lan ben oldum. Şu sınavlara bir gireyim de belgemi alayım, sosyal medyada alem sürücü görsün. Peki bu sınavlarda neden kimse adam gibi gitmez, neden sürat olmazsa olmaz gibidir? Mesela hiç şile-ağva yolunu ortalama 60 km. hız ile bitirmiş bir öğrenci var mıdır? Veya bu sınavların bir alt km. limiti var mıdır. Ben son gittiğimde Uğur hoca ve öğrencisi köprü öncesi bir virajın içinde içimizden geçti resmen. Şimdi bunun mantığı nedir? Yok pilot yetiştiriyorsanız bunun yeri burası değil. Yok güvenli sürüşse mesele bu hızlı gitme hevesi ve neredeyse zorunluluğu nedir?
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"