Kitliyoruz,

Blok kapatılmaya hazır,2blok arasını sıvı contalaması yapıyorum.Başka yerdede kullanılması gerekmiyo zaten.Buradaki contanın özel olması şart!!

Blok içi balansörü.Sentesi çok önemli noktalar çakıştırılarak yerine oturtuyorum,

Blogu kapatıp boşluklarını aldıktan sonra torkluyorum,



Silindirimizi takıyoruz.Bu arada tüm 8 başlı M6*1.00 dişli civatalarımız 9.8Nm ile torklanıyo!

T5 ile gösterilen silindir kapak saplaması 45Nm ile sıkılıyo.Önce 4'ünü 20Nm ile eşitleyip sonra 45 Nm ile sıkıyorum,

Orjin silindir kapak contamız.Sıkıldıktan sonra kıl gibi gözüküyo.Buda motorun sıkıştırma oranı açısından çok önemli!





Oynar gergi paletine bakarmısınız,yenisiyle değiştiriyorum,

Ya buna nedemeli.Benden önce toplayan ustamız japondan daha iyi düşünüp oynar gergi imal etmiş eğesinle Benimle çalışamaz kesinlikle,

Eksantrik zincirimizi takıyorum,

Üst tarafta görevini asırlar önce tamamlamış,alt tarafta yepyeni balansör sistemimiz,

Dişlere baksanıza nasıl boyun eğmişler zavallılar,emekli ediyorum sizi hadi gidin

Balansör sistemindeki sentede motorun sentesi kadar önemli.Doğru takılmadığında fazla vibrasyonla bize olduğu kadar mekanik parçalarada zarar verebilir,