Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 15 Toplam 130 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 51112131415161718192565115 ... SonuncuSonuncu
141 den 150´e kadar. Toplam 1300 Sayfa bulundu
  1. #141
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı ahmet gül Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ediz abi, motosiklet fizik kuralları gereği sadece kontra verilerek dönmeye başlıyor, onda bir sıkıntı yok (: Ağırlık transferi, sarkma, peglere abanma adına ne dersek diyelim bunlar sadece kontrayı tetikleyen verimsiz sürücü girdileri...

    benim söylemek istediğim kontra yaparken selede oturmanın, ağırlık merkezinin yukarda tutulması anlamına gelmesi ve motosikletin yatmasını zorlaştırması(yatmaz değil sadece yatmaya direnç göstermesi). çabuk yönlendirme için ağırlığımızı ağırlık merkezine yakın olan dıştaki pege vermemiz gerekir.

    Kafa karıştırmayayım; aslında bunlar yarış teknikleri. Hatta forumda yanılmıyorsam Melih abi (yanılıyor da olabilirim) popomuzu hafifçe dışarı çıkarırsak daha iyi döneriz demişti de Ersan abi aman yanlış örnek (yanlış derken doğru ama altyapısı olmadan öğrenilmemesi gereken, tehlikeli) olmayalım diye uyarmıştı (:

    sürüş tekniği ile ilgili söylediklerim "bileği bükmek" kitabında dönüşün kuralları bölümünde anlatılıyor. diğerleri internetten okuduğum motosiklet fiziği ile ilgili makalelerden.

    Africa ile ilgisi de egzozun büyüklüğü ve dinamiklere etkisi ile ilgiliydi de ondan şeyettiydik (: neyse ki AT o kadar ilgi çekici bir model ki bize kimse kızmadı (: ama yeter diyenler de olabilir ben kaçıyorum
    Başlığı kim açacak acaba? Ebelendiniz açın konuyu da konuşalım. 😅
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  2. #142
    Ordinaryus Enduroist cemkucuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Durmuş Cem KÜÇÜK
    Üyelik tarihi
    17-09-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,153
    Motosiklet
    Züppeer Teneke 1200
    Marka
    Yamaha

    KILIBIKRAYDIR

  3. #143
    Enduroist Kadim Üye ERDIM ELITEZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ERDIM ELITEZ
    Üyelik tarihi
    17-09-2015
    Bulunduğu yer
    ISTANBUL
    Mesajlar
    988
    Motosiklet
    AFRICA TWIN CRF1000L DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Nedense hala tüketim değerleri yok. Acaip işkilleniyorum :!!!!

  4. #144
    Enduroist Katılımcı Üye
    Isim
    Yılmaz yılmaz
    Üyelik tarihi
    08-06-2015
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    433
    Motosiklet
    Vespa
    Marka
    Vespa

    Standart

    Alıntı ERDIM ELITEZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nedense hala tüketim değerleri yok. Acaip işkilleniyorum :!!!!
    bence şehir içi minimum 5.5 olur dct si 5.7 falan da manueli

  5. #145
    Enduroist Üye Sertac Sen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertac Sen
    Üyelik tarihi
    19-02-2013
    Bulunduğu yer
    Istanbul Kurtkoy
    Mesajlar
    103
    Marka
    Honda

    Standart

    Tuketimle ilgili olarak 18 lt deponun 400 km menzili oldugunu okumustum..

  6. Sertac Sen, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    yılmaz yılmaz (01-01-2016)

  7. #146

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu
    Bölge Sorumlusu

    Ali KORKMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali KORKMAZ
    Üyelik tarihi
    19-06-2014
    Bulunduğu yer
    MERSİN
    Mesajlar
    3,096
    Motosiklet
    SULUSUNDAN R1200GS(2016)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Sertac Sen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tuketimle ilgili olarak 18 lt deponun 400 km menzili oldugunu okumustum..
    Eğer öyle bir değerse çok başarılı. 100 km de 4,5 litre demektir. Bu da 1000 cc motor için çok ideal görünüyor. Bu kadar az yakıyorsa bunun da NC gibi ruhunu teslim etmiş olabilirler.😜😜 Hadi buyur burdan yak..
    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER

  8. Ali KORKMAZ, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    yılmaz yılmaz (01-01-2016)

  9. #147
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı ahmet gül Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ediz abi, motosiklet fizik kuralları gereği sadece kontra verilerek dönmeye başlıyor, onda bir sıkıntı yok (: Ağırlık transferi, sarkma, peglere abanma adına ne dersek diyelim bunlar sadece kontrayı tetikleyen verimsiz sürücü girdileri...

    benim söylemek istediğim kontra yaparken selede oturmanın, ağırlık merkezinin yukarda tutulması anlamına gelmesi ve motosikletin yatmasını zorlaştırması(yatmaz değil sadece yatmaya direnç göstermesi). çabuk yönlendirme için ağırlığımızı ağırlık merkezine yakın olan dıştaki pege vermemiz gerekir.

    Kafa karıştırmayayım; aslında bunlar yarış teknikleri. Hatta forumda yanılmıyorsam Melih abi (yanılıyor da olabilirim) popomuzu hafifçe dışarı çıkarırsak daha iyi döneriz demişti de Ersan abi aman yanlış örnek (yanlış derken doğru ama altyapısı olmadan öğrenilmemesi gereken, tehlikeli) olmayalım diye uyarmıştı (:

    sürüş tekniği ile ilgili söylediklerim "bileği bükmek" kitabında dönüşün kuralları bölümünde anlatılıyor. diğerleri internetten okuduğum motosiklet fiziği ile ilgili makalelerden.

    Africa ile ilgisi de egzozun büyüklüğü ve dinamiklere etkisi ile ilgiliydi de ondan şeyettiydik (: neyse ki AT o kadar ilgi çekici bir model ki bize kimse kızmadı (: ama yeter diyenler de olabilir ben kaçıyorum
    Yok ben demedim dedimsede hatırlamıyorum Ahmet ama iki türlü dönüş var benim bildiğim 1-motorela tek parça olarak 2-popoyu viraj içine aktararak bu ikinci ağırlık merkezini içe almak için daha çok pist yarışcılarının kullandığı teknikdir..
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  10. #148
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Bunu buraya yazdım ama aslında yeni bir topik açmak lazım bu konu önemli..
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  11. MelihUlubilgen, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (01-01-2016)

  12. #149
    Enduroist Kadim Üye Serdar Özmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Serdar Özmetin
    Üyelik tarihi
    13-11-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    520
    Motosiklet
    KLR 650
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    İtalya'ya fuara giden bir arkadaşım, maksimum tork devirinde 21km/lt değeri olduğunu öğrenmiş.

  13. #150
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı MelihUlubilgen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunu buraya yazdım ama aslında yeni bir topik açmak lazım bu konu önemli..
    Konuyu Ahmet Gül açacak. Bekliyorum.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

 

 
Sayfa 15 Toplam 130 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 51112131415161718192565115 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •