Ben de 3 türlü var diye biliyorum. Motosikletle beraber, motosikletten iç kısma(viraj içine) sarkarak bir de tam tersi yani ağırlığı virajın dış tarafına vererek yani kalçayla domates ezme yöntemi bunların dışında açıldıkça içteki pege veya dıştaki pege basarak ağırlık aktarımı yapılıyor diye biliyorum. Ağırlık aktarım yöntemi de motorun türüne ve sürate göre şekilleniyor. Cross veya enduro tarzı motosikletlerde yada düşük süratlerde domates ezme ve döneceğimiz taraftaki bacağı ön tekere doğu ileriye açmak yüksek süratlarde veya super sport veya naked, street tarzı motorlarda ise motosikletle beraber veya daha hızlı dönmek adına içe sarkarak veya peglere basarak ağırlık aktarımı yapılıyor diye biliyorum. Benim akılda bunlar kalmış
Korkarım biraz karışmış 😊
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475