abi çalışan motorda pipoyu nasıl çıkartıyosunuz hemde dip gaz çalışırken çarpılmadınızmı
o olayda bizim başımızda limitör iptal edilmiş srad 750 de gelmişti arkadaş kullanırken dip gaz yapıo yaklaşık 17000 18000 aralığında takılı kalmıştı motor piston segman gömlekler falan da yeniydi üstelik
açıklaması şöyle çok yüksek devirlerde düşük oktanlı benzin kullanılan araçlarda benzin yakıt silindirin içerisinde yanar ve bu yanma hali ikinci emme döneminde de devam eder emilen yakıtıda yakar ve motoru aynı devrinde kalmaya zorlar
mzlerde ise ateşleme zamanına emme zamanına falan ihtiyaç yoktur bir mz in motorunu geriye doğru bile çalıştırabilirsiniz ne zaman patlarsa patlasın içindeki benzini yakmayı becerir zor çalışır ama çalışır
senin motorunda da aynı olay olmuştur diğer denenilen motora göre daha üst devirlere çıkabiliyordur motorun ateşleme zamanı ve kullanılan benzin hatta kullanılan 2t yağ bile bunu etkiler ve o devirde takılıp kalıyordur benzini kesmediğiniz sürece ve motoru vitese takıp yüke bindirmediğiniz sürece motor yanana kadar çalışır
teşekkür ederim hassasiyetiniz için hep busorunuma çare aradım. işin ilgiç yanı kimse inanmıyo ama birinin beni aydın latıcağına inanıyodum bu cevap bence yeterli yolunuz açık olsun kerdeşler
Valla şerif daha da ikna olmazsan al motoru bir Hocaya okuttur