Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12
11 den 15´e kadar. Toplam 15 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Üye RANCIR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şerif Evren
    Üyelik tarihi
    01-12-2009
    Bulunduğu yer
    ipsala
    Mesajlar
    18

    Standart

    Alıntı BUICK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sırf senin için gittim ve bir arkadaşın MZ de denedim malesef çalışmaya devam etmedi.
    Bir kaç usta ilede görüştüm senin söylediğin mantıkta çalışırmı diye ama onay vermediler.
    Buji piposunu motordan tam olarak ayırmayı dene belki bir şekilde akım geçiriyordur .
    (Bu arada çocugun içi gitti tam gaz yapıp pipoyu çekiince)
    SELAM kolaydeyil abim hayatını taşıyo malın deyer veriyosun. zaten inanımaz olduğu için sizinle paylaştım.beni aydınlatmaya çalıştığınız için ayrıca teşekkür ederim

  2. #12
    Enduroist Üye RANCIR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şerif Evren
    Üyelik tarihi
    01-12-2009
    Bulunduğu yer
    ipsala
    Mesajlar
    18

    Standart ben okumadım

    Alıntı baypink Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    niahahhahaa demistim o motor okunmus motor diye
    ben okumadım ama şaka biyana gerçek söylüyorum sadece sizlerlede paylaştım

  3. #13
    Enduroist Katılımcı Üye Şükrü Namazcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şükrü Namazcı
    Üyelik tarihi
    16-09-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    195
    Motosiklet
    Motorhane R1100GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    abi çalışan motorda pipoyu nasıl çıkartıyosunuz hemde dip gaz çalışırken çarpılmadınızmı

    o olayda bizim başımızda limitör iptal edilmiş srad 750 de gelmişti arkadaş kullanırken dip gaz yapıo yaklaşık 17000 18000 aralığında takılı kalmıştı motor piston segman gömlekler falan da yeniydi üstelik

    açıklaması şöyle çok yüksek devirlerde düşük oktanlı benzin kullanılan araçlarda benzin yakıt silindirin içerisinde yanar ve bu yanma hali ikinci emme döneminde de devam eder emilen yakıtıda yakar ve motoru aynı devrinde kalmaya zorlar

    mzlerde ise ateşleme zamanına emme zamanına falan ihtiyaç yoktur bir mz in motorunu geriye doğru bile çalıştırabilirsiniz ne zaman patlarsa patlasın içindeki benzini yakmayı becerir zor çalışır ama çalışır

    senin motorunda da aynı olay olmuştur diğer denenilen motora göre daha üst devirlere çıkabiliyordur motorun ateşleme zamanı ve kullanılan benzin hatta kullanılan 2t yağ bile bunu etkiler ve o devirde takılıp kalıyordur benzini kesmediğiniz sürece ve motoru vitese takıp yüke bindirmediğiniz sürece motor yanana kadar çalışır
    Motosiklet hakkında herşey 7/24 yollarda

    Motorhane


    A rh(-)
    Şükrü Namazcı
    0532 255 1 666

  4. #14
    Enduroist Üye RANCIR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şerif Evren
    Üyelik tarihi
    01-12-2009
    Bulunduğu yer
    ipsala
    Mesajlar
    18

    Standart teşekkürler

    teşekkür ederim hassasiyetiniz için hep busorunuma çare aradım. işin ilgiç yanı kimse inanmıyo ama birinin beni aydın latıcağına inanıyodum bu cevap bence yeterli yolunuz açık olsun kerdeşler

  5. #15
    Ordinaryus Enduroist Yusuf YÜCE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yusuf YÜCE
    Üyelik tarihi
    01-07-2009
    Bulunduğu yer
    Bakırköy / İSTANBUL
    Mesajlar
    3,657
    Motosiklet
    Norge 1200
    Marka
    Guzzi

    Standart

    Valla şerif daha da ikna olmazsan al motoru bir Hocaya okuttur

 

 
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •