Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
1 den 10´e kadar. Toplam 89 Sayfa bulundu

Threaded View

  1. #30
    Enduroist Kıdemli Üye Cem oruç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cem oruç
    Üyelik tarihi
    26-11-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    352
    Motosiklet
    tiger 800
    Marka
    Triumph

    Standart

    Ben benim karakaçanın tüketimini hiç yazmasam olur gerçi bilen bilir. ama fikir vermesi açısından yinede yazayım. bizim TA lar karbüratörlü olduğu için 5500 devirden sonra ayarı kaçırıyor malesef bu yüzden ben 4000-5000 devir arasında kullanırım ideal devir aralığı da budur. hızım da bu devir aralıklarında 80-120 km arası değişir. şimdilerde orjinal 15/48 dişli oranlı dişlilerimi 16/47 ile değiştirdim. tasarruf amaçlı yaptığım bu değişikli sonucu neredeyse 0,70 litre civarı bir tasarruf sağladım.yüksüz 100 km/h hızda 5100 devirlerde 5,3 litre yüklü ve çantalı sürüşlerde 6,0 lt yakarken iken yeni değişiklikle 100 km/h sabit hız daki devrim 4300 lered düştü ve bunun sonucunda yüklü yakıtım 5,3 lt yüksüz yakıtım 4,5 litreye düştü. makinemin torku beygirine oranla daha yüksek olduğu için dişlilerden kaynaklanacak güç azalması hissedilir derecelerde olmadı. her satsammı kaşıntısı tuttuğunda "TA satılırmı hiç" sözü kulaklarımda çınlarken. şimdilerde ikinci baharımızı yaşamaya başladık. ha şunu söylemeden geçemeyeceğim. gazı açtığınız da yine içmesini bilmiyor kör olasıca. ama daha da düşük değerler için rölantide çalıştırıp iterek götürmek tek mantıklı yol galiba.
    The Albatros pır pır high. TAaa far saw.

  2. Cem oruç, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Yavuz Yücel (21-03-2016)

 

 

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •