Berkay İnal (21-04-2016)
Fuar sonrası 50 bin km kullandığım Adv mi sattıktan sonra Africayı beklerken motorsuz kaldığım 45 günün sıkıntısıyla kendimi araştırmaya vermiştim bu rakamları o zaman face de ben paylaşmıştım ;)
Hepsi aynı vergi diliminde olan bu modeller de ki ötv oranıda aynı. Doğal olarak Borusan'ın Türkiye fiyatlarına olan katkısını! Bi kenara bırakırsak R1200 Adv kesinlikle güzel, yakışıklı, güvenli, kaliteli bir motosiklet.
Olumlu yanları;
sadece ona özgü olan fren performansı bambaşka, az rüzgar alması, amortisör konforu ( ben ilk bindiğimde cadillac hissi vermişti), heybetli görüntüsü, bakım onarımla ilgili internette pek çok bilgi olması, parçalarına bempar yada Borusan'dan kolay ulaşılabilmesi, eğer eliniz biraz yatkınsa servis işlemlerinin kolaylığı ve uygun fiyata mal olması, rodajı bile anca 50 binde biten motorun ömrünün uzunluğu, uzun yoldaki konfor ve menzil
Olumsuz yanları;
86 bin km de ki 2008 model adv mi satarken internette 50 küsür makine içinde en yüksek km ye sahip 3. Motor bendim. Yani Bi süre sonra bazı motorlar geri sarmış herhalde her modeldeki gibi tanıdık bildik makine almak şart. Elinizden gelmiyorsa Bakımlarda servislerin kucaklaması, traktör hissiyatlı şanzıman, debriyaj işinin çetrefilli olması, sıkışık trafikte yorucu, ivmelenmede biraz hantal.
Eğer ihtiyaçınız olursa adv nin bakım maliyetleri ve kullanılan parçalar Hakkı'nda blogumda bişeyler paylaşmıştım.
http://cumartesigezginleri.blogspot....g-post_97.html
Edit:eski mesajım tapatalk ta ki Türkçe karakter sorunu nedeniyle okunmuyordu düzenleyip tekrar paylaştım.
ahmet korkmaz (21-04-2016),Ali KORKMAZ (21-04-2016),Berkay İnal (21-04-2016),Gurhan ozdem (21-04-2016),omercem (21-04-2016),Tuğberk Çelikkol (21-04-2016)
Bazen sahip olduğumuz şeylere gereksiz anlamlar yüklediğimiz oluyor.
Ben de öyleyim.
Hele ki çocukluğu 1980 ve öncesine gelmiş olanlar o yokluk yıllarını daha iyi bilir.
Bir basketbol topuna bile sahip olmak hayaldi.
Abartmıyorum.
Bizim yaşadığımız işçi mahallesinde en azından durum böyleydi.
İşte böyle olunca bir mala sahip olmak çoğu kez beraberinde de kaygıları tetikliyordu.
Acaba bozulur mu, bozulursa nasıl yaptırırım vs?
Büyüdük koca adam olduk ama saplantılar hala yüreğimizde.
En azından benim için de öyleydi fakat aştığımı düşünüyorum.
Gerçekten aştım sanki.
Bun da beni terbiye eden 1100 GS in katkısı çok büyük.
Aldığımdan yakın zamana kadar acaba bir arıza çıkar mı korkusu çok yaşıyordum.
O kadar çok arıza ve eksiklik çıktı ki artık rahatladım.
Hemen hemen her arızasını ya yaptırdım ya da önceden önlem aldım.
Artık takmıyorum.
Belki sitede eli iş tutan ustalar kızacak ama özellikle benim kullandığım 1994 model motorlar başta olmak üzere motosikletler atla deve değil be.
Yani arızası ve tedavisi belli.
Çok anlam yüklemeyelim dediğim de bu.
İşte taaa başta söylediğim usta burada devreye giriyor.
İyi usta tüm bu yükleri üzerinizden alan kişi.
Yapılacaklar belli be kardeşim diyorum.
En önden başlayarak
Zamanı gelmişse (bakım kitabında km leri yazıyor. kaç bin km de ne değişir diye)
ön ve arka teker rulmanları değişecek.
Gidon rulmanı değişecek
Amortisör keçeleri değişecek
Fren hidrolikleri değişecek.
Fren kaliperleri greslenecek ya da ne bilim bakımı yapılacak?
Krank sensörü değişecek
Alternatör kayışı değişecek
Eğer sızıntı terleme vs varsa(ki hiç olmamalı) silindir contaları değişecek
Benzin pompası, filtresi vs değişecek
FD rulmanları değişecek
debriyaj baskı balata değişecek
egzantrik zinciri, gergisi, kızağı vs değişecek
Kabaca yazdığım bu değişimler atıyorum 100.000 km ye yaklaşmış bir GS de mutlaka değişmiş olmalıdır ya da eli kulağındadır diyebilirim.
Aksi fikri olan varsa söyleyebilir. ben böyle biliyorum.
Bunlar değişmemişse atıyorum 60-70-80.000 km de satılan GS ler muhakkak arıza çıkarır.
Muhakkak bir yerde patlak verir.
O yüzden bilenler düşük km alıp 60-70.000 km den sonra elden çıkarmaya uğraşıyorlar.
Ben geçen 1100 için ilan verdim ve orada da yazdım.
Bunları sorun diye.
Sorun ve fiyatı ona göre belirleyin.
Eğer bakımlıysa ( bu illa borusan bakımlı anlamına gelmiyor) gerekli parçalar değişmişse her GS gözü kapalı alınır.
Bu keşmekeş sistem içerisinde, insanların her türlü sahtekarlığı yapıp, bile bile, insanların öleceğini bildiği halde sahte içki üretiyorsa varın artık gerisini siz düşünün.
Helal süt emmiş ne insan ne usta bulmak zor artık.
Bulduğunuza da yapışın kardeşim.
Daha ne deyim bilmiyorum?
ahmet korkmaz (21-04-2016),ahmet yaramış (21-04-2016),Ali KORKMAZ (21-04-2016),Arif Oral Unal (21-04-2016),Berkay İnal (21-04-2016),cemkucuk (21-04-2016),Enver kutlu (21-04-2016),Erdi Şenkaya (21-04-2016),harun solmaz (21-04-2016),Kerem Yildizak (22-04-2016),MelihUlubilgen (22-04-2016),Murat TAŞ (21-04-2016),ozgurcakici (22-04-2016),UĞUR KOÇ (21-04-2016)
Bu site bana çok şey kattı değerli bilgiler için hepinize teşekkürler.
Ali KORKMAZ (21-04-2016)
Borusan disinda ithalatini yapan (grey-dealer) dan motosiklet almasi durumunda acaba garanti kapsami disinda mi kaliyor. Ya da borusan'dan alinan hizmetlerde ne gibi farkliliklar oluyor.Bilgisi olan var mi acaba?
Mesela bu yüzden bmw alinir
Ali KORKMAZ (22-04-2016),alper ozbas (22-04-2016),Asil KIRGIN (22-04-2016),İbrahim KARAASLAN (22-04-2016),MelihUlubilgen (22-04-2016),ozgurcakici (22-04-2016),UĞUR KOÇ (22-04-2016),volkan keskin (22-04-2016)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Neden BMW R 1200 GS alınır? Çünkü bu motosiklet için çok sabredilir. En temizi bulunup alınır. An itibari ile benim yaptığım gibi. Çok mutluyum şuan!🤗🤗🤗
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
ahmet gül (25-04-2016),alper ozbas (22-04-2016),Cem oruç (23-04-2016),cemkucuk (23-04-2016),Erdi Şenkaya (23-04-2016),EYÜP AKTAŞ (19-04-2017),İbrahim KARAASLAN (26-04-2016),MelihUlubilgen (23-04-2016),ozgurcakici (23-04-2016),Tuğberk Çelikkol (23-04-2016)
Tebrikler Ali gule gule kullan
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ali KORKMAZ (22-04-2016)