Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 23 Sayfa bulundu
  1. #11
    Banned
    Isim
    ALİ KAPTAN
    Üyelik tarihi
    29-12-2015
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL BEYLİKDUZU
    Mesajlar
    305
    Motosiklet
    VERSY 1000
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    Benim bildiğim lastik patlamadan Sibobtan içeri sıkılır ve lastik taplarsa köpük deliği kapatır ben öyle yapmıştım tabi dublex lastik için geçerli bu dediğim işlem

  2. #12
    Enduroist Kadim Üye HakanVelioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ...
    Üyelik tarihi
    11-12-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    781

    Standart

    Teoride çok şey duydum biliyorum ama tecrübeleri merak ediyorum esasında. Ahmet bey biraz paylaşmış teşekkürler. Bunun gibi yaşananları merak ediyorum.

    Hiç mi yok janta levye ile girişirken iç lastiği yaran??? İç lastiği yarmayayım derken jantı kanırtan. Ne biliyim söküp diski yamultan. Yani kaş derken göz olan

    Diğer yandan spreyi sıkıp paçayı kurtaran? ya da Allah'ım bunu niye aldım da sıktım diyen

  3. #13

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu
    Bölge Sorumlusu

    Ali KORKMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali KORKMAZ
    Üyelik tarihi
    19-06-2014
    Bulunduğu yer
    MERSİN
    Mesajlar
    3,096
    Motosiklet
    SULUSUNDAN R1200GS(2016)
    Marka
    Bmw

    Standart Yolda Lastik Tamiratı

    Geçenlerde de yazdım buraya Emir kardeşim de açmış buraya da yazayım. Herşeyden önce otobanda patlayıp inmesinden korkun. Hele ki eşiniz yanınızdayken çok zor bir andır. Eşinizi bırakıp gidemez veya eşinizi gönderemezsiniz, malum otobanda tek başına bayan hoş bir görüntü olmuyor.
    Tamirata gelince abartı birşey değil. Ben geçen sene iç dış lastik alıp takmıştım ve burada da paylaştım. Yeter ki sağlam yamulmayan sert ve uzun levyen olsun. Anahtar takımın ve sibop iğne sökücün olsun. Bu malzemelerden daha da önemlisi hava basacak Ada'm gibi kompresörünüz olsun. Bende var bir tane 19-20 psi basıyor o da yetmiyor. Olmamasından iyidir. Aslında hayvan gibi güçlü bir kompresörün olacak havayı basıp gidebildiğin kadar gideceksin illa ki lastikçi bulursun. Ver ekmeği ekmekçiye. Dünya turu veya başka bir tur yaparsın o Zaman da Cevat kelle gibi her bir malzemeyi almalısın. Şimdi gelelim iç lastikli veya dublex tamiratına. İç lastikte yama oluyor. Ben çok lastik söküp tamirat yaptım. İç lastiğe yapıştırıcı ile yama da yapılabilir ama bu fazla sağlam olmayabilir. Ya da eski usül sıcak lastik yaması var onunla da biraz daha sağlam oluyor. Hiç olmadı yedek iç lastik ile de kesin ve temiz çözüm olur. Ancak iç lastiği onardıktan sonra veya sıfırını tedarik ettikten sonra takmadan önce çoğumuzun bilmediği ve yapmayı unuttuğu birşey var. Dış lastiğin içini elimizle kontrol etmek. Siz istediğiniz kadar sıfır iç lastik takın içindeki delen cismi dışarı çıkartmadıktan sonra ya da delen cismin olup olmadığının kontrolünü yapmadıktan sonra tekrar iç lastiği şişirirken patlatırsınız. Bu iç lastikler için geçerli. Dublex lastikler için de batan cismi çıkartmayın kalsın, varsa imkan hava basın bir kaç psi fazla olsun ve öylece en yakın Lastikçiye yavaş ve kontrollü gidin. Çünkü dublex lastiği söküp takmak gerçekten sağlam levye ve güç ister. Bilene zor değil ama bilmeyen vallaha cebelleşir durur. Olur da macera olsun diye levye sokup janta gelen yanağı zedelerseniz olmadık şekilde hasar verir, durduk yere bir tane lastik parası ödemek zorunda kalırsınız. Benim başıma tatildeyken buna benzer bir durum geldi, metzellerin dış lastiğinin bir parçası eskidiği için koptu. Sipariş ver, adrese gelsin, takması derken 3 gün sürdü ve güvenlik nedeniyle tatilimde 3 günü aynı pansiyonda geçirmek zorunda kaldım. Bir de genel olarak her ne olursa olsun dış lastiği janttan bir tarafının çıkartılması olayı var. Kesinlikle YouTube dan bir defa da olsa izleyin burdan tarif etmekle olmuyor ama bir iki tane tiyo vereyim. İğneyi çıkartıp havanın çabuk inmesine ve rahatça havayı dışarı atmasını sağlayın. Sonra dış lastiğe kuvvetlice basıp jantın ortasına getirin çünkü jantın ortası daha çapı dardır ve leviyeyi sokmaya yer açar. Bunları yaparken zemine karton vs koyun, zedelenme olmasın ve Disk'in olduğu bölüme dikkat edin o taraftan sökmeyin ve alta koymayın ama bu maalesef mümkün olmuyor. Bu hususlara dikkat edin. Zaten dış lastiğin bir kenarını sökmek yeterli okuyor iç lastik oradan çıkartılabilir. Gerisini YouTube dan izler bakarsınız. Ama benim kesinlikle tavsiyem arayın varsa lastikçi gelsin alıp tamir etsin ve taksın. Ya da varsa imkan şişirip lastikçiye kadar devam edin. Aldığınız kompresörleri de evdeyken bir deneyin kaç psi basabiliyor ve bastığı hava ile motosikleti tam doluyken lastiğin üstüne indirip bakın ne kadar inik kalıyor, o şekilde en yakın Lastikçiye götürür mü? Lastikçiyi de makinada janttan yanakları ayıran alete sokarken sibobun ordan yapmamasını söyleyin yoksa sibop falan kalmaz keser. Ama darda kalıp da iş başa düşerse de bir defa kendi lastiğinizi kendinizi sınamak için evinizde öylesine söküp takın derim. Dublex için belki fitil olabilir ama en yakın Lastikçiye gidip Ada'm gibi yama yaptırmayı öneririm.
    Bana göre önce hava sağlam olmalı.


    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
    Konu Ali KORKMAZ tarafından (12-05-2016 Saat 02:12 ) değiştirilmiştir.
    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER

  4. Ali KORKMAZ güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Çağın Sarılar (12-05-2016),Cem oruç (12-05-2016)

  5. #14
    Enduroist Katılımcı Üye Yusuf Çantalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yusuf Çantalı
    Üyelik tarihi
    02-02-2015
    Bulunduğu yer
    Tekirdağ
    Mesajlar
    164
    Motosiklet
    wave 110i
    Marka
    Honda

    Standart

    Gezilerde en ıssız yerlerde 2 kere lastiğim patladı,tedbiri elden bırakmadığım için sallana sallana ikisindede lastiği onarıp yoluma devam ettim.Jantlar alüminyum alışım olsada lastikler şambrelli yama için yapıştırıcı VALKARN kullanırsanız doğru ıygulandığında şambrelinizin eskisinden bir farkı kalmaz
    Benim lastikler sizlerinkine göre ince sayılabilir ama aşağı yukarı ayni uğraşı gerektiriyor
    Yanımda ufak birde bisiklet pompası tsşıyorum her daim koltuk altındadır,yedek şambrelimde öyle,biraz yorucu olsada 30 hava basabiliyorum

    Levye olarak arkadaşımın iş yerinde ürettikleri 6 mm kalınlıktaki sert silme çeliklerden yaptım,birer uçlarınada lastik milini sökebileceğim lokmaları kaynattım,gezilerde yama ve yedek şambrel olmak üzere hepsi yanımda

  6. Yusuf Çantalı güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    ahmet gül (12-05-2016),Murat TAŞ (12-05-2016)

  7. #15
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Ali KORKMAZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçenlerde de yazdım buraya Emir kardeşim de açmış buraya da yazayım. Herşeyden önce otobanda patlayıp inmesinden korkun. Hele ki eşiniz yanınızdayken çok zor bir andır. Eşinizi bırakıp gidemez veya eşinizi gönderemezsiniz, malum otobanda tek başına bayan hoş bir görüntü olmuyor.
    Tamirata gelince abartı birşey değil. Ben geçen sene iç dış lastik alıp takmıştım ve burada da paylaştım. Yeter ki sağlam yamulmayan sert ve uzun levyen olsun. Anahtar takımın ve sibop iğne sökücün olsun. Bu malzemelerden daha da önemlisi hava basacak Ada'm gibi kompresörünüz olsun. Bende var bir tane 19-20 psi basıyor o da yetmiyor. Olmamasından iyidir. Aslında hayvan gibi güçlü bir kompresörün olacak havayı basıp gidebildiğin kadar gideceksin illa ki lastikçi bulursun. Ver ekmeği ekmekçiye. Dünya turu veya başka bir tur yaparsın o Zaman da Cevat kelle gibi her bir malzemeyi almalısın. Şimdi gelelim iç lastikli veya dublex tamiratına. İç lastikte yama oluyor. Ben çok lastik söküp tamirat yaptım. İç lastiğe yapıştırıcı ile yama da yapılabilir ama bu fazla sağlam olmayabilir. Ya da eski usül sıcak lastik yaması var onunla da biraz daha sağlam oluyor. Hiç olmadı yedek iç lastik ile de kesin ve temiz çözüm olur. Ancak iç lastiği onardıktan sonra veya sıfırını tedarik ettikten sonra takmadan önce çoğumuzun bilmediği ve yapmayı unuttuğu birşey var. Dış lastiğin içini elimizle kontrol etmek. Siz istediğiniz kadar sıfır iç lastik takın içindeki delen cismi dışarı çıkartmadıktan sonra ya da delen cismin olup olmadığının kontrolünü yapmadıktan sonra tekrar iç lastiği şişirirken patlatırsınız. Bu iç lastikler için geçerli. Dublex lastikler için de batan cismi çıkartmayın kalsın, varsa imkan hava basın bir kaç psi fazla olsun ve öylece en yakın Lastikçiye yavaş ve kontrollü gidin. Çünkü dublex lastiği söküp takmak gerçekten sağlam levye ve güç ister. Bilene zor değil ama bilmeyen vallaha cebelleşir durur. Olur da macera olsun diye levye sokup janta gelen yanağı zedelerseniz olmadık şekilde hasar verir, durduk yere bir tane lastik parası ödemek zorunda kalırsınız. Benim başıma tatildeyken buna benzer bir durum geldi, metzellerin dış lastiğinin bir parçası eskidiği için koptu. Sipariş ver, adrese gelsin, takması derken 3 gün sürdü ve güvenlik nedeniyle tatilimde 3 günü aynı pansiyonda geçirmek zorunda kaldım. Bir de genel olarak her ne olursa olsun dış lastiği janttan bir tarafının çıkartılması olayı var. Kesinlikle YouTube dan bir defa da olsa izleyin burdan tarif etmekle olmuyor ama bir iki tane tiyo vereyim. İğneyi çıkartıp havanın çabuk inmesine ve rahatça havayı dışarı atmasını sağlayın. Sonra dış lastiğe kuvvetlice basıp jantın ortasına getirin çünkü jantın ortası daha çapı dardır ve leviyeyi sokmaya yer açar. Bunları yaparken zemine karton vs koyun, zedelenme olmasın ve Disk'in olduğu bölüme dikkat edin o taraftan sökmeyin ve alta koymayın ama bu maalesef mümkün olmuyor. Bu hususlara dikkat edin. Zaten dış lastiğin bir kenarını sökmek yeterli okuyor iç lastik oradan çıkartılabilir. Gerisini YouTube dan izler bakarsınız. Ama benim kesinlikle tavsiyem arayın varsa lastikçi gelsin alıp tamir etsin ve taksın. Ya da varsa imkan şişirip lastikçiye kadar devam edin. Aldığınız kompresörleri de evdeyken bir deneyin kaç psi basabiliyor ve bastığı hava ile motosikleti tam doluyken lastiğin üstüne indirip bakın ne kadar inik kalıyor, o şekilde en yakın Lastikçiye götürür mü? Lastikçiyi de makinada janttan yanakları ayıran alete sokarken sibobun ordan yapmamasını söyleyin yoksa sibop falan kalmaz keser. Ama darda kalıp da iş başa düşerse de bir defa kendi lastiğinizi kendinizi sınamak için evinizde öylesine söküp takın derim. Dublex için belki fitil olabilir ama en yakın Lastikçiye gidip Ada'm gibi yama yaptırmayı öneririm.
    Bana göre önce hava sağlam olmalı.


    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
    Ali hocam.
    Valla o kadar çok söktüm taktım ki nerden söktüğümü hatırlamadım bile ama disk tarafından neden sökmüyoruz.Ben herhangi bir sakıncasını görmedim ama gene de bilelim.Dediğin doğru lastik çok sertleşmiş ise o yanak kopabilir.
    Lastik tamirci işine gelince bir kere zongshen götürmüştüm tamirciye bir baktım ki angut Jantın telli kısmına bütün ağırlıyla sökmek için çıkmış.Kenarına da değil tellere basıyor iş bilmez.O gün bugündür gitmem.Sağolsun böyle iş bilmez ustalar beni usta yaptı.Kendim söküp tamir edip yola devam ediyorum.Benden onlara ekmek yok.O kadar kolay almıyoruz gibi bu tip angut ustaların eline emanet edelim.
    Yanlız ben de bu kenar ışinden ben de korkmaya başladım.Benim kiler de biraz sertleşmiş.Bu konu da çok haklısın.Maksimum dikkat gerekiyor ve iyi bir kaydırıcı.Arap sabunu iyidir.
    Konu AHMET GÖKER tarafından (12-05-2016 Saat 13:06 ) değiştirilmiştir.
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  8. #16
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Hakan Velioğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teoride çok şey duydum biliyorum ama tecrübeleri merak ediyorum esasında. Ahmet bey biraz paylaşmış teşekkürler. Bunun gibi yaşananları merak ediyorum.

    Hiç mi yok janta levye ile girişirken iç lastiği yaran??? İç lastiği yarmayayım derken jantı kanırtan. Ne biliyim söküp diski yamultan. Yani kaş derken göz olan

    Diğer yandan spreyi sıkıp paçayı kurtaran? ya da Allah'ım bunu niye aldım da sıktım diyen
    Jant eğrilmez de çizilir(.İç lastikli lastiği sökerken)Tubeless durumunu bilmiyorum.
    Tornavida yı Levye niyetine kullanmazsan lastik Levyesi iç lastiği yarmaz.
    Sadece sökerken değil de takarken lastiğin yanağı çok sertse kopar.Takarken çok kasılıyor.İşte bu en kötüsü.
    Konu AHMET GÖKER tarafından (12-05-2016 Saat 10:53 ) değiştirilmiştir.
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  9. #17

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu
    Bölge Sorumlusu

    Ali KORKMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali KORKMAZ
    Üyelik tarihi
    19-06-2014
    Bulunduğu yer
    MERSİN
    Mesajlar
    3,096
    Motosiklet
    SULUSUNDAN R1200GS(2016)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı AHMET GÖKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ali hocam.
    Valla o kadar çok söktüm taktım ki nerden söktüğümü hatırlamadım bile ama disk tarafından neden sökmüyoruz.Ben herhangi bir sakıncasını görmedim ama gene de bilelim.Dediğin doğru lastik çok sertleşmiş ise o yanak kopabilir.
    Lastik tamir cisim gelince bir kere zongshen götürmüştüm tamirciye bir baktım ki angry Jantın telli kısmına bütün ağırlıyla sökmek için çıkmış.Kenarına da değil tellere basıyor iş bilmez.O gün bugündür gitmem.Sağolsun böyle iş bilmez ustalar beni usta yaptı.Kendim söküp tamir edip yola devam ediyorum.Benden onlara ekmek yok.O kadar kolay almıyoruz gibi bu tip angut ustaların eline emanet edelim.
    Yanlız ben de bu kenar ışinden ben de korkmaya başladım.Benim kiler de biraz sertleşmiş.Bu konu da çok haklısın.Maksimum dikkat gerekiyor ve iyi bir kaydırıcı.Arap sabunu iyidir.
    Ben başında durup gördükten sonra ustaya bırakırım. Zira yanlış giden bir duruma doğrusuyla müdahale ederim. Bir patlak 20 TL civarı vallaha en sevmediğim şey patlak tamiridir. Küçükken amcaoğlu motosiklet tamircisi olduğu için yazın yanında çalışırken hep pis işleri bana verirdi, patlak da bunlardan birisidir😂 bilinç altıma Nasıl yerleştiyse artık o yüzden hep isterim ki birisi yapsın ben izleyim.
    Neden disk tarafından sökmeyelim; çünkü leviyeyi kastırırken disk engel oluyor ve az bir mesafe bırakıyor, özellikle arka teker 17 olduğu için. Ancak ön tekerde o kadar değil hele ki 21 ise. Bu durumda disklerin olduğu yer de alta gelmesi gerekiyor işte buna da dikkat etmek lazım. Varsa disk alta geldiğinde küçük bir takoz koyarak diske güç binmesini önleyebiliriz. Altına karton vs varsa koymak kazım. Kastırırken birden yüklenip diskin üstüne yüklenmemeye dikkat etmek lazım. Takoz işte o esnada işe yarar. Yani orda diski hertürlü eğilmeye karşı korumak lazım. Jant, ne yaparsan yap az da olsa çiziliyor. İnternette gördüm plastik parça koyup onun yardımıyla leviyeyle kastırıyorlardı ama o parçayı da almak lazım.
    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER

  10. Ali KORKMAZ, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    AHMET GÖKER (12-05-2016)

  11. #18
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Ali KORKMAZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben başında durup gördükten sonra ustaya bırakırım. Zira yanlış giden bir duruma doğrusuyla müdahale ederim. Bir patlak 20 TL civarı vallaha en sevmediğim şey patlak tamiridir. Küçükken amcaoğlu motosiklet tamircisi olduğu için yazın yanında çalışırken hep pis işleri bana verirdi, patlak da bunlardan birisidir�� bilinç altıma Nasıl yerleştiyse artık o yüzden hep isterim ki birisi yapsın ben izleyim.
    Neden disk tarafından sökmeyelim; çünkü leviyeyi kastırırken disk engel oluyor ve az bir mesafe bırakıyor, özellikle arka teker 17 olduğu için. Ancak ön tekerde o kadar değil hele ki 21 ise. Bu durumda disklerin olduğu yer de alta gelmesi gerekiyor işte buna da dikkat etmek lazım. Varsa disk alta geldiğinde küçük bir takoz koyarak diske güç binmesini önleyebiliriz. Altına karton vs varsa koymak kazım. Kastırırken birden yüklenip diskin üstüne yüklenmemeye dikkat etmek lazım. Takoz işte o esnada işe yarar. Yani orda diski hertürlü eğilmeye karşı korumak lazım. Jant, ne yaparsan yap az da olsa çiziliyor. İnternette gördüm plastik parça koyup onun yardımıyla leviyeyle kastırıyorlardı ama o parçayı da almak lazım.
    Tamam Ali Hocam anladım sağolasın.
    O dediğin plastikleri biliyorum.DIY cinin dostu Aliexpress'te var.
    Yanlız birşey söyleyeyim lastikciye ancak eline iç lastiği verirsen o fiyatı yapar.Anadolu yu bilmem ama burdakiler ya uğraşamam sök getir öyle yapayım der ya da sağlam bir para alır.
    Hele şöyle bizimkiler gibi büyük bir motorla gidersen."Ahan da bu sosyetik.Şuna 50 -100 çakayım "der.Burası İstanbul .Atıyorsam diğer arkadaşlar düzeltsin
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  12. #19
    Enduroist Kadim Üye HakanVelioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ...
    Üyelik tarihi
    11-12-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    781

    Standart

    Yok Ahmet bey atmıyorsun. Ben de bir lastik macerası anlatayım. İş yerindeki bir arkadaşın F650'sinin arka lastik patlak. Bende kendime test edecek motor arıyordum gel sökelim dedim yanaşmadı Peki sonra ne oldu.

    Motorda sürekli yanımda olan küçük bisiklet pompası ile patlak lastiğe hava bastık. Böylece o pompa ile hava basılır mı test ettim. Çatır çatır basılıyor sıkıntı yok. Bastığımız hava ile 2 km ötedeki motosiklet tamircisine kadar binerek gitti bende arabam ile arkasından gittim. Tamirci ben lastiği sökeyim ama tamir edemem siz Maslak oto sanayide yaptırın getirin takarız dedi. Peki dedik o arka lastiği söktü arabaya attık. Oto lastiği satan bir tanıdığa durumu anlattık o da bizi ahbap hesabına KTM'ye yönlendirdi bu arkaşlara maliyetyine yapıver dedi. KTM garajındaki abide alet vardı lastiği şambrelden ayırdı elimize verdi. Ne oluyor diye aptal aptal bakınırken bunu lastikçiye götürün yamalasın dedi. Ulan aldık şambreli gittik kenardaki bir lastikçiye yamalattık. Ardından tersinir sıra ile lastiği toplayıp motora taktırdık. Peki ne oldu?

    Lastikçi 20 lirasını aldı. Araba yamalatsam aynı para şambreli eline verince de aynı para. Biraz konuştuk motoru getirsen sökmem dedi. Ulan araba olsa sökersin ahnı para motor olunca çakmaca.
    KTM garajı tam dayaklıktı bu işte 70₺ para aldı şambreli janttan ayırıp takmaya ki bu adamların arasında en az iş yapan o. Makinenin parası desem bile çok fazla. Sonradan KTM'ye şikayet ettim ne deseler bana. Böyle tek seferlik iş gelince çakıyorlarmış. Bahaneye bak. Böyle çakarsan hep tek seferlik olursun tabi.
    Motosikletin lastiğini söken ve sehpasını 2 saat işgal ettiğimiz motosiklet tamircisi ise at bir bahşiş yeter dedi. 10₺ de ona verdik. Cepte kalmadığı için az verdik yoksa bu abi diğerlerine göre çok dahat fazla hak etti.

    Burada kimin kime ne çakmaya çalıştığı anlaşılsın diye de yazıyorum. Bendeki tecrübe şimdilik bu kadar.

  13. HakanVelioglu güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    AHMET GÖKER (12-05-2016),ahmet gül (12-05-2016)

  14. #20
    Enduroist Kadim Üye ahmet gül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ahmet Gül
    Üyelik tarihi
    08-11-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    804
    Motosiklet
    F650GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Ben bu devirde bir sey ogrendim; malzemeni cinliden kendin al. Ikinci kullaniminda masrafini cikariyor zaten. Ugrasmam dersen o ayri.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. ahmet gül, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    AHMET GÖKER (12-05-2016)

 

 
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •