Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 6 Toplam 7 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 234567 SonuncuSonuncu
51 den 60´e kadar. Toplam 61 Sayfa bulundu
  1. #51
    Ordinaryus Enduroist İbrahim DEĞERLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim DEĞERLİ
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Mesajlar
    1,351
    Motosiklet
    CRF1000L Afrika Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    İlk izlenimlerim : NC ye göre daha torklu, biraz gürültülü ama o gürültü insanı çoşturuyor sanki motor "al beni kaçır, vur dağlara" diyor. Üzerine binince herkese yukardan bakıyosun. 1,78 boy ile ayağım ucu ucuna yere değiyor. Tek silindirli olmasına rağmen gazı açtınmı çok güzel uzuyor. Ben ABS siz model aldım, NC de abs ye çok alışmışım, bunda biraz sıkıntı oldu, NC gibi ani hızlanığ çıkış yapıp frene dokununca arka lastik kaydı. (Biraz ABS szi frene alışmam lazım)Sele konforu NC nin bir tık üzerinde. İstanbuldan Sakarya'ya aartçı ile geldim, artçının dediğine göre fena değil dedi
    ----------------------------------------
    Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
    1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı

  2. İbrahim DEĞERLİ güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Ali KORKMAZ (14-05-2016),Erdi Şenkaya (14-05-2016)

  3. #52
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı İbrahim DEĞERLİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sıkıntı değil Ahmeti istediğin gibi yazabilirsin Aldım motoru zaten
    Vay.Abim.Hayırlı uğurlu olsun.

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  4. AHMET GÖKER, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    İbrahim DEĞERLİ (13-05-2016)

  5. #53
    Ordinaryus Enduroist İbrahim DEĞERLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim DEĞERLİ
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Mesajlar
    1,351
    Motosiklet
    CRF1000L Afrika Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Saol Ahmet, seni de bekliyorum bak Tenere Club a
    ----------------------------------------
    Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
    1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı

  6. İbrahim DEĞERLİ, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    ahmet şen (13-05-2016)

  7. #54

    Karadeniz
    Bölge Sorumlusu

    ahmet şen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet şen
    Üyelik tarihi
    11-12-2015
    Bulunduğu yer
    trabzon
    Mesajlar
    200
    Motosiklet
    CRF1000L MT
    Marka
    Honda

    Standart

    hayirli olsun. tenere candir.

  8. ahmet şen, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    İbrahim DEĞERLİ (13-05-2016)

  9. #55
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı İbrahim DEĞERLİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saol Ahmet, seni de bekliyorum bak Tenere Club a
    Haha
    Logoyu daha hemen değişmişsin be abi
    İlk olumlu rapor geldi senden.Artçı için nc den iyi diye.
    Bu artı 1.
    Şöyle kaba taslak bi baktın mı abi, hava filtresine, bujiye, yağ boşaltma tapası, filtersine.Ulaşılması kolay mı? Neyse daha çok yeni, şöyle bir de yakıtını test et bakalım.
    Yahu ben senden daha çok heycanlandım.Kan çekti kan
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  10. #56
    Ordinaryus Enduroist İbrahim DEĞERLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim DEĞERLİ
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Mesajlar
    1,351
    Motosiklet
    CRF1000L Afrika Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Aynen motorumuz belli olsun. Yukiyi motordan saymıyorlar yoksa Kullanımı kılavunundan gördüğüm kadar çok kolay yerlerde. Yakıt konusunda İstanbul'dan (Beykoz) Sakarya'ya artçılı ve yan çantalı ortalama hız 110-135 arası geldim. Çıkarken depoyu fulledim, ( Oda 23 LT alıyormuş kamyon deposu gibi, ben bir depo benzine en çok 60 TL veriyordum, bunda 100 küsüür lira verdim o biraz üzdü beni be ) Sakarya'ya geldiğimde bir diş eksilmişti. Sonuç olarak bir NC değil ama iyi
    ----------------------------------------
    Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
    1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı

  11. #57
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı İbrahim DEĞERLİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen motorumuz belli olsun. Yukiyi motordan saymıyorlar yoksa Kullanımı kılavunundan gördüğüm kadar çok kolay yerlerde. Yakıt konusunda İstanbul'dan (Beykoz) Sakarya'ya artçılı ve yan çantalı ortalama hız 110-135 arası geldim. Çıkarken depoyu fulledim, ( Oda 23 LT alıyormuş kamyon deposu gibi, ben bir depo benzine en çok 60 TL veriyordum, bunda 100 küsüür lira verdim o biraz üzdü beni be ) Sakarya'ya geldiğimde bir diş eksilmişti. Sonuç olarak bir NC değil ama iyi
    Abovv.Bir de yan çantada mı var?
    Valla iyi denk getirmişsin motoru.Abi nedemek istediğini zongshen den biliyorum23lt çok tutar ama menzili de uzun olur.Ben de biraz menzil manyaklığı var da sanki çöllerde dolaşıyorum.
    Nc bu işte bir fenomen ama tenere daha rahat diyorsun.Motor rahatlaştıca tüketimi artıyor
    Sorması ayıptır kaç binde,fiyatı nedir?
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  12. AHMET GÖKER, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    İbrahim DEĞERLİ (13-05-2016)

  13. #58
    Ordinaryus Enduroist İbrahim DEĞERLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İbrahim DEĞERLİ
    Üyelik tarihi
    17-04-2013
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Mesajlar
    1,351
    Motosiklet
    CRF1000L Afrika Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı AHMET GÖKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abovv.Bir de yan çantada mı var?
    Valla iyi denk getirmişsin motoru.Abi nedemek istediğini zongshen den biliyorum23lt çok tutar ama menzili de uzun olur.Ben de biraz menzil manyaklığı var da sanki çöllerde dolaşıyorum.
    Nc bu işte bir fenomen ama tenere daha rahat diyorsun.Motor rahatlaştıca tüketimi artıyor
    Sorması ayıptır kaç binde,fiyatı nedir?
    Aynen Trexes 3X45 LT. çanta + iç çantaları var. Orj. Orta Sehpa, Radyatör Koruma, Karter Koruma, Acerbis Elicik, Far Koruma var. Söylemesi caiz değildir, 2014 model 35,000de 24,000 TL
    ----------------------------------------
    Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
    1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı

  14. İbrahim DEĞERLİ güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    AHMET GÖKER (14-05-2016),Ali KORKMAZ (14-05-2016)

  15. #59
    Enduroist Kadim Üye berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Berk Çiğdem
    Üyelik tarihi
    02-12-2015
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    749
    Motosiklet
    1190adv - bmwr80rt
    Marka
    Ktm

    Standart

    Alıntı AHMET GÖKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haha
    Logoyu daha hemen değişmişsin be abi
    İlk olumlu rapor geldi senden.Artçı için nc den iyi diye.
    Bu artı 1.
    Şöyle kaba taslak bi baktın mı abi, hava filtresine, bujiye, yağ boşaltma tapası, filtersine.Ulaşılması kolay mı? Neyse daha çok yeni, şöyle bir de yakıtını test et bakalım.
    Yahu ben senden daha çok heycanlandım.Kan çekti kan
    Ben söyleyeyim sana onları

    Absli modellerde tek sıkıntı aküde çünkü depo altında ve çıkartması falan cidden uğraştırıyor adamı. Absli model alacaksanız şarj ünitesi almanızı kesinlikle tavsiye ederim kabloyu gidonun oraya çekiyorsunuz olay bitiyor. Abssiz modelde ise sele altında , seleyi aç akü önünde

    Bütün ana kablolar , sigorta kutusu vs bu sele altında çok kolay ulaşılabilecek yerde.

    Hava filtresi direk sele altında kutunun içinde.

    Bujiler kolay yerde çok uğraştırmıyor.

    Yağ boşaltma tıpası radyatör en altında , orayı açınca diyorsunuz ki aaa motor çişini yapıyor cidden öyle ama birde sol tarafta altta vitesin orada var bu tıpadan çok kolay.

    Filtre ise sağ tarafta. Filterenin bulunduğu kapağa ait 3 vidayı sökünce filtre önünüzde.

    Yağ dolum yeri ise gidonun orada. Hiç zorlanmadan huni ile çok rahat koyuluyor.

    Farların değişimi aşırı kolay bildiğiniz araba gibi , göstergenin altında kapakları açın elinizi sokun bitti.

    Tenerenin hiç bir yerini söküp çıkartmanıza gerek yok.Bunları yaparken hepsi dışarıdan çok kolay bir şekilde ulaşılabilir şekilde sadece abslide akü hariç.

  16. berkcigdem, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    AHMET GÖKER (14-05-2016)

  17. #60
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı berkcigdem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben söyleyeyim sana onları

    Absli modellerde tek sıkıntı aküde çünkü depo altında ve çıkartması falan cidden uğraştırıyor adamı. Absli model alacaksanız şarj ünitesi almanızı kesinlikle tavsiye ederim kabloyu gidonun oraya çekiyorsunuz olay bitiyor. Abssiz modelde ise sele altında , seleyi aç akü önünde

    Bütün ana kablolar , sigorta kutusu vs bu sele altında çok kolay ulaşılabilecek yerde.

    Hava filtresi direk sele altında kutunun içinde.

    Bujiler kolay yerde çok uğraştırmıyor.

    Yağ boşaltma tıpası radyatör en altında , orayı açınca diyorsunuz ki aaa motor çişini yapıyor cidden öyle ama birde sol tarafta altta vitesin orada var bu tıpadan çok kolay.

    Filtre ise sağ tarafta. Filterenin bulunduğu kapağa ait 3 vidayı sökünce filtre önünüzde.

    Yağ dolum yeri ise gidonun orada. Hiç zorlanmadan huni ile çok rahat koyuluyor.

    Farların değişimi aşırı kolay bildiğiniz araba gibi , göstergenin altında kapakları açın elinizi sokun bitti.

    Tenerenin hiç bir yerini söküp çıkartmanıza gerek yok.Bunları yaparken hepsi dışarıdan çok kolay bir şekilde ulaşılabilir şekilde sadece abslide akü hariç.
    Bu ne yahu sen tam bana aradığım motoru anlatmışsın.
    Akü için depo sökmek bana koymaz ;) TA da hava fitresi ne, radyatör kapağına, bujilere neye ulaşmak istiyorsan baştan depoyu zaten söküyorsun.Bune ya sanki racing her yer granaj öyle sosyetik sosyetik .Benim gibi adam hala bulamadı far ampülünü değıştirecek yolu. şak diye ulaşmalıyım periyodik bakım için her yerine granajdı depoydu sökmeden.
    Nc serisini de çok inceledim.Senin anlatımına göre tenereden çok kolay değil ama TA kadar periyodik bakım yapma açısından aralarında dağlar kadar fark var.Ben bir dizayncı olsam mutlaka buna dikkat ederdim.

    Sadece kafam yağı doldurmayı basmadı.Zaten o da basit diyorsun.
    Bilgi için çok teşekkür ederim.
    Şu Honda nın motor mekanik güvenini ve kolay parça bulunabilirliģimi bir hissedebilsem tenere ye geçiş için hazırlığa küçük küçük geçeceğim ama ncx ile gidip geliyorum.2 modelinin birbiriyle alakası yok ama ben de zaten hard endurocu değilim tatlı su endurocusuyum.
    En önemli kriter sök takı kendim yapabilmeliyim ve bir ömrü onla geçirebilmeliyim.Çünkü ben öyle motor alıp satma işini sevmiyorum.TA bana bir ömür yeterdi ama yakıtı bir de her işleme depo sök işi beni gıcık ediyor.
    Yoksa 650 cc bana çok bile geliyor.Bilmiyorum ama TA da çok da motor mekanik olarak güvende hissediyorum.İşte bu beni durduruyor.
    Senin ki giydi değilmi,aslında sana süper tenere gider. Anladın sen nedemek istediğimi
    Şimdi TA ya da haksızlık etmeyeyim ölümüne de zorluk yok sök tak da ama bir tenere kadar kolay değil.
    TA mı çok seviyorum.
    sağol tekrar bilgiler için.10 numara bilgiler.

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Konu AHMET GÖKER tarafından (14-05-2016 Saat 07:59 ) değiştirilmiştir.
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

 

 
Sayfa 6 Toplam 7 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 234567 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •