Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Çağın Sarılar (31-05-2016),MelihUlubilgen (01-06-2016)
Ali KORKMAZ (13-06-2016),Bora Karayel (01-06-2016)
melihulubilgen@hotmail.com
B RH +
0532 312 68 18
TAM KORUMA olmazsa olmaz.
Kavgada YUMRUK sayılmaz..
Ali KORKMAZ (02-06-2016)
Satacağını bilseydim Uğur ustanın ordan ördekleridim yahu Orda gördüm denedim, güzel bi olaymış
----------------------------------------
Yok Öyle 3 Aşağı 5 Yukarı
1 Aşağı 2,3,4,5,6 Yukarı
Ali KORKMAZ (02-06-2016)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Arif Oral Unal (02-06-2016)
Ali KORKMAZ (05-06-2016)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Bugün airhawk ile 100 km yol yaptım. İlk önce dikiz aynalarını ayarlıyorum mecburen. Biraz da koltuğu söküp altından askı iplerini geçirme serenatı oluyor. Sonra yola çıktım. Malzeme kayma yapmıyor asla ama motosiklet popomdan bağımsız hareket ediyor gibi. Uzun yol için mutlaka olması gereken bir cihaz ama şehir içi için biraz yükseldiğinden hakimiyet özellikle engebeli ve dar dönüşlerde biraz riskli olabiliyor, çünkü malum ayak ucunda durmak gerekiyordu bu hem yorucu hem de riskli biraz. Genel olarak alınması tavsiye olunur
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
Çağın Sarılar (13-06-2016)
Aynı ürünü feyizoğlundan aldım. İlk başta tam şişirdim ancak motorun üzerinde ciddi yükseldim. Motorum super toring olduğu için gidon sele açıklığın da ki artış öne daha fazla eğilmeme sebep oldu. Selemin kalça kısmı hafif aşağı meğilli olduğu için devamlı tanka kaydım ve tahmin olunacağı gibi ciddi sıkıntı yarattı 😁😁 anladınız siz sıkıntıyı Ciddi bel ağrısı çektim. Ertesi gün iade ettim. Ali ye katılıyorum, uzun stabil sürüşte düz selelerde bence başarılı olabilir ama şehir içinde ve benim ki gibi motorlarda sıkıntılı.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Ben zaten giden yükseltmek için çırpınırken bir de üzerine bu airhawk yükseltince gidona daha bir kapanıyorsun ve gidona yığılma oluyor bu da sürüşü olumsuz etkiliyor özellikle virajlarda. Çünkü kollarınız serbest kalsın, omzunuzu düşürüp tavuk misali kanat çırpar gibi rahat olsun denildiği için bu yükseklik kolları daha da kısaltıyor ve geriyor. Bu yönden olumsuz. Hafiften de öne yığılma ve sonucunda hayalarda sıkışma olabiliyor. Bayanlarda bu sorunun yaşanacağını sanmıyorum.
Ama uzun yol için bitirim. Özellikle Nazlı bir artçınız varsa (hanımefendiler için) biçilmiş kaftan.
Selesi bacak boyuna göre çok düşükler için Yani boyu kullandığı motosiklete göre uzun kişiler için ideal.
Çukurlu yollar ve sarsıntılı yolculuklar için ideal.
Montajı basit ama çalınabilir olduğu için günlük ya da anlık tak çıkarta uygun değil. Kediler bu malzeme için en büyük risk oluşturuyor bir defa tırmalayıp tırnağıyla delse direk çöp olur. Üzerine bir karton koyulmasını tavsiye ederim.
Sonuç: Tasarım olarak titreşimden arındırmak ve poponun hava almasını sağlamak, bu sayede uzun yol sürüşlerine olumlu katkı sağlaması adını çok güzel, ancak kullanım kolaylığının olmaması ve çalınabilir riski olması, bazı olumsuz etkilerinden dolayı(selenin yükselerek kolların kısalması) da sürüş dinamiklerini değiştirdiğinden kusursuz diyemeyiz.
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
Konu Ali KORKMAZ tarafından (12-06-2016 Saat 12:48 ) değiştirilmiştir.
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
Özgür hocam tam şişirdim demişsiniz yanlis bir uygulama olmasin... Normalde hafif sisiriyorsunuz poponuz seleye değdi değmedi olmali...
Toplam yukseklikte 1cm bilemediniz 2 cm oluyor
Ama evet aynalar ayarlanmali... Alt bağlama lastiklerini hep koltuğun altinda birakmistim ben...
GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Good Things Come To Those Who Wait