Motosenkron İçerenköy
Özel BMW Motosiklet Servisi
0531 781 03 69 - 0216 469 28 04
www.bmwmotosikletservisi.com
Ali KORKMAZ (30-04-2016),cemkucuk (02-05-2016),Yavuz Yücel (30-04-2016)
Bir kez daha anladım ki ustan varsa bmw nin her türü alınır.
1100 gs için o kadar uğraştım didindim fakat bir türlü içime sinmeyen şeyler vardı.
Ne bileyim bence olmaması gereken tıkırtı, uğultu vs.
Hem arkadaşım hem de ustam olan eski dostla da bir süredir sıkıntı yaşıyordum.
Bu hafta başı o çok ünlü Enver ustaya gittim.
Hem kalp ameliyatı geçirmiş hem de pil takılmış.
Aslında müşteri de pek kabul etmiyor du biliyorum.
Sağolsun benim motoru aldı.
Biliyorum müşteriyi beğenmezse almaz.
Önce bakar adama sonra kabul eder işi.
Benim söylediğim ve söylemediğim tüm sıkıntıları o bulmuş.
Dumura uğradım.
Zira yaklaşık 6 aydır ha bugün ha yarın diye beni sallayan eski arkadaşıma nispet her bir ıvırını zıvırını sökmüş.
Bak burada bu var şurada bu var deyince elini öpesim geldi.
Çünkü bunların yapılmış olması gerekiyordu ya da daha doğrusu bana yapıldı dendi.
Esasında Enver ustaya egzantrik zinciri için gitmiştim fakat onda bir şey yok dedi.
Tabii ki daha ağır bir işçilik gerektiririyor bu egzantrik zincir zımbırtısı.
Gerek yok dedi.
Velhasıl kelam illa usta işte.
AHMET GÖKER (05-05-2016),Ali KORKMAZ (05-05-2016),EmreOzer (07-05-2016),Haluk Tamdoğan (12-05-2016),İbrahim KARAASLAN (05-05-2016),ozgurcakici (05-05-2016),UĞUR KOÇ (05-05-2016)
ahmet f senel (06-05-2016),UĞUR KOÇ (19-06-2016)
Kullandıkça, başa işler geldikçe insan çok şey öğreniyor vesselam.
Bir de biraz ukalalık olacak ama bu motorlar atla deve değil yahu.
Bmw için yaklaşık 100 yıldır aynı sistem kullanılıyor herhalde.
Yani iyi usta yok diyoruz ama hakikaten niye yok bilmiyorum.
2-3 tane kritik yer var bmw de benim anladığım.
Yani yüksek masraf çıkaran.
Debriyaj baskı-balata
Şanzıman
Egzantrik zinciri
Şaft bakımı
Bunlarda para ile çözülüyor işte.
Zamanında değişmesi gereken parçalar değişmişse zaten motorlar ömürlük. Eskitemezsiniz bmw yi.
O yüzden alınır gs ler.
Temiz kullanmış adamdan gözü kapalı alınır.
UĞUR KOÇ (19-06-2016)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
necmi er (19-06-2016)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Yavuz hocam öncelikle yaklaşımınız farklı bir açıdan. Ailesel bir sıkıntıyla motosiklet sürememek veya ona Zaman ayıramamak ayrı bir durum(sıkıntı). Motosikletin fiyatının yüksek olması da ayrı bir durum. Sizin ailesel bir engeliniz var hissettiğim kadarıyla. Eğer bu olmasa bu konuya daha ılımlı yaklaşırdınız. Bu benim fikrim tabiki.
Doğru GS i şimdi burda tanımlarsan veya tarif edersek bunların dışındakiler yanlış GS mi olacak. Tabi ki hayır. Ben bunu Uğur ustanın sarı renkte birkaç gün önce sattığı GS Hakkı'nda da uzun uzun konuştum. Hatta alırsam satamama sıkıntısı yaşamak istemem çünkü gelirim fazla değil dedim. Uğur abi şaşırdı ve bana sen satmak için mi alıyorsun ki böyle konuşuyorsun dedi.
Şimdi siz bu motosikleti satmak için almadınız ama şartlar satmaya zorladı. Demek ki bu işin fıtratında var alınca geri satmak. O zaman rahat satabileceğim bir GS almak bana daha mantıklı gelir. Her satıcının bir alıcısı var. Ben kazasız ve düşük km seçmendeydi sebep de olur da satmak icap ederse sıkıntı yaşamayım istedim. Herkesin görüşüne saygı duymak lazım. Ben kazalı veya yüksek km GS leri almak mantıksız veya alınmaz demiyorum. Benim sahiplenme tarzıma göre tercihim değildir. Kimisi de var çok takıntılıdır.
Ben hiçbirşeye takmam takıntım pürüzün yoktur. Ben bu konuyu Ediz abi ile de görüştüm Uğur abi ile de görüştüm. Aradığım 3-4 ilanla da görüştüm. Hatta senle de görüştüm abi. Uzun uzun konuştuk. Kısaca ben temiz ve orijinal motosiklet almayı tercih ederim ki rahat satabileyim, derdi ve sıkıntısı az olsun, satarken de peynir ekmek gibi satılsın.
Doğru GS tanımı alma amacına göre değişir ama benim amacıma göre sorusuz ve kusursuz motosiklet ya da emsallerine göre daha az kusurlu motosiklet doğru GS dir. Bu sana veya Uğur abiye göre değişir. Avrupa'daki Ada'ma göre 1 milyon km deki de doğru GS dir. Şayet bu satış mantığı Türkiye'deki düşük km tercihi gibi olmasa da Avrupadaki gibi km takıntısı olmasa şuan Mersin'deki 117 bin km deki GS i almıştım. Ama dediğim gibi doğru GS maalesef satıcısı hakkını verse de mantıksız sistemin yüzünden değişiyor, özünü yansıtmıyor bence.
Abi sana birşey deyim mi satma motosikletini bin gez yoksa seni yer bitirir bu stres. Bak sezon açıldı git bir Deniz yap kur çadırını al oltanı, uzan rejisör koltuğuna bak keyfine be. Senin tek sıkıntın motosikletini alıp binmek isteğini kıran bir yengemiz var sanırım. Bunu aşsan şu olaylara daha farklı yaklaşırsın. Benim kız arkadaşım yağmurun çamurun içine batsa motosiklet ben ellemeyim o çıkartır hadi gezelim der. Çadırı kurar. O derece hevesli yani. İşte bu da arkadaşımı seçerken doğru bir arkadaş seçmedeki en önemli sebep. Motosikleti sevmeyen benle dolaşmasın. Dünyada kız mı kalmadı GS im var o bana yeter. Bu kadar abi başka sözüm yok.
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
Arif Oral Unal (19-06-2016),Enver kutlu (19-06-2016)
Valla motor falan hikaye mevzu bahis aile olduktan sonra uzay mekiği olsa ne yazar. Yavuz hocam gerekirse 3-5 zarar çiz sat gitsin, huzurunu bozma.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ahmet f senel (19-06-2016),berkcigdem (21-06-2016),Yavuz Yücel (20-06-2016)
Yavuz Bey GS motosiklet piyasasında en kolay satılan motorlardan biridir, doğru fiyat önemli. Arzu ederseniz sizi doğru kişilere yönlendirerek satmanıza yardımcı olabiliriz. Aksi halde satması zor gibi aslı astarı olmayan iddialarınız forumu okuyan başka dostlarımıza yanlış bilgilendirme olacaktır. Saygılarımla.
Sent from my iPad using Tapatalk