Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 34 Toplam 102 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 243031323334353637384484 ... SonuncuSonuncu
331 den 340´e kadar. Toplam 1012 Sayfa bulundu
  1. #331
    Enduroist Üye engintuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    engin tuna
    Üyelik tarihi
    19-03-2016
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    55
    Motosiklet
    Africa twin crf1000 dct
    Marka
    Honda

    Standart

    Lastik konusunda bende birşeyler eklemek isterim. 1600km de iken dunlopları çıkartıp ( arazide performansı cidden berbattı) Heidenau k60 scout taktım ve 3000km yi aşkın yol yaptım. Bunun %90 ı asfalt %10 u arazi idi. Dunloptan farklarını söylemem gerekirse artıları olarak arazide mükemmel ötesi gidiyo, toprak çakıl kum farketmez atla zıpla motorla banamısın demiyo , ıslak zeminde daha iyi virajlardada yola iyi tutunuyo. Şimdiye kadar hiç savrulma kayma yaşamadım. Eksileri çok gürültülü, dunlopa göre yol konforu kötü titreşim oluyo ve 190-195km den daha hızlı gitmiyo motor. Tavsiye edermiyim ?? eğer asfalt ağırlıklı kullanıyosanız ayda yılda bir toprağa girerim diyosanız hayır almayın , ama ben kampçıyım yol olmayan yere giderim kimse beni tutmasın , hızla işim olmaz diyosanız hiç düşünmeyin alın. Lastikler bitsin ben yine k60 scout alıcam

  2. engintuna güzel mesajın için 3 üye sana teşekkür etti :

    ahmet f senel (14-07-2016),Arif Oral Unal (14-07-2016),SONAY YÜKSEL (14-07-2016)

  3. #332
    Enduroist Üye Burak Zeytincioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Burak
    Üyelik tarihi
    04-04-2016
    Bulunduğu yer
    Bursa
    Mesajlar
    41
    Motosiklet
    CRF1000L Africa Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Trexes 33 lt Top case.
    Bence tam motorun cüssesine göre








  4. Burak Zeytincioğlu güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Ali KORKMAZ (22-07-2016),Tuğberk Çelikkol (24-07-2016)

  5. #333
    Enduroist Kadim Üye ERDIM ELITEZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ERDIM ELITEZ
    Üyelik tarihi
    17-09-2015
    Bulunduğu yer
    ISTANBUL
    Mesajlar
    988
    Motosiklet
    AFRICA TWIN CRF1000L DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Vallahi 58 givi = huzurmus


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. ERDIM ELITEZ, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    harun solmaz (27-07-2016)

  7. #334
    Enduroist Üye Selimcan Dalgıç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Selimcan Dalgıç
    Üyelik tarihi
    13-05-2016
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    27
    Motosiklet
    CRF 1000L
    Marka
    Honda

    Standart

    Lastikleri tubeless'e çeviren var mı? Geçen gün Tarabya'da lastik patlayıp yolda kalınca ciddi ciddi düşünmeye başladım.

    Sent from my SM-T710 using Tapatalk

  8. #335
    Moderatör Arif Oral Unal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Arif Oral Unal
    Üyelik tarihi
    05-10-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,367
    Motosiklet
    R1250 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Selimcan Dalgıç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lastikleri tubeless'e çeviren var mı? Geçen gün Tarabya'da lastik patlayıp yolda kalınca ciddi ciddi düşünmeye başladım.

    Sent from my SM-T710 using Tapatalk
    Motul un köpüğü iç lastikte de işe yarıyor yazıyor sadece yırtılmaması lazım. Diğer yandan ben kalın iç lastik taktım tedbir olarak.

    Ancak söküp takmayı da bilmek ve uzun yola gerekli donanımla gitmek gerekir tabi


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #336
    Enduroist Üye Haluk Tamdoğan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Haluk Tamdoğan
    Üyelik tarihi
    02-05-2016
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    37
    Motosiklet
    CRF1000L Africa Twin DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Gecmis olsun. Zor durumlar. Kopru ustunde ayni durumu yasamis biri olarak soyluyorum. 12v pompa varsa, ufak patlaklari sisirip en yakin lastikciye gidilir. Yardirdiysan malesef ya cekici ya degisim. Degisim icin levye pompa ic lastik ve anahtar takimi sart. Zor konular Selimcan. Kader in cilvesi, oldurmeyen guclendirir. R1200 gs ler lastik patlatmiyo diyolar, saka saka tamamen trolledim ozur dilerim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hep ilk günkü gibi...

  10. #337
    Enduroist Üye Selimcan Dalgıç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Selimcan Dalgıç
    Üyelik tarihi
    13-05-2016
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    27
    Motosiklet
    CRF 1000L
    Marka
    Honda

    Standart

    Valla benim durumumda arka lastiğe ufak bir vida girmiş. İstanbul dev gibi bir şantiye olduğundan bu tip durumlar çok anormal değil. Motosikletin jant üzerine düşmesi çok kısa sürdü, tubeless lastik olsa hemen inmezdi diye tahmin ediyorum, yada fitil ile tamir edip yola devam edebilirdim. Çekici ile motosikleti lastikçiye götürmek zorunda kaldım, biraz eziyet oldu açıkcası.
    Yurtdışı forumlarda da insanlar lastikleri tubeless'e çevirmekle ilgili paylaşımlar yapıyorlar, çok zor değil gibi anlıyorum fakat bu işi İstanbul'da yapacak bir yer bulmak lazım, belki lastik değiştirirken yaptırılabilir.

  11. #338
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    LAstik hayati bi konu tubeles e çevirmek güvenlik açısından uygun mu, jant yanakları buna elveriyor mu, ağır yük ve yol şartlarında ne gibi tepkiler verir ona da çok dikkat etmek lazım...

  12. omercem, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (28-07-2016)

  13. #339
    Enduroist Üye Selimcan Dalgıç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Selimcan Dalgıç
    Üyelik tarihi
    13-05-2016
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    27
    Motosiklet
    CRF 1000L
    Marka
    Honda

    Standart

    Whatsapp grubunda bir arkadaş da yamalube lastik tamir spreyi ile durumu kurtarmış. Çantada bunlardan bir tane bulundurmakta fayda var sanki.
    AT jantların güvenlik yanağı var diyorlar, tubeless lastik daha hafif olacağı ve iç lastik olmadığından daha az ısınacağı için daha performanslı kullanılabiliyor anladığım kadarıyla.
    Tabi dönüşüm işlemi düzgün yapılmazsa jantın hava kaçırması ve yollarda rezil olmak da olası :-)

  14. #340
    Enduroist Katılımcı Üye ALPER TÜRKŞEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ALPER TÜRKŞEN
    Üyelik tarihi
    23-11-2015
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    112
    Motosiklet
    CRF 1000L MT
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Selimcan Dalgıç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla benim durumumda arka lastiğe ufak bir vida girmiş. İstanbul dev gibi bir şantiye olduğundan bu tip durumlar çok anormal değil. Motosikletin jant üzerine düşmesi çok kısa sürdü, tubeless lastik olsa hemen inmezdi diye tahmin ediyorum, yada fitil ile tamir edip yola devam edebilirdim. Çekici ile motosikleti lastikçiye götürmek zorunda kaldım, biraz eziyet oldu açıkcası.
    Yurtdışı forumlarda da insanlar lastikleri tubeless'e çevirmekle ilgili paylaşımlar yapıyorlar, çok zor değil gibi anlıyorum fakat bu işi İstanbul'da yapacak bir yer bulmak lazım, belki lastik değiştirirken yaptırılabilir.
    İstanbulda ümraniyede murat motor diye bir yer varmış orası yapabiliyormuş sanırım tubless e çevirme olayını. jantın üzerine bir çeşit şambrel yapıştırarak tellerden hava kaçmasını engelliyormuş.

 

 
Sayfa 34 Toplam 102 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 243031323334353637384484 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •