Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 41 Toplam 102 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 313738394041424344455191 ... SonuncuSonuncu
401 den 410´e kadar. Toplam 1012 Sayfa bulundu
  1. #401
    Enduroist Üye Selimcan Dalgıç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Selimcan Dalgıç
    Üyelik tarihi
    13-05-2016
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    27
    Motosiklet
    CRF 1000L
    Marka
    Honda

    Standart

    Ben slime uygulaması yaptırdım. İç lastik için de ayrı ürünü var. Yırtılmaya karşı işe yaramaz maalesef, ancak ufak çaplı deliklerde faydası var.

    Sent from my SM-T710 using Tapatalk

  2. #402
    Enduroist Katılımcı Üye ALPER TÜRKŞEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ALPER TÜRKŞEN
    Üyelik tarihi
    23-11-2015
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    112
    Motosiklet
    CRF 1000L MT
    Marka
    Honda

    Standart

    iç lastikte malesef ne yaparsanız yapın faydası olmaz neden diyeceksiniz. çivi vs battığı zaman siz bunu farkedene ve lastik inene kadar malesef lastiğin üzerinde yürümüş olacaksınız ve bu batan nesne iç lastiğin birden fazla noktadan delinmesine yol açacaktır. iç lastik için olan sıvılar var fakat bahsettiğim gibi bir durum oluşacağından bir fayda göremessiniz ne yazıkki.

  3. ALPER TÜRKŞEN, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Gürol Kıvırcık (12-09-2016)

  4. #403
    Enduroist Kadim Üye Gürol Kıvırcık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Gürol Kıvırcık
    Üyelik tarihi
    15-01-2016
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    824
    Motosiklet
    Manuel AT
    Marka
    Honda

    Standart

    https://www.youtube.com/watch?v=L3NJXuLYjEM

    bu test sonrası hiçbir değişim yapılmadan aynı lastiklerde 8500 km yol yapıldı.(bajaj 250 iç lastikli)



    uygulamayı kendiim yapmadım ama çok kolaylıkla yapabilirsinizde.
    (Biraz geriye gidilip yada konu baştan okunulursa aynı sorulara defalarca cevap gereği kalmaz arkadaşlar)
    Konu Gürol Kıvırcık tarafından (12-09-2016 Saat 22:07 ) değiştirilmiştir.

  5. #404
    Enduroist Katılımcı Üye ALPER TÜRKŞEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ALPER TÜRKŞEN
    Üyelik tarihi
    23-11-2015
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    112
    Motosiklet
    CRF 1000L MT
    Marka
    Honda

    Standart

    Gürol hocam yapılan teste lastik yere temas etmiyor yani lastik üzerinde herhangi bir yük yok. Dediğim gibi iç lastiklerde bu tür ürünlerişe yaramaz nedeni ise çok basit lastiğe çiviş vs girdiği zaman lastik döndükçe iç lastiğin epeyce yırtılmasına yol açacaktır ve bu durumda bu sıvılar malesef işe yaramayacaktır. Yani lastik inene kadar siz bunu farkedinceye kadar latik bir kaç tur atmış olacaktırki buda batan çivinin lastiği çeşitli yerlerinden delmesi demektir. Bu olay bizzat başımıza geldiği için yazıyorum tecrübeyle sabittir bu sıvıların işe yaramadığı. ( Tubles lastikler hariç )

  6. ALPER TÜRKŞEN, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    ahmet gül (20-09-2016)

  7. #405
    Enduroist Üye Selimcan Dalgıç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Selimcan Dalgıç
    Üyelik tarihi
    13-05-2016
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    27
    Motosiklet
    CRF 1000L
    Marka
    Honda

    Standart

    Geçenlerde arka lastiğim patladığında bu sıvı olsaydı yolda kalmazdım. Lastiğin tam ortasından bir vida girmişti ve iç lastik ufacık bir delikten inmişti. Tabi iç lastiğin yırtılma olasılığı çok yüksek ve bu tip sıvılar yırtılma durumunda işlevsiz kalıyor.

    Sent from my SM-T710 using Tapatalk

  8. #406
    Enduroist Kadim Üye Gürol Kıvırcık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Gürol Kıvırcık
    Üyelik tarihi
    15-01-2016
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    824
    Motosiklet
    Manuel AT
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı ALPER TÜRKŞEN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gürol hocam yapılan teste lastik yere temas etmiyor yani lastik üzerinde herhangi bir yük yok. Dediğim gibi iç lastiklerde bu tür ürünlerişe yaramaz nedeni ise çok basit lastiğe çiviş vs girdiği zaman lastik döndükçe iç lastiğin epeyce yırtılmasına yol açacaktır ve bu durumda bu sıvılar malesef işe yaramayacaktır. Yani lastik inene kadar siz bunu farkedinceye kadar latik bir kaç tur atmış olacaktırki buda batan çivinin lastiği çeşitli yerlerinden delmesi demektir. Bu olay bizzat başımıza geldiği için yazıyorum tecrübeyle sabittir bu sıvıların işe yaramadığı. ( Tubles lastikler hariç )
    Üstad bu ürün farklı olabilir,bisiklette işe yarıyorsa motosiklettede yaramalı,sizin dediğiniz giren çivinin vidanın lastiği birkaç yer yada defa delmesi için çok ince bir temas olması gerekiyor yani kısacık bir çivi falan olmalıki iç lastiğe değdi değmedi gibi üzerinden geçtikçe defalarca delsin ihtimal dahilindemi? evet,iç lastiğin içine geçen bir batmada aynı şeyler olacağını sanmıyorum sonuçta batan madde ile lastiği kaplayan bir dışa basınçla malzeme sıkışıyor en azından hava takviyesi ile lastikçiye gidilebilir diye düşünüyorum,sonuçta 70 liraya halledilen bir madde ve balans yaratmadı,denemekten zarar gelmez ve en önemlisi ürünün türkiye sayfasında diğer temizlik,cila gibi maddeleri ile birlikte tüm kullanıcıların mesajları var sayfa Facebook sayfası dolayısı ile isteyen istediğini yazabiliyor ve anında yayınlanıyor denetleme yok,sayfada daha alehte bir deneyim okumadım,temizlik sıvısının balatayı bozduğuda yazıyor mesela ama lastik patlamasında iş görmediği gibi bir yoruma daha rastlayamadım.

  9. Gürol Kıvırcık, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    ALPER TÜRKŞEN (13-09-2016)

  10. #407
    Enduroist Kadim Üye ERDIM ELITEZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ERDIM ELITEZ
    Üyelik tarihi
    17-09-2015
    Bulunduğu yer
    ISTANBUL
    Mesajlar
    988
    Motosiklet
    AFRICA TWIN CRF1000L DCT
    Marka
    Honda

    Standart

    Alper hocamin dedigi dogru. İse yaramasi icin patladigi anda durmamiz gerekmekte. Lastik basinc sensoru aninda hbr verdiginden kisa surede durabiliyorsunuz. Gecen facebook grubunda bir arkadasin basina geldi. Yamaltube sikip yola devam etti sensor sayasinde. Sensorsuz diger bi arkadas da karadeniz yollarinda yarilmis ic lastikle bogustu durdu. Gerin vida da pimapen vidasi kadardi. İc lastigi farkedene kadar komple yarmis neredeyse


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. ERDIM ELITEZ, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Haluk Tamdoğan (14-09-2016)

  12. #408
    Enduroist Kadim Üye Gürol Kıvırcık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Gürol Kıvırcık
    Üyelik tarihi
    15-01-2016
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    824
    Motosiklet
    Manuel AT
    Marka
    Honda

    Standart

    [QUOTE=ERDIM ELITEZ;249839]Alper hocamin dedigi dogru. İse yaramasi icin patladigi anda durmamiz gerekmekte. Lastik basinc sensoru aninda hbr verdiginden kisa surede durabiliyorsunuz. Gecen facebook grubunda bir arkadasin basina geldi. Yamaltube sikip yola devam etti sensor sayasinde. Sensorsuz diger bi arkadas da karadeniz yollarinda yarilmis ic lastikle bogustu durdu. Gerin vida da pimapen vidasi kadardi. İc lastigi farkedene kadar komple yarmis neredeyse


    Sent from my iPhone using Tapatalk[/QUO

    Erdim,karadenizde problem yaşayan Bora dostumdur geçen hafta bana uğradığında konuyu konuştuk,problem sensör olmaması değil zira bildiğin gümleme patlaması yani dediğim gibi aşırı basınçtan ve bora çok çok iyi bir sürücüdür anında durmuş,vidanın devfalarca girip çıkma işi değil yani sensör hiçbir işe yaramazdı,ha sensör kötümü? hayır ama aşırı basınç patlamasında hiçbir işe yaramaz.

  13. #409

    Trakya
    Bölge Sorumlusu

    SONAY YÜKSEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    SONAY YÜKSEL
    Üyelik tarihi
    23-01-2016
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    582
    Motosiklet
    R 1250 GS ADV + XMAX 300
    Marka
    Bmw

    Standart

    Geçtiğimiz Hafta Sonu Saroz dan İstanbul a dönerken , vites kaçta olursa olsun , Vites Göstergesindeki rakam yanıp sönüyordu , tüm viteslerde , Motor DCT , vites geçişlerinde , çekişte her hangi bir sıkıntı yok , ertesi gün tekrar çalıştırdığımda bu durum olmadı , dönüş yolumun öncesinde çok yoğun çamurda kulanım oldu , tüm motor ve yürüyen aksam çamur içinde kaldı , bununla alakası varmı bilmiyorum ama sanki bir çeşit uyarı gibi geldi bana , fikri olan var mı?

  14. #410
    Enduroist Katılımcı Üye
    Isim
    Yılmaz yılmaz
    Üyelik tarihi
    08-06-2015
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    433
    Motosiklet
    Vespa
    Marka
    Vespa

    Standart

    kontağı kapatıp açınca düzeliyor bir sefer bana da olmuştu, onun üzerine yaklaşık 5000 yaptım sıkıntı yok abi

  15. yılmaz yılmaz, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    SONAY YÜKSEL (04-10-2016)

 

 
Sayfa 41 Toplam 102 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 313738394041424344455191 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •