Biraz da ergonomisinden bahsedeyim.
Benim gibi ufak tefek bir adam için neredeyse modifiye etmeden kullanılabilir halde motor.
Japonlar biraz da kendilerine göre yapmış motoru herhalde.
Sele yüksekliği çok rahat kullanım sağlıyor.
Tahminimce boy 1.70 de olsa kurtarır.
Hatta alçak sele ile 1.65 bile kurtarır zannımca.
Bu çok önemli ve güzel bir durum.
Seleler kaymaz malzemeden
Hem sürücü hem artçı ayrı ayrı ve oldukça geniş ve rahat.
2 ayrı yükseklik ayarı var.
debriyaj ve frenler hidrolik.
Kocaman kocam hidrolik rezervleri yok.
Debriyaj rezervi dikdörtgen şeklinde ve minik.
Hatta ben düz halat zannettim.
İşin güzel yanı manetler minik ve dev eller için çok güzel ayarlanmış.
Benim ellerim küçük ve her motor da az da olsa sıkıntı yaşadım.
Bun da tam oldu.
Debriyaj 4 kademe, ön fren 5 kademe ayarlanıyor ve çok çok rahat kullanım sağlıyor.
Gidon çok geniş. Yelken gibi.
2014 den sonra konik bir bağlantı ile mesnete tuttturulmuş.
O yüzden gidon yükseltme pek yok.
TT de buldum ve aldım ben de. 2 cm yükseltme sağlıyor.
Gerek var mı yükseltmeye?
Pek yok ama olmuşken olsun dedim. Konfor için.
GS in oluşturduğu kas ve konum hafızası (başka motorlar için de öyle tabii) ilk başta garip his oluşturdu ama çabuk alıştım gidona.
Hatta dün GS i bir dolaştırayım dedim o çok garip geldi.
Başka motor her ilk kullanımda garip hisler oluşturuyor doğal olarak.
Oturuş pozisyonu ve ayak kumandalarına erişim sıkıntısız.
Yani hemen adapte olunabilir.
Bir tek yan ayaklığı açmak garip geldi.
Değişik yapılmış.
Şimdilik bu kadar.