Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 30 Toplam 39 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 20262728293031323334 ... SonuncuSonuncu
291 den 300´e kadar. Toplam 386 Sayfa bulundu
  1. #291
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı berkcigdem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gazı sonuna kadar açar ve 6500 devirin altına düşmezsen çokda güzel var abi
    O işler bizi bozar abi.
    Biz 110-120 kmciyiz. ;)

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Konu AHMET GÖKER tarafından (28-09-2016 Saat 22:40 ) değiştirilmiştir.
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  2. #292
    Enduroist Kıdemli Üye Bora Karayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Bora Karayel
    Üyelik tarihi
    20-04-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,087
    Motosiklet
    F800
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı AHMET GÖKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Keyif olmaktan çıkıyor derken ne kastettin acaba? Çok mu titriyor yoksa Yaradana artık kavuşuyorsun hissi mi veriyor

    Yiğidi öldür hakkını yeme.TA ile 130, 140 git gayet oturaklı, az biraz rüzgarlı ama titreşimsiz gidiyor.O bakımdan çok memnun fakat bu hızlarda benzin ibresinin de hızla düştüğünü görmek kötü oluyor yahu

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Türbülans çok oluyor, yan rüzgardan çok etkileniyor birde titreşim fazla oluyor ( ben gerçi titreşim seviyorum hoşuma gidiyor beni dinç tutuyor da yinede fazla Yaradana kavuşuyor hissi 160 dan sonra

    GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Good Things Come To Those Who Wait

  3. #293
    Ordinaryus Enduroist AHMET GÖKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÖKER
    Üyelik tarihi
    16-03-2014
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,270
    Motosiklet
    TRANSALP XL65OV VE ZONGSHEN ZS200CROSS
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Bora Karayel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Türbülans çok oluyor, yan rüzgardan çok etkileniyor birde titreşim fazla oluyor ( ben gerçi titreşim seviyorum hoşuma gidiyor beni dinç tutuyor da yinede fazla Yaradana kavuşuyor hissi 160 dan sonra

    GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Abi bu türbülans derken kamyon , otobüsün arkasından giderken oluşan sallatıyı mı diyorsun acaba?
    O TA da da oluyor.
    Yol almak varsa kaderde,giderim benzinimin bitmediği sürece

    Ahmet loves Ming so much
    Ming loves Ahmet so much
    Haha

  4. #294
    Enduroist Üye RASİM SERT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    RASİM SERT
    Üyelik tarihi
    08-10-2012
    Bulunduğu yer
    TEKİRDAĞ
    Mesajlar
    9
    Motosiklet
    660 XTZA-2015
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı AHMET GÖKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi bu türbülans derken kamyon , otobüsün arkasından giderken oluşan sallatıyı mı diyorsun acaba?
    O TA da da oluyor.
    bugün daha denk geldi otobüs solayana kadar aptal etti
    Genelde insanlar bir yere giderken araç kullanır.. Biz ise "Motor Kullanmak" için bir yerlere gideriz..

  5. #295
    Enduroist Kıdemli Üye Bora Karayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Bora Karayel
    Üyelik tarihi
    20-04-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,087
    Motosiklet
    F800
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı AHMET GÖKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi bu türbülans derken kamyon , otobüsün arkasından giderken oluşan sallatıyı mı diyorsun acaba?
    O TA da da oluyor.
    Hepsi birden... Arkasindan yanindan önünden köprü geçerken, tirmanirken inerken... leylek gibi makine. Valla açikçasi benim dakarda olmuyordu ki daha kotu havalara daha kotu şartlara denk gelmiş tim kendisi ile

    GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Good Things Come To Those Who Wait

  6. #296

    Karadeniz
    Bölge Sorumlusu

    ahmet şen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet şen
    Üyelik tarihi
    11-12-2015
    Bulunduğu yer
    trabzon
    Mesajlar
    200
    Motosiklet
    CRF1000L MT
    Marka
    Honda

    Standart

    omru cok kisa olan kaplin lastikleri icin alternatif bir cozum. tenere kullananlarin isine yarayacaktir. https://youtu.be/_Zqt4T9Y0L0

  7. #297
    Enduroist Kıdemli Üye Cem oruç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cem oruç
    Üyelik tarihi
    26-11-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    352
    Motosiklet
    tiger 800
    Marka
    Triumph

    Standart



    Özellikle Ahmet arkadaşım için, TA dan Tenereye geçmek nasılmış birde ben anlatayım kısa tecrübemle;

    Öncelikle şunu belirteyim iki motosiklette farklı kulvarların farklı karakterde modelleri. ancak ülkemiz şartlarında muadil kıtlığından dolayı çok defa birbirleri ile kıyaslanıyorlar. ayrıca farklı dönemlerin farklı teknolojilerin araçları, elbette verimlilik konusunda da farklılıkları var. sınıf kavramları konusuna çok takılmak istemiyorum ama eğer ikisi de dualpurpose ise tenere 30/70 Ta 70/30. Ta bir turing ise tenere bir enduro. eğer Ta bir enduro ise tenere bir kros tipi motosiklet. kısacası aşağıdaki yaptığım kıyaslamanın elma ile armut kıyaslaması olduğu bilinmeli. ikisi de zevk veriyor ikisi de karın doyuruyor.

    TA.. bildiğin saltanat kayığı.. Antalya - Tekirdağ arası defalarca gidiş gelişimde 280-300 km de bir sadece benzincide mecburiyetten durduğumu bilirim. sele konforu olsun amortisörler olsun 2 silindirin yumuşaklığı olsun asla yormazdı.

    Tenere ise... 150 km sonra sele ısırmaya başlıyor. tek silindir ve agresif motor karakteristiği yüzünden gaz ayarında hassaslaşmadıkça, her hızlanma yavaşlamada, özellikle sert ve devamlı virajlarda çok sarsıyor.

    TA... besleme teknolojisininde etkisiyle her ne kadar keyif veren bir araç olsada çok yakıyor.

    Tenere ise.... tek silindiri enjeksiyonu ve nispeten mülayim beygir gücüyle az yakıyor. iki motosiklet, 5,5-6 lt aralığında ortak paydada buluşsa da, bu değerler iki motosikletten alınan hazzın, tamamen zıt duygularda yoğunlaştığı anlara denk geliyor. Bu değerler, birinde rüzgara karşı, uzaktaki sahilden batan güneşi seyrederek giderken, diğerinde ise soğumaya yüz tutmuş yeryüzünün yüksek tepelerinde içini ısıtmaya programlanıp zıplama vaziyetindeyken elde edilebiliyor.

    Tenere de... Yüksek oturuş pozisyonu trafikte seyir zevki sunarken engebeli satıhta tedirgin ediyor. daha ince bir yapıya sahip oluşu şehir içinde bir yandan avantaj sağlarken, fazla dikkate alınmamayı da beraberinde getiriyor bununda imdadına muhteşem egzoz sesi yetişiyor.

    Ta ise... ağırlığını hissettiren yapısıyla beni şehir içine sokmayın diyor hep aynı şeyi zorlu araziler içinde söylüyor aslında ancak amortisör yapısı tel jantları ile onunda üstesinden geliyor hakkını verenin elinde.

    Tenere... yüksek yapısıyla yan rüzgarlardan oldukça etkileniyor. TA..??? oda etkileniyor ama tenereden az.

    Lazımsa viraj performansı... Ta daha iyi çünkü daha alçak.

    artçı konforu.... bence tenerenin artçısı sürücüden daha şanşlı... Ta.. defalarca söylendi.

    ara hızlanmalar.. tenere mest ediyor. Ta is ağır abi ama asla üzmüyor. ver arpamı istediğin kadar gideyim diyor. bi taraftan da çok oynama gaz kolumla diyor.

    frenler... hatırı sayılır şekilde tenere önde.

    yok kornasıydı farıydı lastiğiydi konularına girmek gereksiz. rahat durmuyoruz ki hep bişeyler takıp takıştıracağız zaten.

    Özet:
    TA.. turing di uzun yollar katedilebilir arızada çıkarmaz bastın mı giderdi. ama sadece 300 km sonra memleketin durumundan, küresel sermayeye her türlü kamusal paylaşım film şeridi gibi gözümün önünden geçerdi. özler miyim? tadı damağımda kaldı mı? kesinlikle. ama farklı tatlar denemek bizlerin kanında var.

    Tenere.... karakter ve heveslerime uygun değil gibi gözükse de, kırkımdan sonra beni cezbedebildiyse az yakıtı, sorunsuzluğu ve her koşulda kul köle oluşudur. uzun yol gidilmez mi?

    Şimdilerde çoook uzun soluklu bir seyahatin altyapısına başladım bile...
    The Albatros pır pır high. TAaa far saw.

  8. Cem oruç güzel mesajın için 7 üye sana teşekkür etti :

    AHMET GÖKER (06-12-2016),ahmet korkmaz (12-11-2016),Ali KORKMAZ (12-11-2016),berkcigdem (11-11-2016),cemkucuk (11-11-2016),Ersan ÖZYURT (12-11-2016),KemalTurgut (20-06-2017)

  9. #298
    Enduroist Kadim Üye berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Berk Çiğdem
    Üyelik tarihi
    02-12-2015
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    749
    Motosiklet
    1190adv - bmwr80rt
    Marka
    Ktm

    Standart

    Alıntı Cem oruç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Özellikle Ahmet arkadaşım için, TA dan Tenereye geçmek nasılmış birde ben anlatayım kısa tecrübemle;

    Öncelikle şunu belirteyim iki motosiklette farklı kulvarların farklı karakterde modelleri. ancak ülkemiz şartlarında muadil kıtlığından dolayı çok defa birbirleri ile kıyaslanıyorlar. ayrıca farklı dönemlerin farklı teknolojilerin araçları, elbette verimlilik konusunda da farklılıkları var. sınıf kavramları konusuna çok takılmak istemiyorum ama eğer ikisi de dualpurpose ise tenere 30/70 Ta 70/30. Ta bir turing ise tenere bir enduro. eğer Ta bir enduro ise tenere bir kros tipi motosiklet. kısacası aşağıdaki yaptığım kıyaslamanın elma ile armut kıyaslaması olduğu bilinmeli. ikisi de zevk veriyor ikisi de karın doyuruyor.

    TA.. bildiğin saltanat kayığı.. Antalya - Tekirdağ arası defalarca gidiş gelişimde 280-300 km de bir sadece benzincide mecburiyetten durduğumu bilirim. sele konforu olsun amortisörler olsun 2 silindirin yumuşaklığı olsun asla yormazdı.

    Tenere ise... 150 km sonra sele ısırmaya başlıyor. tek silindir ve agresif motor karakteristiği yüzünden gaz ayarında hassaslaşmadıkça, her hızlanma yavaşlamada, özellikle sert ve devamlı virajlarda çok sarsıyor.

    TA... besleme teknolojisininde etkisiyle her ne kadar keyif veren bir araç olsada çok yakıyor.

    Tenere ise.... tek silindiri enjeksiyonu ve nispeten mülayim beygir gücüyle az yakıyor. iki motosiklet, 5,5-6 lt aralığında ortak paydada buluşsa da, bu değerler iki motosikletten alınan hazzın, tamamen zıt duygularda yoğunlaştığı anlara denk geliyor. Bu değerler, birinde rüzgara karşı, uzaktaki sahilden batan güneşi seyrederek giderken, diğerinde ise soğumaya yüz tutmuş yeryüzünün yüksek tepelerinde içini ısıtmaya programlanıp zıplama vaziyetindeyken elde edilebiliyor.

    Tenere de... Yüksek oturuş pozisyonu trafikte seyir zevki sunarken engebeli satıhta tedirgin ediyor. daha ince bir yapıya sahip oluşu şehir içinde bir yandan avantaj sağlarken, fazla dikkate alınmamayı da beraberinde getiriyor bununda imdadına muhteşem egzoz sesi yetişiyor.

    Ta ise... ağırlığını hissettiren yapısıyla beni şehir içine sokmayın diyor hep aynı şeyi zorlu araziler içinde söylüyor aslında ancak amortisör yapısı tel jantları ile onunda üstesinden geliyor hakkını verenin elinde.

    Tenere... yüksek yapısıyla yan rüzgarlardan oldukça etkileniyor. TA..??? oda etkileniyor ama tenereden az.

    Lazımsa viraj performansı... Ta daha iyi çünkü daha alçak.

    artçı konforu.... bence tenerenin artçısı sürücüden daha şanşlı... Ta.. defalarca söylendi.

    ara hızlanmalar.. tenere mest ediyor. Ta is ağır abi ama asla üzmüyor. ver arpamı istediğin kadar gideyim diyor. bi taraftan da çok oynama gaz kolumla diyor.

    frenler... hatırı sayılır şekilde tenere önde.

    yok kornasıydı farıydı lastiğiydi konularına girmek gereksiz. rahat durmuyoruz ki hep bişeyler takıp takıştıracağız zaten.

    Özet:
    TA.. turing di uzun yollar katedilebilir arızada çıkarmaz bastın mı giderdi. ama sadece 300 km sonra memleketin durumundan, küresel sermayeye her türlü kamusal paylaşım film şeridi gibi gözümün önünden geçerdi. özler miyim? tadı damağımda kaldı mı? kesinlikle. ama farklı tatlar denemek bizlerin kanında var.

    Tenere.... karakter ve heveslerime uygun değil gibi gözükse de, kırkımdan sonra beni cezbedebildiyse az yakıtı, sorunsuzluğu ve her koşulda kul köle oluşudur. uzun yol gidilmez mi?

    Şimdilerde çoook uzun soluklu bir seyahatin altyapısına başladım bile...
    Muhteşem bir yazı olmuş ellerinize sağlık valla.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  10. berkcigdem güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Ali KORKMAZ (12-11-2016),Cem oruç (11-11-2016)

  11. #299
    Enduroist Kadim Üye Coşkun SARP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Coşkun SARP
    Üyelik tarihi
    17-06-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    432
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200 ZE
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Valla keyifle bi çırpıda okudum, süper bi yazı olmuş. Ellerine sağlık...


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  12. Coşkun SARP, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Cem oruç (11-11-2016)

  13. #300

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu
    Bölge Sorumlusu

    Ali KORKMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali KORKMAZ
    Üyelik tarihi
    19-06-2014
    Bulunduğu yer
    MERSİN
    Mesajlar
    3,096
    Motosiklet
    SULUSUNDAN R1200GS(2016)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Tespit muhteşem. Eğer her iki motosiklete de binmeseydim bu yazılar sayesinde mutlaka bir karar verirdim.


    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER

 

 
Sayfa 30 Toplam 39 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 20262728293031323334 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •