Hımmm.. Yani, son durumu düzgün ise alıp uzun süre kullanabileceğiniz bir fiyatta. (Az da pazarlıkla)
Bu arada benim önerdiğim motosiklet üzerinde Bekir ile kritik yaptık, 2008modele 2012 yazmış. O yüzden öneriyi geri çekiyorum
Düşündüğünüz fiyat aralığında GS ADV yerine GS bakabilirsiniz.
Konu epeydir uyuyor. İşim düştü, biraz hareket iyi olur
NC 700'üm ile vedalaştım
Araştırma halindeyim. Aslında karar da verdim ama keşke de demek istemiyorum .Tanıdığımdan 2014 dynamic 19.500 km de..Şunu sormak istiyorum:
2013-2014-2015 1200GS LC' ler arasında ( dynamic) herhangi bir fark var mı?
Teknoloji ve donanımları aynı mı?
Yoksa yıl dönümlerinde standart listesinde bir revizyon oldu mu?
her motorcu mutlaka bir gün de olsa bmw li olacak derim ve Alper hayırlı kaşıntılar derim
KILIBIKRAYDIR
alperiynem (17-10-2017)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Konu Ali KORKMAZ tarafından (16-10-2017 Saat 22:14 ) değiştirilmiştir.
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
alperiynem (17-10-2017)
13-14-15 arasında hepsi farklı..15 en geliştirilmişi.. 13 de direksiyon amortisörü yok, 14 ve 15de kullanılıyor. ayrıca amortisörlerde ufak tefek farklar olduğunu duymuştum ama tam üstüne düşmedim. genelde her sene iyileştirmeler oluyor. bu sene 17 de de düzeltmeler olmuş..
direksiyon amortisörlü bir model kullanmadım henüz ama illaki faydası vardır . bazen virajda tedirgin oluyorum özellikle hızlı virajlarda gidon çok gevşek geliyor. daha önce fz1 de başıma gelmişti amörtisör takınca rahatladım motor çok güven verdiydi..burda da olur diye düşünüyorum. ben harici takacaktım ama çok külfetli oluyor. zaten model yükselteceğim. hem 15 de anahtarsız çalıştırma, quick shifter gibi extra özellikler de var
Gidon amortisörü ön hafiflediği anda tank slapping denilen olayı engeller.
Gs gibi ortalama kuvvetli bir motorda gerek var mıdır bence çok önemli değil.
Ama olan versiyonu tercih edin tabi ki.
Bildiğim kadarıyla 2014ten itibaren shifter ve anahtarsız çalıştırma var.
Tel jant opsiyondur. Aldığınız motorda tel jant varsa bile dynamic olmayabilir.
Tabi bunların hepsi teferruat. Gs gs’dir. En boşu bile benim için diğer motorlardan iyidir.
Oğuz TUNA
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Gidon amortisörü bazı durumlarda hayat kurtarabilir. Gidon amortisörü olan yeni GS’de ise 180-200 üstü süratlerde gidonda veya ön teleleverde asla bir esneme (amortisör esnemesinden bahsetmiyorum) veya titreme olmuyor. Genelde racing motosiklet kullanıcıları ön tekeri yerden keserse tekrar asfalta indirirken bu tokatlama olayıyla karşılaşırlar o yüzden çoğu teker yapan ve yüksek süratlerde kullanan motosiklet sürücüleri takıyor.
Aşağıda videodaki gibi gidon tokatlama olayı olmaması için takılan bir alet ama GS’in eski modelini sürdüğümde 200’lü süratlerde gidon titrememişti ama çok da stabillik hissi yoktu. Ancak yeni GS’ in üzerindeki amortisör gerçekten de o stabilliği hissettiriyor. Çok ihtiyaç görülmese de gün olur ihtiyaç duyulabilir. Gidon amortisörü olması iyidir.
https://youtu.be/pB_WBTxZ15o
Yanlış hatırlamıyorsam bununla ilgili bir konu da vardı, biryerlerde paylaşılmıştı.
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER