Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
1 den 10´e kadar. Toplam 17 Sayfa bulundu

Threaded View

  1. #4
    Enduroist Kadim Üye oguzetuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Oğuz TUNA
    Üyelik tarihi
    28-03-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    570
    Motosiklet
    1290SAS
    Marka
    Ktm

    Standart

    Alıntı Bekir Koç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun. İçinde fazlasıyla kimyasal bulunan ürünler jantları çantaları kısacası alüminyum her malzemeyi mahvedebiliyor. Jantların tellerinin sökülüp kumlanıp elekrostatik boyası yapılıp yeniden toplanması lazım. (En sağlıklı ve dayanıklısı) yada tüm teller izole edilip normal akrilik boyayla boyanacak. Arif abi de aynı dertten şikayetçiydi. Jant tellerini söktükten sonra çok çok iyi bir şekilde akordunu yapabilen varmı o konu muamma. Piyasada akort ayarı yapıyor diye bilinen bikaç kişiye iş yaptırdım. Yapamadıkları akord ayarına çember yamuk diyip işin içinden çıkıyorlar. 21inç jantlar ince olduğu için bir nebze de olsa ayarı mümkün ama gs in jantlarının ayar tutacağını tahmin etmiyorum.

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bekir biz sırf köpükten zarar görmesin diye gidip şampuan alıp kullandırtıyoruz.
    Ancak üzerinde marka basılı bir üründen bu sonucu alınca şoka girdik.
    Fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum, görseniz içler acısı.
    Daha 3000de motorun jant tellerini hayatta söktürmem. Anca maskeleme bandı ile olur bu iş.
    Akrilik boya ile boyanırsa orjinal halindeki görüntüyü elde eder miyiz?
    Konu oguzetuna tarafından (10-11-2017 Saat 21:08 ) değiştirilmiştir.
    Oğuz TUNA

 

 

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •