Kaşıntıya yenik düşerek kısa zaman önce su soğutmalı GS-ADV'ye geçiş yaptım. Henüz daha 1000 Km kadar kullanabildim, motor ile hala flört dönemindeyiz yolda birbirimizden beklentilerimizi yokluyoruz.
Motor gücündeki artış ve ivmelenme farkı kendini kayda değer hissettiriyor, lastik ölçülerindeki değişiklikler virajlarda konfor ve emniyet açısından belirgin üstünlük sağlamış yağ soğutmalı versiyona göre. Kafaya rüzgar alımı bir hayli azaltılmış yeni cam siperlik ölçüleri ile. Sürüş modlarının seçilebilirlikleri oldukça keyifli ve kullanımda heyecan uyandırıcı. Şu anda aklıma gelmeyen birçok daha geliştirilmiş fonksiyonlar mevcut.
Kendime şu soruyu sormaya başladım, yahu ben her türlü yol şartlarında kullanabileceğim (adventure purpose) ve bu kullanımlarda kendini fazlası ile ıspatlamış bir versiyona binmeye alışmışken durduk yerde görünümünde adventure işlevinde ise bir touring motoru mı aldım acaba, eskisini satmadan bir an önce geriye dönüş mü yapsam diye düşünmeye başlamadım değil gerçekten.?
Daha zaman ve kilometre gerekli sanırım keşfetmek için.