Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
1 den 10´e kadar. Toplam 11 Sayfa bulundu

Threaded View

  1. #6
    Enduroist Kadim Üye Serdar Özmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Serdar Özmetin
    Üyelik tarihi
    13-11-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    520
    Motosiklet
    KLR 650
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    benim bildiğim her türlü lastiğe balans yapılır. telli jantta yapmaya değmeyebilir, o ayrı. ama yapılır ve yapılmalıdır yani. dişli lastiğe neden yapılmaz diye sorsaydınız? o dişleri sokaktan toplayıp sonradan mı yapıştırıyorlarmış? sonuçta fabrikasyon lastik. zaten araziye giriyorsanız, yolun titreşimi o ince ayarları gereksiz kılıyor. ama girmiyorsanız yapılması lazım. sonuçta maalesef bu ustalar/servisler ellerindeki imkana göre yönlendiriyor, doğruya göre değil.

    geçenlerde bir arkadaşıma motor bakıyorduk. o modelin özelliği sanırım, hepsi oldukça temiz, bazıları çiçek gibi. çoğunluğu oldukça bakımlı. motorların birinde, hayatımda gördüğüm en korkunç arka dişliye rastladım. o kadar kötüydü ki artık dişler sivrilmeyi geçmiş, çengel haline gelmişti. halbuki sahibi zincir dişli setinin daha 2000km önce değiştiğini söylüyordu. çok bilinen, ve herkesin hakkında iyi konuştuğu biryerde yaptırmış işi. lastiği değiştirirken, onu da halletmişler. sonuçta bu şekilde kesinlikle yola falan çıkmamasını, hatta mümkünse sürmemesini, olduğu yerde değiştirmesini tavsiye edip ayrıldım. akşam gider sorarım ustaya dedi. neyse sormuş, detay bişey söylememişler ama "sizin için biz bunu ücretsiz hallederiz" demişler.
    sonuç: ister lastikçi, ister markanın servisi.... Allah bir dese, iki kere düşünün.
    Vasıfsız Endurocu

  2. Serdar Özmetin, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    cemkucuk (16-03-2018)

 

 

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •