Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
1 den 10´e kadar. Toplam 30 Sayfa bulundu

Threaded View

  1. #29
    Enduroist Katılımcı Üye Bülent Berksan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Bülent Berksan
    Üyelik tarihi
    01-09-2017
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    229
    Motosiklet
    R80gs basic
    Marka
    Bmw

    Standart

    Afrikayı sattım. Çok şahane bir motordu ama şehir içinde otomatik şartmış nmax den sonra anladım (yaşlanmışım hrerhalde) . Zaten nmax varken binemedim africaya . NC yi aldıktan sonra da nmax a pek binemedim. Nmax zaten duruyor oğlumda. Yaza kadar hafta içi hep boş zaten ne zaman istesem kullanabilirim. Ama nc yi çok sevdim , aşık olmadım ama çok sevdim. Evet %100 haklısınız ruh yok asalet yok aşık olunacak bir yan yok ama sevilecek çok yön var. Tabi bu benim için , herkes için farklı bazı özellikler öne çıkabilir.
    Ben africa'yı 24 bin km total ortalama da 4.85 lt/100 km ile kullanmis bir adamım. Yani zaten cok yavas ve temkinli kullanıyordum. Yani motorun vahşi gücü benim için çok çok önemli değildi. Tubeless olmayan lastikleri beni strese sokuyodu. 6.5 milyar ön farı , patlayan ve disklere yağ akıtn amortisor keceleri , 2 ön balata , 2 hava filtesinin 500-600'ar lira olması , 10 binde lastik bitirmesi... bunları hesaba vurunca ciddi bir gider listesi çıakrtıyordu.

    NC'nin Beni en çok cezbeden yanı depo altı kutusu oldu. Ben her daim küçük bir çanta kullanırım ama düşer diye topcase e koymam hiçbir zaman yada koyacaksam cep telefonu cüzdan cebime koyar sonra koyardım çantamı topcase e. Ama şu anda direk depo altı kutuya atıyorum. Kutuda ayrıca yağmurluk tozluk ducktape ilkyardım kiti lastik köpüğü ve takımlarım duruyor. Bunları topcase e koysam ses yapıyor tangırdıyordu eskiden ve baska sey koymaya yer kalmıyordu... Nmax e aşık olmamın sebebi bu sele altı kutusu idi zaten boylece ikisi esitlenmis oldu.
    Aralardan geçişte en önemli şey gidon genişliği. Nmax da 73 cm , nc de 80 cm , africa 88 cm. NC tam arada. Elbette nmax en rahatı yılan gibi gidiyor aralardan ve de çok kıvrak turu süper. Nc min tur zayıf hatta africa dan bile zayıf ama araşardan geçişte africa ya gore cok avantajlı.
    NC'nin en sevdigim yanlarından biri tubeless olması. Bu cok guvenilir bir sistem. Elbet araziye girmeyenler icin...
    Otomatik vites bence Nmax'in daha zevkli. NC'nin tık tık devamlı vites degistirmesi rahatsız ediyor beni ama yine de cok verimli bir sistem. Nerede ise 2 katı ağırlığı ile ve daha hızlı giderek nmax'dan sadece 1 lt fazla yakıyor olması bu verimden kaynaklanıyor.

    Sonucta NC nmax'in guzel yanlarını almış gerçek bir motor. Elbette afrika'daki mükemmellik yok ama şehir içinde mükemmele gerek de yok. Bana iş makinesi lazım hizmet makinesi lazım ekonomik makine lazım , o nu da simdilik NC'de buldum.

    Bi abimiz (Tolga Büyüköner) motorla evlenilmez flört edilir derdi benimki o hesap...
    Konu Bülent Berksan tarafından (08-04-2018 Saat 23:13 ) değiştirilmiştir.
    I need your boots your clothes and your motocycle

  2. Bülent Berksan güzel mesajın için 4 üye sana teşekkür etti :

    Ali KORKMAZ (13-04-2018),cemkucuk (09-04-2018),halil yılmaz (10-04-2018),omercem (10-04-2018)

 

 

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •