İsmail Heidenauya çok benzeyen mitas e7 var benimde çok aklımı çeldi ama böyle kare dişli bir lastik denemek istediğim için almadım bir bak istersen
https://www.youtube.com/watch?v=YnEcI3F_pqE
Bizim Africa Hakanda Denemek istiyor hatta videoyuda o paylaşmıştı bende ondan öğrendiğimi sana satmış olayım
bu arada genişlik olduğu için sıkıntı yaratmaz biraz daha ince olur yol tutuşunda biraz azalma olur ama arazide faydasını bile görürsün diyip beni kandırdılar
BEnde yuttum
Konu Bora Karayel tarafından (13-05-2019 Saat 16:55 ) değiştirilmiştir.
Good Things Come To Those Who Wait
Good Things Come To Those Who Wait
Bugün, 3 takım Tourance siparişi verdik. Fiyat/performans en iyi o gözüküyor. Motorlar, GS-GSA-1290
Yağmurda, bol virajlı yollarda bir kere olsun tedirgin etmedi. R'la devam mı etsem, arazi ile işim olmadığı için RD mi denesem, kararsızım.(Olmadığı, olmayacağı anlamına gelmiyor (hafif de olsa) )
Cadde lastiği üretirken, ülkemin güzide caddeye benzemeyen caddelerini ne kadar dikkate aldıklarından emin olamıyorum.
Malûm zift dökülmüş mıcır üzerinde geziyoruz.
Murphy says: Anything can go wrong will go wrong
Arif Oral Unal (13-05-2019)
abi mitasi bende denemek istiyorum ama bazı kullananlar çok kötü konuşuyorlar miyar için bende çekimser kalıyorum onun için africa hakan denerse ondan sonra değerlendiririm bende bedavadan tecrübe olur
ebat değişikliği için genelde aynı şeyler denir ama şunu atlıyorlar janta uygun olmayan lastik formu bozar örneğin jant 140 taban için yapılmış sen ona 200 taktın (o kadar fark olmaz da neyse) lastiğin janta basan yüzeyi içerde kalacağından lastiğin üst kısmı yani yola tutunan kısmı uckenimsi bir hal alır buda sürtünme yüzeyini azaltır bilinenin aksine vede lastiğin ortasının çok çabuk aşınıp bitmesine yol açar tam tersinde ise yani jant 200 sen taktın 140 janta gelen kısım çok açık kalacağından olması gereken Ust kıvrım kare ye doğru gider buda bilinenin aksine sürtünmeyi azaltır fakat viraj kabiliyetini yok eder motorun. ha 1cm çok fark etmez belki ama nacizane tavsiyem jant a uygun lastik ebatı almak gerek
SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynı ağarlıkta aynı marka ve model hatta aynı renkte iki motoru dün capra-r ve capra-rd ile deneme şansım oldu.
İzlenimlerim şöyle.
Komfor ve titreşim- Algılanabilecek bir fark yok. Desenden kaynaklı mutlaka bi fark vardır ama algılanabilecek düzeyde değil.
Yol tutuşu - R serisinin zaten iyi bir asfalt yol tutuşu vardı. RD sanırım biraz daha iyi. R serisinde geç devreye giren ABS Rd serisinde neredeyse devreye girmiyor. Olduğun yerde yapışıyosun. RD ıslak zeminde kaymadı. Kaysın hafif arkayı bıraksın diye epey de bir zorladım ama bırakmadı. Fren ve gaz açarak ıslakda kaysın diye yaptığım tüm girişimler başarısız oldu. Bırakmıyor yolu.
Aralarında ne fark var- RD yol tutuşu ve ıslak zemin tutuşu R dan daha iyi sanırım. Daha yumuşak ve dolayısıyle ömrü daha kısa.
Titreşim ve komfor olarak hiçbir fark algılamadım. Anlaş’ın kendi sayfasında yaptığı analizde de en büyük fark off road ve ıslak zemin di sanırım.
Selamlar,
Karoo Street deneyen varmıdır içimizde? MT90 cıyım ama karoo biraz daha araziye meyilli diye duydum.
Ben karıncayı bile incitmem cümlesindeki bile karıncayı incitir.
Karadeniz turu öncesi MT90 mı Rally STR derken , STR de karar kıldım bir deneyelim dedim,kuruda,ıslakta,asfaltta,virajda,arazide sıkıntı yaratmadı bir tek ıslak toprak zemin ve çamurda ki performasını sevmedim, turda ki diğer motorların lastiğine göre aynı zemin de tutuş çok daha azdı, bunu da aykırı olan desenlere bağladık, enine yarıklı desende ,yarıkların arası çok çabuk çamur doluyor ve tutuş azalıyordu. Artı olarak , yuvarlak deseni nedeniyle Africa gibi 21' lik tekeri kontra verdiğiniz an çok çabuk yan yanağa alması,yani stock lastik biraz sert ve köşelidir,bunda kontra verdiğiniz an motor çok daha kolay virajlar da yattı. İlerleyen dönem de orta ne zaman düzleşir tekrar mesajı güncellerim.
Motosikletim'in üzerindeyken hisettiğim tek duygu... Özgürlük !..
cemkucuk (25-07-2019)