bunlar adv/enduro makina, goruntu on planda olmamali.
bende AT kullaniyorum, cok seviyorum, ama japonlar nasil tasarladiysa aklim ermiyor.
aku'nun yeri cok ters. hava filtreleri degistirmek icin grenajlari sokmek gerekiyor. depoyu sokmek icin grenaj/sele kilit/deponun etrafindaki 5-6 plastik parca sokulmesi gerekiyor. Toplam 20 adet kolay kaybolan push rivet (Turkcesini bilmiyorum) ve 10 alyen civata sokulmesi gerekiyor. isi bilen garajinda 20dk'da, bilmiyen en az 45dk. Buji kontrol/degistirmek icin radyatorleri yerinden sokmek gerekiyor.
Bunlar garajda sakin ortamda rahat rahat yapilabilir, ama dagin tepesinde veya colun ortasinda 45 derece sicaklarda uygulamak hic ama hic uygun degil.
Dedigim gibi, cok guzel makina gercekten, ama bunlari daha once bilseydim katlanip alirmiydim bilmiyorum. AT'lerin 26bin'de valf kontrol var ama cok uzun islem oldugu icin servis bile dokunmak istemiyor...