Umarım iş bittiğinde beklediğin performansı alırsın, git gel bayağı zaman ve emek harcamışsınız, şu zil konusuna değineceğim ,seni tanımayanlar ne zili yahu diye düşünebilirler
Ferit ,aynı zaman da hem davul çalar hem de eğitimini verir,bahsettiği ziller orkestralarda çalan davulun zilleri deyip konuya devam edelim. : )
Motosikletim'in üzerindeyken hisettiğim tek duygu... Özgürlük !..
Çok iyi görünüyor. Bayağı uğraştırdı anlaşılan. Ama sonucu iyi olacak ve diğer muzdarip arkadaşlar için yol gösterici olacak. Elinize sağlık
Sırada Arif var bence
MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bugun Konsuk Motor'a vardigimda jantlar örülmüştü. Orada akordu yapacak kişi Mehmet Usta idi, o da yoktu. Ben de lastikler, takozlar vidalar mil ne varsa koli yapıp Kadir Usta'ya götürdüm. Bu aksam yapıp yarın sabah verecek.
Hemen sonrasında lastik balansı için yakındaki Buzz Motora gideceğim..Oradan da Konsuk Motor'a.
Kadir Usta tellerin düzgün örülüp örülmediğini sordu, ben de ondan kontrol etmesini istedim. Zira arka jant telleri 3 ayrı boyda.
Yarın bir aksilik olmazsa motoru teslim alacağım..
2. Fotoda arkadaki jant 2020 bir AT'e ait. Yakın birşeyler çıkmış gibi..
Konu M. Ferit Sırmalı tarafından (14-05-2020 Saat 22:25 ) değiştirilmiştir.
Offff Gercekten cok guzel olmus emeginize saglik
SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sağolasın : )
Tel memelerini temizlerken, ısıttığım pas sökücü sıvının içinde bir süre beklettim ve biraz da çalkaladım. Bir süre sonra memelerin her birinin içinden kir yağ ve pasla birlikte çok çok ince telli üstübüler çıktı. Ben de kromajdan sonra elimdeki üstübülerden aynı incelikte olamasa da çok çok ince olmak kaydıyla tellerin ucuna sardım.
Bunu sence sızdırmazlık için mi koymuşlar yoksa memenin ayarının kaçmasına mukavemet göstersin diye mi?
(fotodaki şu ince iplikimsi malzeme, bu foto temizledikten sonraki hali)
Konu M. Ferit Sırmalı tarafından (15-05-2020 Saat 01:18 ) değiştirilmiştir.