Krank muylusunun önce tozaltı kaynakla doldurulması, sonra taşlanması ve çap büyüdüğü için bir yatak uydurulması gerekiyor. Ne kadar sağlıklı olacağı konusu şüpheli. Ben çok çok uygun fiyata 2. el krank bulunca hiç o yola gitmedim. Ebay'den de TDM900 yağ pompası alınca motoru toplamak kolay oldu. Motoru şaseye tek başıma yerleştirmek zor oldu ama bir şekilde yaptım.
Proje ufak tefek eksikliklerin tamamlanmasıyla devam ediyor. Orjinal egzoza dönmeye karar verdim mesela, şimdi o işle uğraşıyorum. Kromaj yaptırdığım jant telleri şimdiden paslanmaya başladı ve akort tutmuyor. Ön teller Yamaha'da var ama arka tellerin üretimi yok. İsveç'te bir firma üretiyor, oradan sipariş verdim.
Yurtdışından posta yoluyla gelen malzemenin tek bir oranla gümrüklendiriilmesi ile ilgili parasal değer sınırı €1500'dan €150'ya indirildi aniden. Yani yurtdışından €151'luk bir malzeme alırsanız gümrük vergisi dışında KDV, ÖTV vb. extra vergiler ve gümrük muamelesi ile ilgili masraf ve komisyonlar devreye girecek. Ben neredeyse her türlü parçayı yurtdışından temin ettiğim için degişikliği takip ettim, etmeyenlerin bilgisine...