Halis.Demir yazdı
BORUSAN OTOMOTİV BMW F800GS Motosiklet Arızası Bitmedi
2008 yılında İstanbul motosiklet fuarından markanıza güvenerek ve beğenerek satın almış olduğum F800GS model motosiklet iki yıl boyunca bana sorundan ve masraftan başka bir şey getirmemiştir.
2 yıl içinde defalarca kez İstinye Borusan yetkili servisine gidip gelmesine rağmen motosikletten beklenen randımanı alamadım.
Markasına ve kalitesine güvenerek aldığım motosiklet 20 bin kmde 2 kez motor üst kapak contasından, 1 kez devir daimden, 1 kez de hararet yüzünden arıza açmış son olarak 20 bin bakımı sonrasında daha 150 km dolduramadan tekrar motosiklet arızalı hale gelmiştir. Ayrıca motoru servise götürmesi için görevlendirilen çalışanım motor aksamından akan yağın arka tekerleğe ulaşması sonrasında ölüm tehlikesi atlatmıştır.
Bahse konu sıkıntılar defalarca kez Borusan Motorlu Araçlar yetkili servisine iletilmesine rağmen sorunun giderildiği gerekçesi ile bize geri gönderilmiştir.
Son yaşanan olayda yetkili servis motorlarda genel bir hata olduğunu kabul edip, BMW markasına olan güvenimi yitirmeme sebep olmuştur.
Yaşadığım sıkıntılar neticesinde bir tüketici olarak hukuksal yönden ve garanti kapsamındaki motosikletim için yetkili servisten gereğinin yapılmasını talep etmem neticesinde bana saçma sapan ve tüketiciyi küçük düşürür nitelikte bir cevap gelmiştir. Gelen cevap aynen şimdi ifade edeceğim gibidir ‘’Motosikletinizi geri iade etme talebinize karşılık farkını vermek koşulu ile size sıfır kilometre’de farklı bir model motor ile takas öneriyoruz’’ Bu cevaba ilişkin belki bir çözüm olur düşüncesi ile teklifi değerlendirmek için bir fiyat istedim. Gelen fiyat dalga geçer nitelikte olduğu için hukuksal yollara başvurmak için avukatıma talimat verdim.
BMW den talebim, mağduriyetimin bir an önce giderilmesidir. Bu konuda acilen bir çözüm bekliyorum.~