Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 6 Toplam 8 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 2345678 SonuncuSonuncu
51 den 60´e kadar. Toplam 79 Sayfa bulundu
  1. #51
    SEKO
    Guest

    Standart

    BANA GELEN YAZI AMA HİÇ GERÇEKÇI DEĞİL RESMEN BAŞTAN SAVMA



    T.C.İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞIBasın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Halkla İlişkiler MüdürlüğüBEYAZMASA Sayın SERKAN ALSANÇOĞLU; İlgi : 27/01/2009 Tarih ve 477933 Nolu Başvurunuz İLETİNİZDE YER ALAN SORUN HAKKINDA İLGİLİ BİRİM İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜN İLE YAPILAN GÖRÜŞME SONUCU ALINAN CEVAP AŞAGIDAKİ GİBİDİR :İLETİDEKİ KAZANIN TRAFİK KAZASI OLUP İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ UYGULANMALARINDA HER HANGİ BİR HATASI BULUNMAMAKTADIR. MEVCUT KULANILAN BARİYER (ÇELİK HALATLAR)AVRUPA STANDARTLARINDADIR.ARAÇIN KARŞI ŞERİTE GEÇMESİNİ ENGELLE VEDE KAZAYI EN AZ HASARLA NOKTALANMASINI SAĞLAR. BARİYERLER DEĞİŞİK TESTLERDEN GEÇEREK ÖRGU SAYISI BELİRLENMİŞTİR. DARBE ANINDA ÇELİK HALAT BARİYETLERİN 30 DERECELİK EĞİMLİDİR. YER SABİTLİ OLARAK YAPILMIŞTIR ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ İLETİŞİM NUMARASI 0212 449 41 41AYLİN HANIM İYİ GÜNLER DİLERİZ

  2. #52
    Enduroist Kadim Üye Şenol SEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şenol SEL
    Üyelik tarihi
    07-01-2009
    Bulunduğu yer
    Güzelyalı - Mudanya - Bursa
    Mesajlar
    777
    Motosiklet
    Yamaha Ybr 125 ESD
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Buyrun burdan yakın.Bu bilgiyi paylaştığım tüm sitelerde aynı cevap.Sadece yuh diyorum

    Buyrun burdan yakın.Biri daha çıkmış bakın ne demiş.

    Motorsikletler Yolun Solundan Gidemez

    İstanbul'da metrobüs hattı kenarındaki çelik halatların bir hafta içinde iki motosikletlinin hayatına mâl olması, yol güvenliği tartışmalarını da beraberinde getirdi. Şehir Plancıları, İstanbul'un ulaşım planı bulunmadığını, metrobüs güzergahının da plansız yapıldığını savundu. "Güvenlik açısından motorsikletler sol şeritten gitmemeli" diyen İnşaat Mühendisleri Odası İstanbul Şube Başkanı Cemal Gökçe'ye göreyse çelik bariyerler en azından şimdilik doğru karar.

    İstanbul'daki metrobüs hattı kenarındaki çelik halatların, bir hafta içinde iki motosikletlinin hayatına mal olması dikkatleri sistemin incelenmesine çevirdi. Şehir Plancıları, İstanbul'un ulaşım planının olmadığını, metrobüs güzergahının da plansız yapıldığını belirterek "Nereden başlayıp nerede biteceği belli olmayan bir proje" eleştirisinde bulundu. İnşaat Mühendisleri Odası İstanbul Şube Başkanı Cemal Gökçe ise Avrupa'da sorunun eğitim ve denetimle çözüldüğünü savunarak, çelik bariyerlerin en azından şimdilik doğru bir çözüm olduğunu savundu.

    "Planı olmayan yola metrobüs güzergahı"

    Şehir Plancıları Odası İstanbul Şube Başkanı Erhan Demirdizen, D-100 karayolunun şehiriçi için ulaşım için doğru bir aks olmadığını söyledi. Şehirlerarası ulaşım için planlanan bir yolun zamanla şehir içinde kalmasıyla şehiriçi ulaşıma uydurulmaya çalışıldığını belirten Demirdizen, "170 kilometrelik D-100 karayolunu yeniden planlamak gerekiyor. Bunun için İstanbul Teknik Üniversitesi'ne bir ulaşım planı yaptırılıyor. Planı olmayan bir yola metrobüs güzergahı konuluyor" dedi.

    Metrobüs hattının nereden başlayıp nereye uzanacağının belli olmadığını, çevresiyle ve diğer ulaşım sistemleriyle uyumunun sağlanamadığını savunan Demirdizen, şunları söyledi: "Metrobüs, başı sonu belli olmayan, plansız bir proje. Sistem, Türkiye trafiğine ters, İngiliz ulaşım sistemi. D-100 karayoluyla ilgili sorunlar büyüyor. Diğer ulaşım sistemleriyle nasıl entegre olacağı belli değil."

    "Motorsiklet soldan gidemez"

    İnşaat Mühendisleri Odası İstanbul Şube Başkanı Cemal Gökçe ise metrobüs güzergahında kullanılan çelik bariyerlerin "en azından şimdilik" doğru bir uygulama olduğunu savundu. Gökçe, metrobüslerin trafik akışının aksinde hareket ettiklerine dikkat çekerek, bu durumun yarattığı tehlikeye vurgu yaptı:

    "Metrobüslerin kesinlikle diğer yola geçmemeleri gerekli. Bir arıza ya da kaza durumunda metrobüslerin trafiğe karışmasını engelleyecek dayanıklılıkta bariyerlere ihtiyaç duyuluyor. Metrobüs hattında uçak gemilerindeki uçakları tutan çelik halatlardan kullanıldı. Çok güçlü ve pahalılar. İki gencimizin hayatını kaybetmesine içimiz yanıyor ama halatların kullanılmaması halinde metrobüslerin trafiğe dalması durumunda yaşanabilecek felaketi düşünmek bile istemeyiz."

    Avrupa ülkelerinde bu tür bariyerlere ihtiyaç duyulmadığını belirten ve bunu eğitimle ilişkilendiren Gökçe, "Eğitim ve etkin denetimle Avrupa'da bu sorun çözüldü. Orada motorsikletler yolun solundan gidemez" dedi.

    Bu haberle ve gelen açıklamalarla ilgili bazı siteler avukatlara danışıp dava açma hakkımızı arama yoluna gidecekler.detaylar hakkında bilgi vereceğim.
    Konu Şenol SEL tarafından (28-01-2009 Saat 20:14 ) değiştirilmiştir.
    Saygılarımla
    Şenol SEL
    Bursa
    0553 021 94 44
    O.M.M Gold Member


    Lütfen her zaman Full koruma ve KASK kullanın.

    Motosiklet kullanmak tehlikeli bir eylemdir.
    Eğer kullanacaksanız kendi iradeniz ve sorumluluğunuz altında kullanınız.
    Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır, zaman insanları değil armutları olgunlaştırır..
    “Beyninin beş saniye önce olmadığı yere asla motorunu götürme”

  3. #53
    Enduroist Kadim Üye Şenol SEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şenol SEL
    Üyelik tarihi
    07-01-2009
    Bulunduğu yer
    Güzelyalı - Mudanya - Bursa
    Mesajlar
    777
    Motosiklet
    Yamaha Ybr 125 ESD
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Değerli arkadaşlarım sizden bir ricam olacak.

    Bana gelen bir mail hakkında yardımınıza acil ihtiyacım var.

    90 km ile ilgil, bana bi yazı hazırlayın

    avrupada motosiklet surati kaç km

    detaylı bi şekilde hazırlayalım bakana götürecem

    motosiklet kazalarını

    bariyerlerin avrupada sıdandart ne tam bi bilgi olsun cevap verebileyim bu işi kökünden halledecem
    diyen TMF yönetiminden abimiz bizden bu konularda detaylı bir yazı rapor istemektedir.

    Lütfen iyi araştırıp bu konudaki raporu e posta gelen abime ileteyim.bende çalışıyorum ve sizlerde de araştırmalarınızı rica ediyorum.Bu konuya LÜTFEN kişisel bakmayalım.

    Yardımlarınızı esirgemeyeceğinizi ümit ediyor çalışmalarınızda başarılar diliyorum.

    En derin saygılarımla
    Saygılarımla
    Şenol SEL
    Bursa
    0553 021 94 44
    O.M.M Gold Member


    Lütfen her zaman Full koruma ve KASK kullanın.

    Motosiklet kullanmak tehlikeli bir eylemdir.
    Eğer kullanacaksanız kendi iradeniz ve sorumluluğunuz altında kullanınız.
    Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır, zaman insanları değil armutları olgunlaştırır..
    “Beyninin beş saniye önce olmadığı yere asla motorunu götürme”

  4. #54
    SEKO
    Guest

    Standart

    Aklıma gelen bir fikiri paylaşmak istiyorum.
    Bukadar tepkiye hala doğrudürüst bir açıklama henüz okumadım.
    Madem motorsikletler yolun solundan gitmemeli diyen bir adam varsa ozaman izin versinler bizler de şehir içinde metrobüs yolunu kullanalım.kimse bizleri sıkıştırmasın.daha güvende oluruz....

  5. #55
    Enduroist Kadim Üye Şenol SEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şenol SEL
    Üyelik tarihi
    07-01-2009
    Bulunduğu yer
    Güzelyalı - Mudanya - Bursa
    Mesajlar
    777
    Motosiklet
    Yamaha Ybr 125 ESD
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı SEKO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aklıma gelen bir fikiri paylaşmak istiyorum.
    Bukadar tepkiye hala doğrudürüst bir açıklama henüz okumadım.
    Madem motorsikletler yolun solundan gitmemeli diyen bir adam varsa ozaman izin versinler bizler de şehir içinde metrobüs yolunu kullanalım.kimse bizleri sıkıştırmasın.daha güvende oluruz....
    Tüm Türkiye yolları için bir çözüm daha şık olmaz mı.Burda hedef İstanbuldaki Motorcu arkadaşları kurtarmak olmamalı diye düşünüyorum.ne dersiniz.
    Saygılarımla
    Şenol SEL
    Bursa
    0553 021 94 44
    O.M.M Gold Member


    Lütfen her zaman Full koruma ve KASK kullanın.

    Motosiklet kullanmak tehlikeli bir eylemdir.
    Eğer kullanacaksanız kendi iradeniz ve sorumluluğunuz altında kullanınız.
    Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır, zaman insanları değil armutları olgunlaştırır..
    “Beyninin beş saniye önce olmadığı yere asla motorunu götürme”

  6. #56
    Enduroist Kadim Üye Şenol SEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şenol SEL
    Üyelik tarihi
    07-01-2009
    Bulunduğu yer
    Güzelyalı - Mudanya - Bursa
    Mesajlar
    777
    Motosiklet
    Yamaha Ybr 125 ESD
    Marka
    Yamaha

    Standart



    Yoldaki Gizli Tehlike başlığı ile bir konuya değinmiştik, bariyerler. Motosiklet kullanıcıları olarak uğraşmamız gereken o kadar çok sorunumuz, trafikte mücadele ettiğimiz o kadar çok sıkıntımız, duyurulması gereken o kadar çok talebimiz var ki maalesef hiç bir konuda bir türlü ilerleme kaydedemiyoruz.

    Aynı tutkuya gönül vermiş, sanatçısından memuruna, avukatından doktoruna, bürokratından işçisine, patronundan işsizine, emniyet mensubundan eğitmenine, serbest çalışanından mühendisine yüzbinlerce motosikletsevere, yüzlerce irili ufaklı motosiklet topluluğuna, onlarca kulübe, derneğe ve bir federasyona sahip olmamıza rağmen sesimiz o kadar çok noktadan o kadar cılız çıkıyor ki, bırakın yetkilileri, biz bile birbirimizi duyamıyoruz çoğu zaman.

    Bu mücadeleler elbette kolay bir mücadele değil, 13 Haziran 2008 tarihinde Avrupa Standardizasyon Komitesi (CEN - European Committee for Standardization) üyeleri motosiklet kazalarında ki yaralanmaları azaltmak amacı ile güvenlik bariyerleri standartlarının geliştirilmesi ile ilgili bir çalışmayı oyladı. Bu 20 yaşına giren FEMA ‘nın (Avrupa Motosiklet Kullanıcıları Dernekleri Federasyonu ) 20 yıllık bir mücadelesinin sonucuydu.

    Metrobüs gereklidir - gereksizdir, avantajları çoktur - yoktur, bizim ilgilendiğimiz konu metrobüs ‘ten ziyade bu sisteme bağlı olarak;

    Emniyet şeritlerinin kalkması,
    Mevcut şeritlerin daralması,
    Beyaz şerit çizgilerinden hariç bazı noktalarda fazladan sarı şerit çizgileri gelmesi, insanların hangisini baz alıp o şeridin içerisinde duracağını bilmemesi,
    Çalışma yapılan yollarda ışıklandırmanın kalkması,
    Çalışma yapılan bölgelerde ki ikaz ve uyarıların yetersizliği,
    Eski bariyerlerin kesilmesi, şeritlerin değişmesi sebebiyle şerit ortasında kalan bariyer çıkıntıları,
    Kazınan şerit çizgilerinin asfaltta yaptığı kot farkı,,
    Metrobüs hattını yoldan ayıran çelik halat bariyerler.

    Özellikle bariyer konusu ülkemizde yaşayan bütün motosikletçileri ilgilendiren hayati bir konudur! Bu konuda iyileştirme yapmak için neler yapılabilir:

    Yoldaki Gizli Tehlike (Kasım 2007)
    http://www.motoaktuel.com/blog/index...-gizli-tehlike
    Bariyer Standartlarında Mutlu Sona Doğru (Haziran 2008)
    http://www.motoaktuel.com/blog/index...tlu-sona-dogru
    Yeni Bariyerler Test Edildi (Temmuz 2008)
    http://www.motoaktuel.com/blog/index...er-test-edildi

    Geçen, Onur arkadaşımız vefat etti. Ayrıntıya girmek istemiyoruz, videoyu seyretmiş fotoğrafları görmüşsünüzdür, bu yazıyı ertesi gününde hazırlamıştık, sıra bize gelm.. diyemeden bir başka arkadaşımızı daha kaybettik, aynı şekilde.. Aynı yerde, aynı durumda, aynı şartlarla karşılaşan herhangi birimiz olabiliriz, iki gün sonra giyotin vazifesi gören çelik halatlar ve bariyerler ile bizlerde yüzleşebiliriz. Başımız sağolsun diyip geçmeden lütfen bir düşünün, başlarımızın “SAĞ” olması için neler yapabiliriz? Haklarımızı aramak için, sesimizi duyurmak için ne yapabiliriz? Posta listelerinde, forum sayfalarında, motosiklet gezilerinde, feribotta, kafeteryada, çayırda, çimende, serviste, mağazada kendimizin anlattığı ve ancak kendimizin dinlediği taleplerimizi nasıl duyurabiliriz? Motosiklet kültürünü ve bilincini yerleştirmek adına ne gibi çalışmalar yapabiliriz? A gurubu üyesinin haykırışını, B grubuna mensup kişiye, daha sonra ise motosiklet kullanmayan insanlara ve beraberinde yetkililere nasıl duyurabiliriz?

    Endurocusu, yarışçısı, süpersport kullanıcısı, naked - çıplak - seveni, cruiser seveni, scooter kullananı, kuryesi, servisçisi, motorize emniyet birimi, kullananı, artçısı bir şekilde ikitekerlek üzerinde trafiğe çıkan herkesin haklarını etkili bir şekilde nasıl savunuruz? nasıl “BİR” oluruz? İçinde bulunduğumuz şartları nasıl geliştirebiliriz? Sosyal, kültürel, hukuki ve çevresel amaçlarımız doğrultusunda çalışmalarımızı nasıl yürütürüz? Kendi içimizde ki çatışmaları nasıl bitiririz ve içimizde ki hiç bir gurubu ön plana çıkarmadan veya arka plana atmadan, irili ufaklı tüm gruplardan, tarafsız ve haklarımızı savunacak, sesimizi duyuracak bir birlikteliği nasıl sağlarız?
    Sarp Erem ‘in vefatı üzerine Haşmet Babaoğlu’nun kaleme aldığı http://w9.gazetevatan.com/haberdetay...4&Categoryid=4 yazısına geçen gün vefat eden Onur kardeşimizin üyesi olduğu motosiklet net ‘te yazdığı bir yorumu var, şöyle bitiriyor yorumunu, “Böyle kaybeden hep biz oluyoruz..”

    Bizde yazımıza bu sözle nokta koyuyoruz, böyle kaybeden hep biz oluyoruz..
    Saygılarımla
    Şenol SEL
    Bursa
    0553 021 94 44
    O.M.M Gold Member


    Lütfen her zaman Full koruma ve KASK kullanın.

    Motosiklet kullanmak tehlikeli bir eylemdir.
    Eğer kullanacaksanız kendi iradeniz ve sorumluluğunuz altında kullanınız.
    Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır, zaman insanları değil armutları olgunlaştırır..
    “Beyninin beş saniye önce olmadığı yere asla motorunu götürme”

  7. #57
    Enduroist Kadim Üye Şenol SEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şenol SEL
    Üyelik tarihi
    07-01-2009
    Bulunduğu yer
    Güzelyalı - Mudanya - Bursa
    Mesajlar
    777
    Motosiklet
    Yamaha Ybr 125 ESD
    Marka
    Yamaha

    Standart Korku yolu! - Milliyet / 27.01.2009

    [IMG][/IMG]

    İlk günlerinden bu yana sürücüler için ülkenin en tehlikeli güzergahı olan İstanbul’u bir ucundan diğerine kateden D100 (E5) karayolunda bir hafta içinde meydana gelen iki motosiklet kazası, hattı motosikletçiler için adeta bir “korku yolu”na çevirdi.

    Metrobüs yolu için onlarca kilometre boyunca daraltılarak adeta bisiklet yoluna çevrilen şeritler ve kaldırılan emniyet şeridi, güzergahı zaten yeterince tehlikeli kılmıştı.

    Metrobüs hattını, yolun kalanından ayıran çelik halatlı bariyerler motosikletçiler için büyük bir tehlike… Bir haftada meydana gelen iki motosiklet kazasında, çelik bariyerlerin kesmesi sonucu sürücülerin başlarının kopması, tüm motosiklet camiasını dehşete düşürdü.

    Motosiklet forumlarında bu konu sayfalar boyunca tartışılırken, motosiklete özenen birçok insan da bu korkunç kazalardan irkildi. Online motosiklet dergisi MotoAktüel’in yayın yönetmeni Gürkan Anbarlı, motosiklet.net forumundaki yazısında, çelik bariyerleri motosikletçi için büyük bir tehlike olarak tanımlıyor ve motosikletçiler için yollarda hiçbir düzenleme yapılmamasından yakınıyor.

    Anbarlı, “Çelikten veya sertleştirilmiş kalın saçtan üretilen altı açık bariyerlerle, gerilmiş çelik halattan yapılmış bariyerler giyotinden farksızdır. Bariyerlerde motosikletçilerin yerde sürüklenme ihtimali düşünülmüyor” diyor.
    Oysa, Avrupa’da durum çok farklı. Avrupa Standardizasyon Komitesi, geçen yıl, motosiklet kazalarında yaralanmaları azaltmak amacıyla güvenlik bariyerleri standartlarının geliştirilmesiyle ilgili bir çalışmayı onayladı.
    Yönümüz Avrupa’ysa, yolumuz da Avrupa’ya uygun olmalıdır. Türkiye yollarında motosikletçiye özel hiçbir iyileştirme, hiçbir çalışma yapılmıyor. O halde yasaklansın motosiklet, biz de kurtulalım, ailelerimiz de kurtulsun…

    Menderes Özel / Milliyet
    Konu Şenol SEL tarafından (29-01-2009 Saat 02:10 ) değiştirilmiştir.
    Saygılarımla
    Şenol SEL
    Bursa
    0553 021 94 44
    O.M.M Gold Member


    Lütfen her zaman Full koruma ve KASK kullanın.

    Motosiklet kullanmak tehlikeli bir eylemdir.
    Eğer kullanacaksanız kendi iradeniz ve sorumluluğunuz altında kullanınız.
    Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır, zaman insanları değil armutları olgunlaştırır..
    “Beyninin beş saniye önce olmadığı yere asla motorunu götürme”

  8. #58
    SEKO
    Guest

    Standart

    Eklenti 62

    Tepkimizi göstermeliyiz.Toplum olarak zaten tepkisiz bir toplumuz her şey başımıza bu yüzden geliyor .

  9. #59
    Kurucu Enduroist GürbüzOKATAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    gürbüz okatan
    Üyelik tarihi
    03-01-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    7,070
    Motosiklet
    R 1200 GS ADeVe
    Marka
    Bmw

    Standart

    Pazar günü lütfen orada olalım arkadaşlar..
    o532 2965453
    "Mutluluğu Yanınızda Götürmezseniz
    Gittiğiniz Yerde Boşa Aramayın " G.O

  10. #60
    Enduroist Kıdemli Üye HAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    HAKAN BAŞ
    Üyelik tarihi
    08-01-2009
    Bulunduğu yer
    MERTER
    Mesajlar
    281
    Motosiklet
    BMW 1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Şenol abi elin öpülesi bir abisin sen bu konuda bizden cok duyarlı ve bilgilisin cok teşekkürler akşam sekoyla ayak üstü konuşduk vallahi seko ben mecbur kalmadıkca istanbul icinde motora binmem dedi ve bakınca doğru ama olmuyor yinede binesi geliyor.Lakin bu işe bir cözüm gelmeli hep beraberce mantıklı bir eylemmi desek calışmamı desek bilemiyorum ama ACİL ÖNLEMLER almamız lazım bu canlar hepimizin saygılarımla

 

 
Sayfa 6 Toplam 8 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 2345678 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •